Reacher Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 Ik ben nog niet van de ellende af @Yvonne maar het komt vast ooit goed. Gisteren zat ik er echt even doorheen toen bleek dat ik nog steeds niets kan kauwen. Dat op zich kan ik wel hebben maar ik was even moedeloos. Gelukkig hou ik van noodles Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 Dat wordt straks nog afkicken #pastaenpapdebaas nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 En nu verder met het project ‘het smelten van de ijspegelbaas’. Tot nu toe is hij nog -20 Toch een soort van schattig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 Fijne vakantie voor jullie @niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 Morning! @Reacheren @Yvonneik mag vandaag naar de door mij zo geliefde paradontoloog behandelaar. Dus ik deel nog even mee in de mondellende. Maar @Reacherniet kunnen kauwen klinkt wel heel naar. voor jou en voor @Yvonneook. en ook voor @Cleo66. Ik zou niet kunnen doen wat jij doet. Goed dat je advies @rapilosvolgt en echt als je niet kunt (zelf!) vraag overplaatsing. Maar een zonnetje brengen bij iemand( zoals jij bent) kan van grote waarde zijn. Reacher en rapilos reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 Mijn dag: beetje werken. Mondgebeuren. Rust en fietsen. Lopen. Misschien een zwemmertje. Beetje leven. Is genoeg. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 DAGPACT:ReacherYvonne VIII Spirit Quinn Fijne vakantie @niks weet je zeker dat je alles bij je hebt? De eerste keer weg met de tweeling zat alles in de auto. Behalve dus die tweeling... Maverick, Yvonne, Reacher en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 @Lika sterkte voor jou vandaag dan maar weer. @Reacher, ik hou ook van pap én van noodles/pasta, dus we kunnen lekker samen eten... @Quinn, petje af voor jou, je doet hét toch maar 'even' allemaal nu Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 Een hele goede morgen allemaal, Straks naar de tuin ze voorspellen wel regen op hoop van zegen dan maar. @niks uiteraard ook van mij een hele fijne vakantie gewenst Vanmiddag twee uurtjes werken Invallen voor collega die op vakantie is Dat is lang geleden, maar ik ken de client erg goed, want heb er jaren gewerkt leuk om haar weer eens te zien ga lekker koken voor haar Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 57 minuten geleden zei Quinn: DAGPACT:ReacherYvonne VIII Spirit Quinn zbb fijne vakantie @niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 Oké het gaat helemaal mis, fles wijn achter de kiezen. Drie huilende kinderen omdat ze dachten dat mama doodging ( komt door de antabus) ik kan niet meer zo door nancy, bumperjim en Best reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 Ach Fabienne is er verder nog iemand bij je dan je kinderen? lijkt me beter dat iemand je vanmiddag in de gaten hou nu je door de antabus gedronken heb. wat zal je je beroerd voelen sterkte .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 Kinderen zijn weg vanochtend bij me weggehaald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 Ach @Fabienne1985toch, kun je niet iemand bellen om bij je te komen en je in de gaten te houden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 Ik heb nu een mes in mijn hand, alcoholisme kan ik niet mee leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 Wat een ellende allemaal. hoe kan ik/wij je helpen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 Geen gekke dingen doen @Fabienne1985 je kinderen hebben je nodig he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 Ik denk dat ze beter zonder me zijn, wie wil nou een alcoholist als moeder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 2 minuten geleden zei Fabienne1985: Ik denk dat ze beter zonder me zijn, wie wil nou een alcoholist als moeder Geloof me maar dat dat niet waar is je kunt hulp ervoor krijgen/vragen. Maar je kids hebben je nodig. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 Komop je heb ook bewezen dat je het wel kan. nu lukt het even niet het lukt ons allemaal weleens even niet. Niet opgeven hoor Reacher en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 Kijk wie je kunt bellen, Fabiënne, je kunt nu beter niet alleen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 112 of 113 Fabienne, nu! er is ook voor jou hulp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 Fabiënne, kun je even reageren hier, lieverd, al is het maar met één woord....en idd, bel 112, daar zijn ze voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 Fabienne, je bent uitgelogd kun je alsjeblieft hier in contact blijven? Of even melden wat je gaat doen. Hoe kunnen wij je steunen?. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 Ach @Fabienne1985.... jouw kinderen hebben jou zo nodig.. echt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden