Claudius Geplaatst 14 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2021 Weer maar eens een slapeloze nacht. Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 14 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2021 Goedemorgen allemaal, Nou ik denk dat ik hier een stuk fitter ben dan gister, vandaag lekker mijn meiden ophalen en we gaan er een super week van maken. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2021 Klinkt goed Fabienne. Moghu Claudius. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2021 Goedemorgen frummers, Weekend, de dieren hier hebben hun natje en droogje gekregen. Nu eerst een bakje... Vervelend dat je niet slaapt @Claudius, wat ligt daaraan ten grondslag? Goed bezig nu weer @Fabienne1985, vasthouden nu hoor. Dagpact: Claudius Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 14 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2021 26 minuten geleden zei Yvonne: Dagpact: Claudius Yvonne Maja Goedemorgen. Gebroken nacht. Duf. Maar gaat zo vast weg. Eerst maar een groot glas cola light met ijsblokjes van @Yvonne. @Fabienne1985: Veel plezier met je dochters en blijf trouw aan je voornemens en aan de antabus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2021 Goedemorgen @Maja + Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 14 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 14 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2021 @Yvonne Wat me nu al 6 weken bezig houd. Weer eens een onnozele onmogelijke verliefdheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 14 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2021 (bewerkt) 2 uur geleden zei Yvonne: Goedemorgen @Maja + Wat lief @Yvonne. Doet me heel goed! 14 augustus 2021 bewerkt door Maja Typefout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2021 (bewerkt) Goedemorgen cola light lekker ook al een glas achter de kiezen. Diep en heerlijk geslapen , gisteren bij Brijder geweest. Vandaag weer vrij na 2 dagen werken. 14 augustus 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2021 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 14 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2021 Frummers, frummers en nog eens frummers! Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2021 Goedemorgen allemaal, Jeetje @Cleo66 Zou me dan ook zorgen maken hoor (Nou ben ik ook wel een zorgelijk typje hoor ) Tja, hoever ga je dan nog door he Tot je er letterlijk bij neer valt ?? Zo lastig, als er zo,n druk op je ligt ! Enfin, hem maar even extra vertroetelen dit weekeinde dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2021 Nou, alweer aardig wat gedaan vandaag. lopend naar het dorp, voor vis, krant, speciale yogurtjes, en naar de echte slager. Wil hete boontjes maken vanavond, dus daar moet goed gehakt doorheen Straks de gewone wekelijkse boodschappen nog doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 14 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2021 Goedemorgen. Wat rottig @Cleo66 ook omdat je niet tot hem kan doordringen. Ik hoop dat jullie vakantie hem goed gaat doen, lekker even in de zon.. Voor jou moeilijk om aan te zien natuurlijk. @Fabienne1985 goed dat je er weer voor gaat. Ik heb nog een laatste vrije week te gaan, zie er eerlijk gezegd nu alweer tegenop als het gewone leven weer gaat beginnen, weer aan het werk en de jongens allebei in hun eindexamenjaar. Al die stress allemaal weer. Wil proberen om te denken: we hebben nog een hele week vrij! Maar kan mn gedachten niet sturen. Dan maar accepteren, het gaat zoals het gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 14 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2021 Hier ook zo een. Nog vrij, maar aan het piekeren over werk. Dat komt omdat ik gisteren een collega sprak, dat was ook niet zo slim. En dat het maandag gaat regenen als ik juist een wandeldag heb. Nu eerst weekend, laat ik daar wat mee gaan doen. Net een stukje meegezongen met de wekelijkse online zangles, een Franse Chanson. Fijne zaterdag mensen Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2021 Snap dat je je zorgen maakt @Cleo66 als je man maar door blijft gaan maar ziek is ziek hopelijk beseft hij dat de slager zonder hem ook door blijft gaan beter nu even ziek , opknappen vakantie in de warme zon en dan hopelijk weer er een beetje tegenaan . Succes wanneer gaan jullie op vakantie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 14 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2021 Zeker ik ga voor het niet gebruiken, ik ben nu beter beschermd zo voelt het, maar moet het zelf doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2021 Terug van boodschappen doen En getankt Dat gaat bij mij zo; Zal ik nu gaan tanken ? Alle pompen zijn nu vrij, zo te zien (ik kijk van bovenaf zo op het benzine station ) Ja, ik ga het doen ! kom ik aan rijden, twee pompen bezet Ook "mijn "pomp. Paniek, wat nu, toch doorgereden, zag nog een derde vrije pomp Zal ik het hier proberen. ? nou vooruit Ja, hoor , die werkt ook gewoon tjonge, jonge wat ben ik af en toe toch een zenuwen pees he Nou ja, de tank zit weer vol. Alles in huis nu, alleen de trassie niet Baal ervan, vorige keer ook al zo vreselijk naar lopen zoeken Snap niet, dat ze dat niet hebben op de Indische afdeling Maar ja, waar zou ik het dan kunnen kopen ? Nou ja, dan maar zonder hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2021 heb je geen toko in de buurt Raps? maar ja speciaal daarvoor de hort op, zou ik ook niet doen denk ik. Gewoon zonder en niemand die het proeft. of iets wat een andere smaak heeft extra. creatief sjoemelen maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2021 Nee, volgens mij geen toko in de buurt Jane, enfin zal toch wel smaken denk Straks lange wandeling maken met vriend. Alleen weet hij het nog niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 14 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2021 We zijn wel een stelletje piekeraars hier he. Hoop dat je wandeling ondanks de regen maandag toch fijn wordt @Lonster. Ik ga maandag met vriend in strandhotel. Of het nou gaat regenen of niet ik ga in zee zwemmen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 14 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2021 Iedereen eten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 14 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2021 @Zbb Nee , hoezo ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 14 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2021 Het is zo rustig op het forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden