Claudius Geplaatst 15 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 15 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 DAGPACT: Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 Goedemorgen Bor en Claudius en goedemorgen alle andere frummers. Het regent En er is een bakje. Kom maar op met donderdag de 15e... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 15 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 Goedemorgen, zo weekend. Deze week 3 dagen gewerkt. Mini weer 2 dagen naar de opvang. Vandaag de boel in huis maar eens doen. Weekend wordt het weer wat beter weer, dus beter nu maar doen. Nancy wat heb ik met je te doen! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 15 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 Goedemorgen @Claudius, @Bor, @niksen @Yvonneen de andere frummers die zich melden. Zuid-Limburg onder water. Onbeheersbare kracht van het water. Eng. Veel mensen getroffen. Verdrietig. Trek het mij aan. Misschien wel extra door mijn neerslachtigheid de laatste tijd. Gauw op zoek naar vrolijker berichten. En @Yvonne: niet alleen @Lieke7777is dol op cola light, ook bij ontbijt, maar ik ook! Heb een groot glas ingeschonken . niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 15 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 Ik herken dat wel @Maja, al ben ik niet neerslachtig. Maar vreselijk, mensen net hun huis weer klaar en kunnen weer opnieuw beginnen, vreselijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 4 minuten geleden zei Maja: ......niet alleen @Lieke7777is dol op cola light, ook bij ontbijt, maar ik ook! Heb een groot glas ingeschonken . Goedemorgen Maja, gek, soms vind ik het ook lekker op mijn nuchtere maag... Maar inderdaad, wat een water, wat een ellende daar. Weet je waar jouw neerslachtigheid vandaan komt @Maja?? Fijn je weer te zien @niks, was al bang dat je inderdaad een ban had gekregen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 DAGPACT:Claudius Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 15 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 Nee hoor @Yvonne maar 3 dagen werken, S is ook naar kantoor geweest. Als hij thuis is, dan kookt hij, heeft hij de was opgevouwen enz. Nu kom je samen thuis en dan moet je samen even aan de slag. Als mini dan op bed ligt, nog even dit doen en even dat. Maar ook even aandacht voor elkaar en dan is de dag zo om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 Gelukkig dan maar... niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 Wat lief dat je dat vraagt Bor. En weet je, dan zit ik nu een beetje met de mond vol tanden. Dat vraagt eigenlijk niemand ooit aan me. En ik vind het ook heel moeilijk daar een open antwoord op te geven. Over het algemeen gaat het gewoon goed met mij. Ik heb geleerd te aanvaarden wat ik niet kan veranderen.. Roeien met de riemen die ik heb. En dat maakt dat ik eigenlijk best een tevreden mens ben, en terecht. Maar soms kriebelt er wel eens wat. Zoiets Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 Zojuist zei Bor: Hallo? Volk? Moet je daar zo lang oaer nadenken Von? Of is Kees weer bezig. Grapje hoor, Kees slaapt, nog uuuuuuuuuuuuuuuuuuren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 En ja, daar moet ik dus heeeel lang over nadenken, Zit ik hele lappen te typen, die ik ook weer wis.... Afijn, je hebt me wel weer aan het denken gezet dus dame. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 En nou ... Wat verschrikkelijk lief van je Bor, dankjewel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 Piep. Hahahaha. Ik kom iedereen even een knuffie geven. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 Goedemorgen. Net op tijd om @bolletjeeen knuffel terug te geven. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 Een hele goede morgen allemaal, Gisteren dan toch eindelijk maar eens zo'n activety tracker aangeschaft. Schoonzoon heeft hem gisteren helemaal geinstaleert . Je kan hem in de nacht ook omhouden, dan registreert hij je slaap.; 46 min. diepe slaap- 4 uur en 23 min. lichte slaap 1.en 10 minuten REM slaap 5 min. wakker. Boeiend Stress niveau tijdens het instaleren Hoog Stress niveau vanochtend : Gemiddeld Tot nu toe 2624 stappen en hartslag nu 73 Dat je alles tegenwoordig gewoon kan meten he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 15 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 Goedemorgen. Vind het ook fijn om te horen hoe het met jou gaat @Yvonne. Eigenlijk ben je een beetje de moeder van het forum, vertrouwd aanwezig met iedere dag een lekker bakkie. Je neemt weinig plek voor jezelf in, dat mag best wat meer rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 15 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 @rapilos raak je daar dan niet teveel op gefocust zo'n ding? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 Zojuist zei Rosee: @rapilos raak je daar dan niet teveel op gefocust zo'n ding? Ja, dat waarschijnlijk wel @Rosee Weet ook niet zeker of dat allemaal wel zo goed is ha,ha Maar wel leuk "speelgoed " Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 Goeiemorgen frummers je zou dr stress van krijgen Raps als die wetenswaardigheden voegen weinig toe aan wat belangrijk is, toch? Het geeft een schijn van controle maar gaat jou controleren ben ik bang. ik meet mijn bloeddruk en hartslag dagelijks sinds mijn hart opspeelde, maar ben al blij als ik dat een keer vergeet. In de sportschool zag ik ze ook, en mensen gaan dan op hartslag sporten om prestaties te verhogen (verantwoord) maar zo gebruik jij hem niet, toch? Benieuwd hoe lang je dit blijft bijhouden allemaal. Pensioen is rustig aan doen, simpel gezegd☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 Nee hoor Jane, ik ga niet trainen op hartslag ofzo Als ik merk dat ik er veel stress van krijg, kan ik hem altijd weer afdoen toch !? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 Valt wel mee hoor Bor mits je wat geduld hebt Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 15 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 Hoi allemaal. afgelopen tijd erg druk gehad, veel gesprekken gehad, de kids waren al gauw weer bij me terug, mocht ook helemaal niet wat mijn ex deed. Ze hebben nu vakantie 2 weken. Ik zelf ben met therapie begonnen wat verder heel goed gaat, en het ging ook echt heel goed, tot gister dat ik me ineens wat lamlendig ben gaan voelen, ontzettend moe ook, en nu speelt de trek naar alcohol enorm op. Ik doe het natuurlijk niet want ik slik gewoon keurig mijn antabus, maar baal er zo van waar komt dit ineens vandaan? Het ging erg lekker en nu weer dit. ik zal zeker proberen hier vaker mee te schrijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 het leven blijft in ups en downs verlopen Fabienne ook hier, na bijna 12 jaar geen drank, nog steeds. Drank bracht ook geen halleluja, dus ik aanvaard het maar. Ik leer nog steeds er goed mee om te gaan, dus echt saai is het niet hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden