Yvonne Geplaatst 1 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2021 Goedemorgen frummers, Augustus alweer.... de tijd gaat snel, steeds sneller lijkt het wel. Buiten is het windstil en droog. Zwaarbewolkt (nog). De vogels lijken uit te slapen op de duiven verderop na. Heerlijk vredig stil. Eerst een bakje maar even Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2021 DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 1 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2021 Goeiemorgen DAGPACT:Yvonne Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2021 Jij ook een goedemorgen Claudius. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 1 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2021 Nu heb ik wel voldoende geslapen. Wel verschillende keren wakker geweest. Maar toch nog steeds moe. Misschien straks nog wat slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2021 Goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 1 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2021 (bewerkt) Soms zou ik willen zeggen "alles komt goed", maar dat zou een leugen zijn. Ik moet mijn roer omgooien. Ik mag niet meer drinken. Mijn mening anders proberen te formuleren. Niet zomaar alles zonder na te denken eruit flappen. Nog maar 10 dagen om iets proberen goed te maken. En dan sta ik er ook weer alleen voor. Niemand meer om dagelijks mee te praten. Ook niemand die ik direct kan kwetsen met onnozele uitspraken. 1 augustus 2021 bewerkt door Claudius dat veranderd in die Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2021 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 1 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2021 @Bor Hoe is het nu met Bo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2021 Wat erg @Bor hoop dat de hond weer in orde is . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2021 Mijn uitzicht nu karin123, VIII en Tatum reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2021 Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Loetje Geplaatst 1 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2021 1 uur geleden zei Lieke7777: Heerlijk zeg ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 1 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2021 @Lieke7777 mooie foto's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 1 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2021 Goedenavond Vandaag weer gewerkt als vrijwilliger, ik ben gesloopt. We stonden in een gebouw waar ik graag kom, het is er mooi en het heeft een rijke geschiedenis, maar ook een lastig alarmsysteem. We konden het niet uitschakelen. Afijn, het ging af om 11.45 uur. De centrale kon ons niet helpen, een servicemedewerker die na 45 min kwam kon ons ook niet helpen. Dat betekende rondleidingen met continu alarm . Het ging pas uit om 15.30 uur. Met veel kunst en vliegwerk is het gelukt, we zijn niet voor een gat te vangen, maar leuk was het niet. Gelukkig was het droog op de terugweg, lekker fietsen en uitwaaien. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 1 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2021 Mooie omgeving @Lieke7777, lekker met je voeten in het stromende water. Of zelfs zwemmen zo te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2021 (bewerkt) Mijn oom is overleden vandaag ( broer van mijn vader ) Heb hem al een poos niet meer gezien dat wel , maar het is wel mijn oom . 1 augustus 2021 bewerkt door Lieke7777 lady jane, Tatum en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2021 Gecondoleerd Lieke! Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2021 Gecondoleerd Lieke Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 1 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2021 Gecondoleerd Lieke Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2021 20 minuten geleden zei spirit: Neem even forumpauze. Hoe is het gegaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 1 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2021 53 minuten geleden zei spirit: Neem even forumpauze. Ik vind dit lastig om te zeggen. Zie je al jaren hier, vanaf je 63 naam. Je gaat steeds wat beter, maar van hot naar her. Nooit echt stabiel. Zeg het dus niet, doe het gewoon. Lijkt makkelijk, ik weet het. Ik wens je alle goeds. En snelle voorspoed, nudge nudge, wink wink. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2021 sterkte Lieke Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 1 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2021 Ach @Lieke7777, wat verdrietig, gecondoleerd. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden