Rosee Geplaatst 27 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2021 (bewerkt) @spirit wat een heftigheid gelukkig dat je nu niet alleen bent. En ik hoop dat zbb er weer bovenop komt. @niks ik wens je een mooie dag morgen, hoe gek dat ook klinkt. 27 juli 2021 bewerkt door Rosee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 27 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2021 @niksheel erg veel sterkte morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 27 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2021 Voor de grap en verveling hier mijn verslavingen op aan 't tellen geweest. Ik kwam aan vier die ik nu heb. Alcohol, soep, koffie en dan dat andere ding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2021 Heel veel sterkte morgen @niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2021 1 minuut geleden zei Cleo66: Dat andere ding ?? Jij zegt het, ik dacht het. Vaag hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2021 En ik weet het, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2021 Nee ik vertel niets mag hij zelf doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2021 5 uur geleden zei Quinn: En jij? Was het toch nog wel een leuk etentje? Ja hoor het was wel gezellig, ik moest wat moeite doen om erin te komen maar dat lukte uiteindelijk wel. 2 uur geleden zei Quinn: Ik geef zelf de voorkeur aan Verdana of gewoon strak Arial. Maar Tahoma is ook best mooi. Ik ook, altijd Verdana. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2021 @niks ik wens je ook sterkte morgen. En wat de anderen ook al zeggen: volg je hart maar, het komt wel. En als je moet huilen, huil dan maar. Als het zover is weet je het wel, echt. Ik hoop dat je kunt slapen. En mooi dat jullie Mini meenemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2021 @Zbb ik denk aan je. @spirit, fijn dat je nu niet alleen bent. Ik hoop dat je weer wat kunt ontspannen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 6 uur geleden zei Cleo66: Dat andere ding ?? Ik weet niet of ik het echt een verslaving mag noemen. Maar het is zeker een probleem. Een dat ik opgegeven heb te verbergen en tegen te gaan. Snel verliefd worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 59 minuten geleden zei Claudius: Ik weet niet of ik het echt een verslaving mag noemen. Maar het is zeker een probleem. Een dat ik opgegeven heb te verbergen en tegen te gaan. Snel verliefd worden ikkanhet heeft 10 punten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 1 uur geleden zei Claudius: Ik weet niet of ik het echt een verslaving mag noemen. Maar het is zeker een probleem. Een dat ik opgegeven heb te verbergen en tegen te gaan. Snel verliefd worden Maar Claudius, ik weet niet precies hoe ik het moet formuleren, als ze charmant zijn wil dat niet zeggen dat het speciaal aan jou geadresseerd is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 11 minuten geleden zei bumperjim: Maar Claudius, ik weet niet precies hoe ik het moet formuleren, als ze charmant zijn wil dat niet zeggen dat het speciaal aan jou geadresseerd is Dat klopt ja . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden