Artemis Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 DAGPACT:Claudius YvonneVIII Spirit Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 12 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 Ik had juist spaghetti met spek, tomatensaus en Champions . Zo wat proberen te slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 Slaap lekker @claudius, heb ook een poging gedaan maar mijn benen blijven weer eens bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 1 uur geleden zei spirit: Ik heb genoeg uitgespookt in dronken toestand. Zeker in mijn kroegenperiode. Eigenlijk was ik gewoon een hapklaar brokje. Dat ben ik nooit geweest een hapklaar brokje. In het geval van was er of waren altijd wel bekende in de buurt. Die me dan netjes een taxi bestelden en me nog naar de taxi brachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 Ik lag net in die 3 kwartier in bed onder mijn tevergeefse poging tot slapen mijn verleden te overdenken. Zeg wel drink vanaf mijn 10/11e maar heb ook langere periodes weinig of niets gedronken. - niets in 3 zwangerschappen - bijna niets gedurende jaren anorexia - niets 3 maanden AA - weinig tot niets in een hele lange periode van ik weet niet hoeveel lijn pogingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 @Cleo66 ik weet dat jij het vanzelfsprekend vindt, maar dat is mooi niet zo, het is bijzonder. Goed ouderen is bijzonder en jij doet het goed. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 Zo eerste wedstrijd begint bijna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 Ik zit klaarrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 Veel kijkplezier @nancy nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 Mannen hockey Europees kampioen, yeahhhhh! Was spannend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 Jij ook Ikkanhet, haha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 Loop war zachter toe want ik ben al zo moe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 1 minuut geleden zei spirit: Leuk geslaagd bij de AMEH voor 2 jurkjes voor mijn meiden. Had nog een stel van die pasjes met 15 euro tegoed erop, dus lekker voordelig uit. Leuk @spirit, hoeveel kinderen heb je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 Ik lak 20 nagels onder het voetballen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 Woensdag en donderdag 31 graden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 Daar hoor ik niet bij dan blijf ik wel op de app. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 Zojuist zei spirit: Is voor mijn 2 kleinkids. Ok leuk hoe oud zijn ze? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 3 minuten geleden zei spirit: Heb weer zo'n donkerbruin vermoeden, dat het vandaag ook weer niet doorgaat dat mijn jongste komt logeren Nu hebben ze allebei een rijbewijs en schijnt het nog steeds niet te lukken om de kleine even bij Oma te brengen. Word er een beetje moedeloos van. Geloof ik en al helemaal als ze dat met je afspreken en dan afzeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 Ik moet plassen maar natte nagels whoehaha, knijpen maar want Leo is ff fietsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 Zojuist zei spirit: Tja, ze zijn beiden niet zo goed in plannen Herkenbaar hoor mijn dochter is ook zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 Ben niet goed in nagels lakken heb geen vaste hand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 (bewerkt) Ik vind het forum eigenlijk zo beperkend: Wat ik denk is zo veel. Wat ik voel is zo veel. Wat ik zeggen wil is zo veel. Dat valt (vind ik dan) vaak niet in een berichtje te vatten. Met de kans dat ik het niet goed zeg, me niet goed genoeg verwoord, me niet goed genoeg kan uiten. En dan wellicht misbegrepen wordt. Of dat het vragen oproept. Dat zorgt er dan voor dat ik probeer te verduidelijken, te verbeteren en daardoor verder van mijn gevoel af kom te staan. Dat is wat taal met mij doet. Het belemmert mij soms, ook in mijn reacties naar jullie toe. Als ik ga nadenken over de juiste bewoordingen, raak ik mezelf kwijt. In die zin is taal ook beperkend. Voor mij dan. Dus praat ik heel veel tegen jullie, vertel veel, mijn bedenkseltjes, overwegingen, verdrietjes en blijdschappen, mijn verleden of dromen voor nu en de toekomst, mijn meningen en ergernissen, maar dan in stilte. En beperk me hier meestal tot ditjes en datjes. En ik lees hier graag. Vandaar dat ik hier al tien jaar ben. Er zit een dagboek in mijn hoofd. Ik ben er tevreden mee. 12 juni 2021 bewerkt door nancy Aanvulling niks, karin123, Quinn en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 12 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 @nancy je gaat hier niet zoiets als een soort dagboek plaatsen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 Gewoon een keer rustig je tijd voor nemen wat je allemaal kwijt wilt of wilt delen @nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 0-1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden