Claudius Geplaatst 31 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 Goeiemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 31 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 Goeiemorgen @Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 Goedemorgen frummers, Geen zon, wel veel wolken, het waait en het miezert een beetje.... lijkt wel herfst opeen Eerst maar een bakje Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 31 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 (bewerkt) Weer veel spierpijnen. Yvonne Claudius 31 juli 2021 bewerkt door Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 31 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 Ik ga niet op iedereen hier reageren, op vorige vragen. Het oorspronkelijk plan was dat ik na de opname hier in de PaaZ, terug zou gaan naar de verslavingskliniek waar ik verleden jaar ook was opgenomen was. Dat wordt het niet dus, die psychiater en of zijn team vind me blijkbaar te oud of te dom of zoiets. Om tussen demente personen gaan te zitten om leren bedden op te maken, wat ze van de verslavingskliniek voorstelden, voel ik me nog veel te goed voor. En welke vooruitzichten heb ik dan? Daar wordt zeker direct geen behandeling gegeven voor mijn verslavingen. Het gaat dus dagbehandeling worden. Waar lange wachtlijsten voor zijn. Op mijn werk verwachten ze me ook nog terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 31 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 Ik word steeds zekerder dat ik in een kliniek als deze niet veel kan komen doen. Ook door een groepsgesprek gisteren en met een gesprek met psychiaters ook gisteren. Ik word teveel afgeleid van mijn alcohol probleem. En over andere problemen wordt nauwelijks gepraat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 31 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 Goedemorgen. Jammer @Claudius 20 minuten geleden zei Claudius: Dat wordt het niet dus, die psychiater en of zijn team vind me blijkbaar te oud of te dom of zoiets. Heb je naar de reden gevraagd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 31 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 44 minuten geleden zei Claudius: Yvonne Claudius Maja En goedemorgen op deze winderige zaterdag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 31 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 9 minuten geleden zei niks: Goedemorgen. Jammer @Claudius Heb je naar de reden gevraagd? Ik heb geen gesprek meer met hun gehad na de intake op 13/7, de communicatie verliep verder via de verpleging en of psychiaters van deze kliniek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 31 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 Die weten de reden ook wel @Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 31 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 Goedemorgen @Maja niets aan het weer. Maar we moeten het er maar mee doen. Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 goeiemorgen frummers @Claudius, die psychiaters stellen de diagnose en adviseren wat er verder moet gebeuren. Juist aan hen kun je vragen waar ze hun advies op baseren. En mocht er iets spelen wat door de drank komt, dan heet dat beslist geen dom zijn. Je hebt recht op inzage van je dossier, en uitleg. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 31 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 @niks @lady jane Er is steeds op feestdagen en weekenden een minimum aan bezetting van personeel. Ik zal dan tot maandag moeten wachten om daar een vraag over te stellen. Tenzij er morgen een verpleegster aanwezig is, waar ik reeds gesprekken mee had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 31 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 Dan wacht je tot maandag. Er zal er nu ook wel personeel rond lopen, je kunt in ieder geval aan geven dat je maandag een gesprek wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 Het is zo maandag. Schrijf je vragen op, lijstjes helpen mij altijd om niet het idee te hebben dat ik dom ben of zo word behandeld. en het helpt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 31 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 Goedemorgen , hier ook veel wind en vandaag veel bewolking we gaan een dagje er op uit rijden door de gorge the ardeche . lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 oh daar is het prachtig Lieke, heb er nog gefietst vroeger. Veel Hollanders als ik me goed herinner Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Descartes33 Geplaatst 31 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 Goedemorgen. Ik vind dit soort dagen qua weer altijd erg prettig. Dus ik ga daarvan genieten. Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 31 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 Ik hou ook van dit weer. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 Goedemorgen. Van veel wind word ik erg onrustig. Vandaag maar eens aan de studie. Ik heb geen zin, maar zal toch moeten. Zin maken dus maar. Maar nu eerst koffie. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 @Zbb ik hoop dat je actief mee kunt schrijven hiervandaag. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 @Zbb wat fijn je hier weer te lezen, hoewel ik het heel erg voor je vindt dat het allemaal zo rottig gaat. Hopelijk kom je er met hulp van Antes toch snel uit. Ik gun het je zo! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 31 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 Vanmorgen om 8.45 voor het eerst hier gereden om naar de bakker te gaan . Mijlpaaltje , nooit kunnen rijden omdat ik te vaak in de ochtend nog onder invloed was . rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 31 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 Bah heb net een onwijs zoet broodje brioche op. Misselijk en het werkt op mijn negatieve emotie die stijging van de suikers . Ben even in de caravan gaan liggen... Die hoef ik nooit meer dat broodje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 Goedemorgen allemaal, Hier zeer slecht geslapen En maar malen en piekeren over die stomme efteling kaartjes Enfin, vanavond maar even bespreken met dochter. Het wordt vis gourmet vanavond bij vriend thuis Gezellig met kinderen en kleinkinderen @spirit, Ja, je hebt het weer ook niet mee he Je zou er somber van worden. Zou toch maar even een fikse wandeling gaan maken om je hoofd leeg te maken Echt, dat helpt, heb ik net ook gedaan Goed hoor tweede dag droog Sterkte ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden