Spring naar bijdragen

Zaterdag 12 juni 2021

Claudius

Aanbevolen berichten

11 minuten geleden zei knakker:

Op straat hoef je toch ook in Belgiëland geen mondkapjes op @Claudius?

9

juni

2021
corona_spandoek

De stad Tienen versoepelt vanaf vandaag de mondmaskerplicht op openbare plaatsen. Voortaan is het dragen van een mondmasker enkel verplicht bij drukte, wanneer er geen veilige afstand bewaard kan worden. In openbare gebouwen blijft een mondmasker wel verplicht. Verder zijn er ook versoepelingen in het zwembad en is er vanaf zondag 13 juni ’21 terug een rommelmarkt in Tienen.

https://www.tienen.be/versoepeling-mondmaskerplicht

Dus de politie beoordeeld het nog steeds zoals zij het willen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zag daarjuist in mijn agenda dat ik me komende Woensdag toch een beetje overboekt bij mijn diverse hulpverleners, ach het is pas Zaterdag en ik heb tot nu toe slechts op Woensdag vier verschillende afspraken en op vier verschillende plaatsen. Ik ga dan zeker aan mijn 10 000 stappen geraken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei niks:

Zouden de pillen nu niet moeten werken @Quinn

Ja, dat zou wel moeten. En het is ook wel beter dan ervoor, dus misschien zijn mijn verwachtingen gewoon te hoog. Heb even over de verbeteringen nagedacht en die zijn er ook echt wel. Minder watten in m'n hoofd en ik eet beter. Plus mijn lontje is korter, dus ook minder vlak. 

Heb je al een schommel voor mini? Dat was hier het grootste succes.

Gebakken aardappeltjes, steak en sla. Zomers wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Claudius:

Ik zag daarjuist in mijn agenda dat ik me komende Woensdag toch een beetje overboekt bij mijn diverse hulpverleners, ach het is pas Zaterdag en ik heb tot nu toe slechts op Woensdag vier verschillende afspraken en op vier verschillende plaatsen. Ik ga dan zeker aan mijn 10 000 stappen geraken. 

Niet een beetje teveel voor op één dag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, daar ben ik weer. Alles even bijgelezen en @jopie en @nancy in het bijzonder. Ik vraag me namelijk af hoe jullie (alle deelnemers dagdraad) dat doen. Zoals ik zei, ik trek het niet en ik ben blij met de reacties op mijn post daarover. 

Blijft over, wat wil ik? meedoen of buitenspel blijven. Ik bekijk het wel per keer, per moment waar ik me fijn bij voel en , inderdaad, ik hoef niet alles te lezen. het is geen opleiding, ik hoef geen examen te doen of jullie allemaal te leren kennen, dat scheelt :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...