Spring naar bijdragen

Donderdag 17 juni 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

8 minuten geleden zei spirit:

Alsof ik een ongevoelig stuk materiaal ben. Zo voelt het. Niks geen rekening houdend, wat dit met mij doet. No way dat ik me hier nog door uit het veld laat slaan. Die tijd is over. Het zegt meer over die ander. 

 

Kop op hé inderdaad gewoon jezelf op de eerste plaats zetten. Laat je niet gek maken lieverd.  :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei spirit:

Alsof ik een ongevoelig stuk materiaal ben. Zo voelt het. Niks geen rekening houdend, wat dit met mij doet. No way dat ik me hier nog door uit het veld laat slaan. Die tijd is over. Het zegt meer over die ander. 

Kop op @spirit

Het is voor mensen lastig om met de nieuwe jij om te gaan. Althans dat merk ik ookal ben ik nog maar kort van de drank af. Ik zeg ineens wat terug in plaats van sorry te zeggen omdat ik me schuldig voel. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Best:

Ik zeg ineens wat terug in plaats van sorry te zeggen omdat ik me schuldig voel.

Dat herken ik ook zeker wel…daarom vind ik het belangrijk om in gesprek te gaan/ blijven…de ander moet ook kunnen wennen aan de nieuwe versie van jezelf…het is voor mij een echte oefening om me uit te spreken en grenzen te stellen…

ben voor de rest wel blij, allereerste oudercontact gehad op de kleuterschool en gehoord dat mijn dochter het heel goed doet…helemaal mee in haar ontwikkeling, vooral heel goed praten en een rijke woordenschat en ook goed nadenken…al die boekjesrituelen hebben dus wel een goed resultaat ;)maar het allerbelangrijkste om te horen is dat het een vrolijk en open kind is dat goed in haar vel zit…

groetjes van een blije mama!

fijne avond nog iedereen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei rapilos:

Ik moet zeggen dat ik het reuze mee vind vallen met de temperatuur

Hier ook zoiets 

was een mooie dag met veel hersenrust, dus ik lees niet meer bij :D

vanmorgen voor de warmte de tuin in voor wat hoognodig bijwerken, wat ben ik trots op alle bijenbloemen en bijenhotel. 

daarna siësta, daarna gezwommen. Er waren veel kwallen, dus dit was een echte uitdaging. Ook die won ik. 

veel voetbalkijkplezier, ik kijk um niet uit, vroeg naar bed, morgen weer vroeg op 

fijne avond 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...