Kohtje Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Plaatje heb ik in het verleden wel een enkele keer veranderd. Maar ook dat doe ik niet meer. De eerste jaren hier kon je kiezen uit enkele 'voorgeprogrammeerde' plaatjes en toen ineens kon je zelf wat invoeren. Dat was even uitproberen toen, maar nu vind ik het wel goed zo. Lekker neutraal en herkenbaar. (zelf gemaakt ook nog eens, en ik weet niet meer hoe ik dat toen deed en kon... ) Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 17 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 @Kohtje @spirit Plaatje doet me steeds teveel aan mezelf denken. Mijn eerste plaatje met Claudius met standbeelden als foto was ook maar niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Zit nog ff lekker buiten, muziek erbij en chillen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Morgen. wrijft slaap uit ogen. Slecht idee, lenzen meteen kwijt. Kent iemand dat? Dat je lens naar achter je oog drijft? Maar ik heb hem weer, hoera. Niet geweldig geslapen, warm en nu inderdaad oorontsteking. Lekker kalm aan maar vandaag. Wat nooit lekker is als het moet, ik kan dat alleen als ik aan het spijbelen ben. Eens een puber, altijd een puber. Ofzo. 40 minuten geleden zei Claudius: Misschien zoek ik maar weer eens een andere naam en plaatje? Wat Spirit ook zegt, gewoon een leuk plaatje van het internet zoeken, iets abstracts misschien? Van een andere naam word je trouwens geen ander mens hè. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 17 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Opgelost , denk ik. Gebruikte vroeger ook mijn hondje. Artemis en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Die kop is een stuk gezelliger @Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 DAGPACT:Yvonne Reacher Claudius VIIIIJsvogel Spirit Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Ach ja, doe es gek. DAGPACT:Yvonne Reacher Claudius VIIIIJsvogel Spirit Artemis Quinn Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 @Yana alles goed met je? Zwem je nog met de stroom mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 17 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 15 minuten geleden zei Bor: Wie was dat op je vorige avatar @Claudius? Vond het wel een bekende kop ergens van maar weet niet waarvan.. Jongens wat is het vreselijk heet! Bah. Derek Jacobi . dat was van de tv reeks I Claudius . Claudius was de eerste romeinse keizer onder die voornaam en als ik het allemaal goed lees ook de laatste die het grondgebied van Rome uitbreidde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 17 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mito Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 nog gezellig hier ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Zo, tweede prik zit er ook in. Daarna lekker even ergens koffie gedronken, gewandeld in de bossen en vriend is weer naar huis. Lekker lummelen vanmiddag, is ook niet verkeerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Pfffff slik...zucht. Visualiseer het even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Hoi @mito Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 17 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Ik kreeg daarjuist een opmerking dat ik een mondmasker moest dragen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 1 minuut geleden zei Claudius: Ik kreeg daarjuist een opmerking dat ik een mondmasker moest dragen ? En was dat ook zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 17 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Ik weet het niet meer . Op straat is er geen plicht. Maar als je ergens beginnen gaat wel blijkbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Ik blijf mijn fles vullen met spa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 17 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Beidde kanten vensters open gezet. Tussendeur was blijkbaar niet goed dicht, nu een angstig hondje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 1 uur geleden zei spirit: Het ruikt hier naar paardenstront. Heeft je paard stiekem in een lekker koel hoekje een poepie gedaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 1 uur geleden zei mito: nog gezellig hier ?? Ja best wel. Het ruikt hier naar paardenstront, zegt Spirit. Knus toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 7 minuten geleden zei ikkanhet: Ik blijf mijn fles vullen met spa. Waar zit die spa dan in voordat je je fles ermee vult? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden