bumperjim Geplaatst 15 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2021 20 minuten geleden zei Lieke7777: Dat is ook weer zo @bumperjim zo hebben we allemaal onze te kortkomingen. Myep en slechte patronen waar we uit zouden moeten. Kunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 15 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2021 Myep ? Wat is dat ? @bumperjim Ik heb geen oplossing, erover praten is misschien nog het beste. De eerste maal sinds ik zo'n klinieken bezoek heb ik ook twee telefoonnummers van vrouwen. Tegen de oudste vertelde ik al meer als een week geleden over het probleem. Zeer mooie vrouw van 42 jaar oud. De andere die soep bij mij komt maken is 21 en ook mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 15 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2021 Wat doet het ertoe of die vrouwen mooi zijn @Claudius? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2021 Hi. Ik had mijn vrouw een paar dagen niet gezien, dus heb ik vanochtend heel subtiel de kinderen geld gegeven en gezegd wat leuks te gaan doen, ergens ver weg. Ik ben een geweldige vader Lika, Zbb en lady jane reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2021 Man slaapt alweer een paar uur. Moe van de last van zijn voet. Het lastige hinkelen, de krukken etc… Ik ga ook vroeg slapen. Zon, zee, boodschappen, wandelen met hond, opeens heel moe. Gezond lekker moe. In de zee kon ik vandaag niet stoppen met grijnzen. Gewoon van geluk. De zee, de golven, de temperatuur: alles was goed. Dàt gevoel. Het alleen maar bezig zijn met het moment en opgaan in… och wat heerlijk!! Krissie, lady jane, rapilos en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2021 (bewerkt) Heerlijk @Lika lekker jezelf laten gaan in de zee. ik heb de zee wel gemist dit jaar op vakantie , hopelijk volgende jaar weer . Anders maar een keer naar de Hollandse Noordzee toe gaan . Wat dat betreft houd ik meer van de middellandse zee . 15 augustus 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2021 Dit weekend de gehele zolder trap opnieuw geverft , ziet er weer netjes uit . Wel even wennen van antraciet grijs naar licht green thea . Morgen weer een dagje werken en dan weer 4 vrij. Krissie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2021 heerlijk he Lika, ik had ook zo'n dag dan gaat mindful zijn als vanzelf. En met windkracht 6 nog aardig wat potjes kunnen volleyen ook, zo fijn! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 15 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2021 Vandaag een week droog,en nog voel ik me af en toe in een keer heel eng worden. ik ga proberen te slapen weltrusten. lady jane en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2021 slaap lekker Zbb dat eng worden houdt je scherp, hoop ik maar evengoed niet fijn. nooit wéér dus maar♥ Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2021 Leuk, Cleo,prachtig wassie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 16 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2021 Hier ook een fan @Cleo66 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden