Zbb Geplaatst 23 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 1 minuut geleden zei spirit: De bloeduitslagen liggen er ook nog steeds. Zou mijn huisarts die ook krijgen? Ander bel ik even met de assistente. Nee alleen de verslavingsarts en psychologe kunnen die inzien zover ik weet spirit. je kan je psychologe wel een mailtje sturen met het verzoek de bloeduitslagen alvast naar je door te mailen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 Kritiek op de thuisbegeleidster, klaar met de psycholoog.... de hoeveelste hulpverleners zijn dit inmiddels @spirit? 1 uur geleden zei spirit: ........ Komop, ik groei verder. Zij blijft hangen. Mosterd na de maaltijd steeds weer. Kijk uit Spirit, wees heel voorzichtig. Je bent er nog lang niet ook al voelt het wel zo voor jou. Ik hoop van harte voor je dat dit niet de aanloop is naar..... nancy, Quinn en rapilos reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 23 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 Hier de bbq aangestoken ik heb zo n Cobb bbq,die kan je gewoon op de boot gebruiken deze worden alleen bovenop warm. echt ideale dingen. heb voor minimaal nog drie dagen bbq vlees in de koelkast,laat de zomer maar zomeren Kohtje en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 (bewerkt) het is heerlijk weer om buiten te zijn en ik zit nog steeds binnen, te niksen eigenlijk maar eens een mooie fietstocht gaan maken enne @spirit; ik kan het toch niet laten, want dit is al zo vaak zo gegaan je weet dat je wispelturig bent en hulpverleners niet duldt op momenten dat jij denkt ze niet nodig te hebben. Zoals pas nog ook het forum weer. Daar ben je gebleven en verder gegroeid. Kijk wat je kunt leren juist van deze psych. Je hebt spijt dat je teveel deelde, maar dat is aan jou dus. Dat zij er iets herkent en jij dat niet wilt, zegt eigenlijk genoeg toch? Wat of wie jou ergert heeft lessen voor je (die je misschien niet wilt, maar toch eigenlijk wel zou moeten) leren). Geef het eens een echte kans! 24 juni 2021 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 23 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 Vervelend Bor!! Wat voor een soort boot heb je op het oog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 (bewerkt) ... 25 juni 2021 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 23 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 3 minuten geleden zei Bor: Ik wilde altijd graag een Bayliner. Nu heb ik een paar gezien en het kan wel maar ze zuipen zo he. Daardoor ga ik steeds weer twijfelen. Ja als er benzine moteren instaan,word het een dure grap om een rondje te varen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 Zojuist zei Zbb: Ja als er benzine moteren instaan,word het een dure grap om een rondje te varen. Kun je die niet roeien dan? Geen verstand van boten, dat snap je wel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 Goedemiddag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 (bewerkt) ... 25 juni 2021 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 Dag Jannigje. Zit je al weer tussen de vogels? Gemengde gevoelens bij je nieuwe stek, hè? Buren duimpje naar beneden, tuin met bevolking/begroeiing duimpje omhoog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 Hi. Ook wakker. Zo kennismaken met een nieuwe psycholoog, op advies van de psychiater. DAGPACT:ReacherYvonne. Jane Spirit zbb Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 23 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 11 minuten geleden zei Bor: Die ik wilde, 25 eurie per uur varen ongeveer. En dan trek ik hem nog niet eens helemaal open. Nou de hele tijd me inhouden omdat het anders te duur varen wordt.. Dat zie ik mezelf niet doen, open gaatie toch. Ik heb een zeilboot met een dieselmotor voor de lange afstanden en een snelle rubberboot om mee te spelevaren. er zijn ook wel bayliners met dieselmotoren erin hoor ,die zij in aanschaf wel wat duurder maar varen wel weer wat zuiniger. alhoewel die ook best nog wel een slokkie lusten. succes met uitkiezen vanmiddag Bor en anders gewoon verder kijken,er is genoeg te koop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 Spaghetti. Met dinges hoenoemjedatookalweer... groente. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 Hutspot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 23 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 Zo! Lekker anderhalf week vrij! Morgen even de boodschappen en dan vrijdag op pad. Wij eten vanavond macaroni. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 schiedamse carnavalsvereniging? haricots verts, 1 aardappel en 2 kipburgertjes nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 (bewerkt) waar ik vandaan kom; blauwlappen en we hadden niet eens een jeneverfabriek met vrouwen oproer te maken niet met drank dus 23 juni 2021 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 (bewerkt) Ha, leuk.. bijnamen of schimpnamen. Van geboorte ben ik een Mokumer of Stoepeschijter of Koeketer of Bram of Pottenbakker of Potschijter of Mensenvilder of Moorddammer of Blauwmantel of Veenpuit of Oproermaker of Waterhond. Maar ik voel me, doordat ik hier al zo lang woon, meer een Stokvis of Schoonevaarder. Een jaar of vijf ben ik ook nog een Blauwvinger of Brijbek geweest. 23 juni 2021 bewerkt door Kohtje lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 33 minuten geleden zei knakker: Hey, grappig, kom jij uit C? ja, geboren en deels getogen er woont nog veel van mijn familie daar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 ik ben een marktzot nu of net als Bor een kaaskop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 oh wat leuk ik ben er al langer weg, maar vorige zomer nog op de el. fiets naartoe geweest zussen en broers wonen er nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 Ik moest me nog haasten naar volleyen soms is het even te gezellig hier misschien heb je wel naast familie van me gewoond Knak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 23 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 Hier alvast een droge (en rookvrije) afmelding voor vandaag. wat een rust zo voor anker ... morgen even naar de tandarts en de winkel met het bijbootje. en dan weer gauw de rust opzoeken. nancy en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 23 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 1 uur geleden zei spirit: Een man die van het gerol van zijn flessen in zijn bureaula, op vierkante flessen was over gegaan . We zijn toch eigenlijk wel een slim, vindingrijk volkje . Creatieve denkers. Om trots op te zijn! lady jane en nancy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden