Spring naar bijdragen

Zondag 15-8-2021


bolletje

Aanbevolen berichten

  • bolletje changed the title to Zondag 15-8-2021
3 uur geleden zei bumperjim:

T wordt hier max 27 vandaag ipv 38. Meteen vieren met een flinke wandeling :) 

Pfoe heerlijk gelopen. Ik moest ff bij de schoonfamilie weg. Leuk allemaal hoor maar na een paar dagen ben ik verzadigd van het geëmmer over hetzelfde steeds.

Ik ben niet antisociaal of zo, stuk meegelopen met een groepje boy scouts, was erg leuk. Dan klets je eens over wat anders :) 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Lieke7777:

@Claudius  ik dacht dat je  scheef  wat afstand gaan nemen van de paaz omdat dit zo lastig was voor jou  ?

Diegene die ik daar mis is er ook weg. Ja ik had beter afstand genomen. Ik vrees ook dat niemand anders dit begrijpt. Of de mede bewoners van de Paaz doen alsof ze niets gezien hebben. Hoe jong ze ook is, zij begreep het wel. Ze is me veel te slim af geweest bij het afscheid nemen. Ze had steeds een ochtend humeur, misschien door de medicatie die ze kreeg. Ik kreeg in ieder geval nooit veel reactie s'ochtends als ik zei "dag ...". Maar later op de dag betrok ze me steeds bij gezelschap spelletjes . Ik speelde ook schaak met haar in de laatste week. Privé gesprekken had ik dan weer niet of niet veel. Ik weet niets van haar, wel dat ze niet ver woont van mijn woonplaats. Zij weet me puur toevallig wel wonen. 

En ik mis haar, ik heb nog nooit zo'n groot gevoel van gemis gehad. Ik kan dit moeilijk uit leggen, ze zag ook foute dingen aan mij die nooit iemand zag of me durfde te zeggen. Zij wel, ze vond me onder andere te agressief. In het plaatsen van objecten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...