Claudius Geplaatst 20 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 2 minuten geleden zei Kohtje: Bierijs toch ook niet.. dat lik je, zoals deze hier.. Ik ken het niet 6 minuten geleden zei ikkanhet: Warm bier drink je toch ook niet. Normaal niet nee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 2 minuten geleden zei Claudius: Ik ken het niet Bierijs ken ik ook niet. Maar ijsjes lik je toch, normaal gesproken. Dat zal bij bierijs niet anders zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 2 minuten geleden zei Kohtje: Bierijs ken ik ook niet. Maar ijsjes lik je toch, normaal gesproken. Dat zal bij bierijs niet anders zijn. Gedachte draait mijn maag zich om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 20 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 Recept gevonden voor bierijs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 kip kerrie, met banaan en pinda's en basmatirijst goed gelukt al zeg ik t zelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 @Claudiusmijn hond komt uit Gran Canaria, via een stichting, via verhuishond. Ik wilde iets wat niet te groot was en geen puppy. ik sta op de pont. Terug naar huis. Gewandeld met vriendin. Leuk. Hele hippe buurt hier. Ben benieuwd hoe ik zo ‘mijn’ buurt weer ga zien. Leuk vind ik dat altijd. Op reis door eigen stad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 Lika, als t Noord is, daar heb ik ooit met een frummer rondgefietst had van huis geruild met iemand uit Noord Holland en toen diverse mensen van adb ontmoet, was een hele fijne week en ook met de pont over geweest samen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 wordt er net iets door het raam gegooid kijk ik onder mijn stoel, ligt daar een lief knuffel kaboutervrouwtje. Die zag ik eerder langs de kant vd weg liggen tijdens het fietsen en ik liet het liggen voor als er een bezorgde moeder ging zoeken. Wat is wijsheid, daar weer heen brengen of maar hier voor mijn raam? Is echt een lief popje. Foto is te groot om hier te plaatsen helaas en krijg het niet voor elkaar te verkleinen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Best Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 (bewerkt) 1 uur geleden zei ikkanhet: Warm bier drink je toch ook niet. Als het moest dronk ik alles... @lady jane, als je je verveelt zou ik het even terugleggen op de plek waar je het eerder zag. Zo'n knuffel kan heel belangrijk zijn voor een klein kind. Wij/ik heb(ben) ook 3 konijnen omdat dat de knuffel is van de kleine man. Op die manier kan er eentje kwijt raken of in de was zonder dat hij er last van heeft. 20 juni 2021 bewerkt door Best lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 Tis een teken @lady jane. Jullie zijn voor elkaar bestemd…. Ja , ik was in Noord. Supercoole omgeving nu. Beetje industrieel nog en nog niet ‘af’. Leuk. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 ik zit volley te kijken, 1-1 Z Korea - Nederland niet het beste spel heb Ned. veel beter gezien dit tournooi knuffeltje moet even wachten, misschien brengt ze geluk nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 20 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 Weer geen gebrek aan complottheorieën op Facebook, na de vondst van Jürgen Conings Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 9 uur geleden zei lady jane: Ik was trouwens afgelopen Coronajaar wel blij dat ik zoveel heb, kon alles afwisselen Ik heb het hele jaar twee broeken afwisselend gebruikt, heerlijk, ik hoefde nooit na te denken wat ik aan moest trekken. Ik ging nergens heen, dus Ik droeg steeds hetzelfde. En ook nog goedenavond. Lika, lady jane en karin123 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 verschil moet er zijn Jannig stel dat we allemaal hetzelfde waren saai wereldje dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 Geef mij maar zoute drop met koffie ijs. Yum! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 Ijs is daar overigens nog het minst belangrijke ingrediënt bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 3 minuten geleden zei knakker: Ooit was er dropijs op de markt. Dat leek me toen ook enorm smerig. Maar dat was erg lekker. Het ging even goed… 2 minuten geleden zei knakker: Misschien moeten ze ook eens ijs op de markt brengen met een frisse haringsmaak. …maar dit is dan weer jammer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 12 minuten geleden zei lady jane: verschil moet er zijn Jannig stel dat we allemaal hetzelfde waren saai wereldje dan Zo is dat. Jullie hebben het over verschillende soorten “vreemd” ijs, maar gisteren zag ik iets wat me echt verbijsterde. Ik kan de foto helaas niet plaatsen, te groot. Het was een reclamebord bij een dierenwinkel De strekking: Hondenijs: €2,99 Hondenbier (stond geen prijs bij) Nou ja! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 Ze hebben in ieder geval ook wijn voor katten. Het is de bedoeling dat ze dit ook in een mooi glas krijgen ingeschonken. Er zit overigens geen alcohol in. Nu ben ik best een katten wappie maar zelf míj́ gaat dat te ver. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 Ja ik vind het nogal absurd, maar er zal wel “behoefte” aan zijn, of die wordt gecreëerd op deze manier. Misschien komen mensen er nu achter dat hun dierbare hond heel sneu is omdat hij/zij het altijd zonder ijs en bier heeft moeten doen. Dat gemis kunnen ze nu goedmaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 Over dieren gesproken: Ik zat in de tuin met een kop thee. Opeens zag ik een specht in de eikenboom, en even later nog een en nóg een! Geweldig. Opeens kwam er een durfal op de schutting zitten, naar mij kijkend, kan ik of niet? En ja daar kwam hij. O nee, toch maar niet. Een duikvlucht maar meteen weer weg. Even later hoorde ik geritsel, ik bevroor. En jawel, een kleine bonte specht kwam op 2 meter afstand restjes uit de pindakaaspot snoepen. Dat vind ik dan zo ontroerend. En nog een badderend koolmeesje. Zij doen hun ding, ik blijk op dat moment geen bedreiging. Ze hebben geen idee hoe fijn ik het vind. Het raakt me elke keer weer. Maar die specht! Lika, karin123, Reacher en 4 anderen reageerden hierop 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 Ijs bij een hond ( zonder toegevoegde smaak ) snap ik nog wel. Honden hebben meer last van hitte toch?) Maar de nepdrank… neuh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Best Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 27 minuten geleden zei Jannigje: De strekking: Hondenijs: €2,99 Hondenbier (stond geen prijs bij) Nou ja! Wat een onzin! Een hond kan prima gewoon bier drinken karin123 en bumperjim reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 5 minuten geleden zei spirit: Bestaat ook *misselijkheid emoji* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden