Claudius Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 Goeiemorgen. Zo nog een Trazodone nemen, ik heb mijn slaap nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 11 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 Nu drink ik weer teveel thee, suggesties voor dranken met weinig suiker? Water weet ik wel. DAGPACT:Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 (bewerkt) In thee kan je toch zo weinig suiker (tot niets) doen als je wilt? Vrijwel al het andere bevat meer suiker. 11 juni 2021 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 11 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 Bij koffie gebruikte ik nooit suiker en/of melk. Suiker is voor de smaak. Ik gebruik nu combinaties van theesoorten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 Ik drink tegenwoordig G'woon Clear frisdrank als ik dorst heb. Ik weet niet of dat bij jou in de buurt ook te koop is. Je hebt het in verschillende fruitsmaken. Daar zit praktisch niks in wat kwaad kan en toch vind ik het lekkerder dan gewoon water. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 Goeiemorgen @Claudius, @bumperjim en @Bob Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 Goedemorgen @ikkanhet. Leuke foto! ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 Dank je @Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 Weer eens te vroeg wakker. Normaal staat mijn man mee op maar heb die maar laten liggen omdat die meteen nuchter bloed moet laten prikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 @Claudiushet beter maar niet lukken of verbeteren dat slapen van jou hé. Balen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 Nu eerst een paar sloten koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 Goedemorgen allemaal! Nog 1 dag aan de slag en dan vakantie. Gelukkig maar, mijn hoofd snakt naar rust. @Claudius: is de thee wel cafeïne vrij? Als je thee neemt waar ook zoethout of venkel in zit, heb je twee vliegen in 1 klap. Zoet en niet jezelf uit de slaap houdend. @Bor: lief zijn voor jezelf vandaag. Niets moet, alles mag. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 Goeiemorgen @Maja, Ik wens je vaste een super mooie vakantie toe, lekker genieten en dan ook niets doen, alles mag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 11 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 31 minuten geleden zei Bob: Ik drink tegenwoordig G'woon Clear frisdrank als ik dorst heb. Ik weet niet of dat bij jou in de buurt ook te koop is. Je hebt het in verschillende fruitsmaken. Daar zit praktisch niks in wat kwaad kan en toch vind ik het lekkerder dan gewoon water. Zoek ik zo eens op. 4 minuten geleden zei ikkanhet: @Claudiushet beter maar niet lukken of verbeteren dat slapen van jou hé. Balen. Nu was ik eens op tijd in slaap. Maar opgestaan om naar ... , zo nog wat liggen hoor. Ik heb nog enkele uren voor mijn vaccinatie 4 minuten geleden zei Maja: Goedemorgen allemaal! Nog 1 dag aan de slag en dan vakantie. Gelukkig maar, mijn hoofd snakt naar rust. @Claudius: is de thee wel cafeïne vrij? Als je thee neemt waar ook zoethout of venkel in zit, heb je twee vliegen in 1 klap. Zoet en niet jezelf uit de slaap houdend. Ik weet dat er cafeïne in thee zit. Zou ik allemaal moeten opzoeken voor ik naar de winkel ga. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 Ik heb een geluk dat ik van koffie enzo niet wakker lig. Maar inderdaad beter opzoeken @Claudiusmisschien gaat het dan allemaal beter. Hoop het voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 Wat is een mens toch een raar wezen. Ik ben zo vaak misselijk als ik opsta en nu kom ik er achter dat dat gewoon honger is. Herkende dat niet eens omdat dat met drinken niet van toepassing was. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 11 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 Er zijn verschillende suikervrije dranken beschikbaar. @ikkanhet Alchohol vrije bieren , zijn gewoonlijk suikerbommen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 Zojuist zei Claudius: Er zijn verschillende suikervrije dranken beschikbaar. @ikkanhet Alchohol vrije bieren , zijn gewoonlijk suikerbommen. Alcoholvrij drink ik ook maar sporadisch, gisteren een voor de gezelligheid met mijn man. Drink 4 flesjes water op een dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 Maar goed dat we geen geluid erbij hebben hier, hatsjie me gek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 Goedemorgen! We gaan weer een prachtige dag tegemoet. Eerst zo maar eens in huis bezig, dan vanmiddag lekker in de tuin genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 Elke avond nu als ik naar bed ga denk ik heerlijk meid deze dag neemt niemand je meer af. En met opstaan weer precies die zelfde blijheid van you did it girl. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 Goeiemorgen @niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 Met je glimlach verander je de wereld. Maar laat nooit de wereld je glimlach veranderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 (bewerkt) Goedemorgen frummers, Weer een mooie dag in het vooruitzicht. Gisteren heb ik de hele dag in de tuin gewerkt, heerlijk maar wel héél héél warm. Vandaag nog een paar 'dingetjes' buiten en daarna de boel binnen even aanpakken voor het weekend. Maar eerst een bakje DAGPACT:Claudius Yvonne 11 juni 2021 bewerkt door Yvonne woord vergeten niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 Goeiemorgen @Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden