niks Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 Is ook zo, gisteren was ze 7 maand en wat een ontwikkeling! Ook het karakter komt naar boven. Is een pittige tante zeg maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 Maar ook een lachebek gelukkig. Nou ga eens de keuken in, ik zou koken vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 Heeft ze dat van jou @niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 12 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 8 minuten geleden zei knakker: Op straat hoef je toch ook in Belgiëland geen mondkapjes op @Claudius? Hier in het centrum van het stadje waar ik woon , tot voor kort wel hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 12 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 11 minuten geleden zei knakker: Op straat hoef je toch ook in Belgiëland geen mondkapjes op @Claudius? 9 juni 2021 De stad Tienen versoepelt vanaf vandaag de mondmaskerplicht op openbare plaatsen. Voortaan is het dragen van een mondmasker enkel verplicht bij drukte, wanneer er geen veilige afstand bewaard kan worden. In openbare gebouwen blijft een mondmasker wel verplicht. Verder zijn er ook versoepelingen in het zwembad en is er vanaf zondag 13 juni ’21 terug een rommelmarkt in Tienen. https://www.tienen.be/versoepeling-mondmaskerplicht Dus de politie beoordeeld het nog steeds zoals zij het willen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 12 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 1 minuut geleden zei knakker: O, dat verbaast me @Claudius. De kans op besmetting in de open lucht is volgens mij niet zo groot meer. Tenzij er iemand van dichtbij in je gezicht gaat blaffen. Ja het is echt raar, dat kan nog enkele maanden duren . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 12 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 Ik zag daarjuist in mijn agenda dat ik me komende Woensdag toch een beetje overboekt bij mijn diverse hulpverleners, ach het is pas Zaterdag en ik heb tot nu toe slechts op Woensdag vier verschillende afspraken en op vier verschillende plaatsen. Ik ga dan zeker aan mijn 10 000 stappen geraken. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 @niks nog even afwachten, maar thuiswerken is eigenlijk niet aan de orde nu, naar school gaan ook niet. Dus voorlopig thuis herstellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 35 minuten geleden zei niks: Zouden de pillen nu niet moeten werken @Quinn? Ja, dat zou wel moeten. En het is ook wel beter dan ervoor, dus misschien zijn mijn verwachtingen gewoon te hoog. Heb even over de verbeteringen nagedacht en die zijn er ook echt wel. Minder watten in m'n hoofd en ik eet beter. Plus mijn lontje is korter, dus ook minder vlak. Heb je al een schommel voor mini? Dat was hier het grootste succes. Gebakken aardappeltjes, steak en sla. Zomers wel. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 4 minuten geleden zei Claudius: Ik zag daarjuist in mijn agenda dat ik me komende Woensdag toch een beetje overboekt bij mijn diverse hulpverleners, ach het is pas Zaterdag en ik heb tot nu toe slechts op Woensdag vier verschillende afspraken en op vier verschillende plaatsen. Ik ga dan zeker aan mijn 10 000 stappen geraken. Niet een beetje teveel voor op één dag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 Begint flink te waaien hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 Friet en sla low calories Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 De barbecue aan, gisteren teveel gekocht. Dus dat maken we op. Oké, morgen dan weer echt koken. Fijne zaterdag! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 12 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 23 minuten geleden zei ikkanhet: Niet een beetje teveel voor op één dag? Het zal wel lukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 Volgende wedstrijd. Voor de kijkers veel plezier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 Ojee, Spirit, komt kleindochter niet?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 Spirit hou vol hoor, ook met een kleine tegenslag. Dit is een patroon wat je al vaker tegen bent gekomen. Maar dit keer drink je niet. Win win.. kwestie van vertrouwen. Straks werpt het zijn vruchten af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 Ik snap dat je teleurgesteld bent. Wat voor reden geven ze dan op? Senna33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 Daar ben ik ook wel benieuwd naar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 Hé wat sneu voor jou @spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 Zo, daar ben ik weer. Alles even bijgelezen en @jopie en @nancy in het bijzonder. Ik vraag me namelijk af hoe jullie (alle deelnemers dagdraad) dat doen. Zoals ik zei, ik trek het niet en ik ben blij met de reacties op mijn post daarover. Blijft over, wat wil ik? meedoen of buitenspel blijven. Ik bekijk het wel per keer, per moment waar ik me fijn bij voel en , inderdaad, ik hoef niet alles te lezen. het is geen opleiding, ik hoef geen examen te doen of jullie allemaal te leren kennen, dat scheelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 12 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 Zo eet ik tomaten, met ui, azijn, curry en brood. @spirit Het heeft niet veel nut je boos te maken. Kunnen jullie misschien elders samenkomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 Is er een goed geblesseerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 Moeten hem reanimeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 Heftig shit hij ligt nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden