Spring naar bijdragen

Donderdag 29 juli 2022


Claudius

Aanbevolen berichten

Foei! :angry: Slapen doen we tussen 23:00 en 7:00 of 8:00. 
 

Verder redenerend dat @Claudiushet over de kliniek heeft bedoelt hij misschien met iedereen de behandelende staf. En die hebben er toch veel ( hoewel niet alles) over te zeggen.

Sowieso is het inderdaad handig als hij zelf ook weet wat hij wil.

Het blijft natuurlijk gissen, Claudius kan ons misschien uit de verwarring helpen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Reacher:

Foei! :angry: Slapen doen we tussen 23:00 en 7:00 of 8:00

we is zooo generaliserend. Wakker liggen doe ik meestal tussen 2.00 en 6.00 en dan slapen van 6.00 tot ongeveer 9.00. En soms op een ander moment.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is lastig @Claudius. Omdat we jou alleen kennen van hier. Wij weten niet hoe je daar bent. Ben je passief? Of juist niet. Neem je zelf initiatief, spreek je genoeg uit wat je wel of niet wil? Heb je normale contacten met de anderen? Allemaal dingen die wij niet zien. Denk dat advies geven erg lastig is. Denk dat het allerbelangrijkste nu is om te kijken wat je zelf wil. Dan samen met daar kijken, is dit haalbaar? Welke stappen moeten er dan ondernomen worden. Is het niet haalbaar, wel alternatief is er dan. Het gaat om jou tenslotte. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Quinn:

we is zooo generaliserend. Wakker liggen doe ik meestal tussen 2.00 en 6.00 en dan slapen van 6.00 tot ongeveer 9.00. En soms op een ander moment.

Sorry, ik was in slaap gevallen. :D

Maar dat is een lastig slaappatroon. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...