Spring naar bijdragen

Donderdag 17 juni 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

 Nu komt het echt werk voor jou het @ikkanhet, als de eerste blijheid van het nuchter zijn voorbij is. 
Ik heb vroeger wel gegorgeld en gespoeld met drank om de pijn in mijn mond te verdoven. Om de volgende dag nog veel meer pijn te hebben.

Je moet maar bedenken dat dit net zoiets is. Korte termijn oplossing is lange termijn lijdensweg.

Ben je wel eens bij de pijn poli geweest? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Reacher:

 Nu komt het echt werk voor jou het @ikkanhet, als de eerste blijheid van het nuchter zijn voorbij is. 
Ik heb vroeger wel gegorgeld en gespoeld met drank om de pijn in mijn mond te verdoven. Om de volgende dag nog veel meer pijn te hebben.

Je moet maar bedenken dat dit net zoiets is. Korte termijn oplossing is lange termijn lijdensweg.

Ben je wel eens bij de pijn poli geweest? 

Nee ziekenhuis noemde dat inderdaad ook al een keer maar dan ivm 100% versleten rug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Claudius:

Nooit zozeer bij stilgestaan. Dierenleed bedoel ik. 

Het was voor mij als kind een kleine stap om door mijn eigen onmacht me te vereenzelvigen met de huisdieren die te lijden hadden in het pleeggezin. En dat is me bij gebleven.
Dieren zijn kwetsbaar, net als kinderen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei ikkanhet:

Ik begrijp dat goed @Reacher maar de angst voor de RLS is zo groot dat is bijna niet voor te stellen. Jaren geleden was ik bereid mijn benen te laten amputeren alles beter dan gek te worden van die rot RLS.

mijn vriend heeft dat ook :( Hij doet aan zelfmedicatie: drank en weed en lost daar niets mee op maar draait al jaren rond in hetzelfde cirkeltje.

Erger nog, hij verliest daardoor de energie om er structureel iets mee te doen. 
 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Reacher:

Lekker koffie Vonneke :heart:

Vanmiddag heb ik het gebit avontuur. 
En ik heb het niet vaak echt lastig gehad sinds ik ben gestopt met drinken, maar sinds de pijn in mijn mond denk ik nogal eens aan de pijnverdovende eigenschappen van drank. 

Daar hoop ik straks ook van verlost te zijn.

Ai, dan kunnen we elkaar een handje geven @Reacher: ik heb onlangs bij mijn nieuwe tandarts een behandelplan gekregen. 
Vanmiddag gaat de eerste kies er uit. 
Ik ben het grootste deel van mijn leven heel trouw naar de tandarts gegaan, maar heb gewoon een ronduit slecht gebit. 
Wat een geklooi toch elke keer weer :(
Ik zal aan je denken hoor Reacher ..... 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei ikkanhet:

Las gisteren dat je in het ziekenhuis hier vanaf 1 juli nog alleen maar op afspraak bloed kan laten prikken.

Dat hebben we hier bij het prikcentrum al een hele poos, echt heel prettig, je boekt via internet op een tijdstip dat voor jou prettig is, geen wachttijden meer, ik vind het prima zo. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pijnpoli gaat niet per se over medicatie,  pink lady :) 

Nouja, als je jezelf maar niet naar de drank toe praat. Drinken is ook een vorm van stoned zijn.

Ik heb weer genoeg ruimte in genomen. Tot later. 

bewerkt door Reacher
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Yvonne:

Dat hebben we hier bij het prikcentrum al een hele poos, echt heel prettig, je boekt via internet op een tijdstip dat voor jou prettig is, geen wachttijden meer, ik vind het prima zo. 

Voor mij is het moeilijke dat ik normaal spontaan ga als ik me net op dat moment goed voel en kan niet vooruit kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Yvonne:

Ai, dan kunnen we elkaar een handje geven @Reacher: ik heb onlangs bij mijn nieuwe tandarts een behandelplan gekregen. 
Vanmiddag gaat de eerste kies er uit. 
Ik ben het grootste deel van mijn leven heel trouw naar de tandarts gegaan, maar heb gewoon een ronduit slecht gebit. 
Wat een geklooi toch elke keer weer :(
Ik zal aan je denken hoor Reacher ..... 

 

Och arme. :(
Bij mij gaan er ook een paar uit. Ik zal dan aan jou denken Vonneke :heart: Gedeelde smart… 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...