ikkanhet Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 1 minuut geleden zei Reacher: Ik zeg matching tattoeages! hahaha dat zou dan mijn eerste zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 Goedemorgen frummers, De zonneschermen heb ik al naar beneden gedraaid, het gaat dus weer een mooie dag worden. Wel een volle dag, maar dat geeft niet. Maar eerst een bakje natuurlijk.... Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 DAGPACT:Claudiusikkanhet Reacher Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 Goeiemorgen @Yvonne Lekker was al aan het wachten op de verse jus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 Best wel lekker hè? En zeker als het warm is buiten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 Goedemorgen. Wat een activiteit hier al op de vroege morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 4 minuten geleden zei Yvonne: Best wel lekker hè? En zeker als het warm is buiten... Ja heerlijk en we krijgen super mooi weer...... genieten maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 Goeiemorgen @Ettyen @Sandro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 (bewerkt) Goedemorgen, wat een drukte hier alweer @Descartes33jammer dat je een terugval hebt gehad. Goed om je hier weer te melden! Heb je verder nog hulp van verslavingszorg of door het bezoeken van AA meetingen? DAGPACT:Claudiusikkanhet Reacher Yvonne VIII 9 juni 2021 bewerkt door VIII Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 Wij zijn eruit gaan niet weg voor september. Mijn man drinkt nu ook niet maar als we een paar dagen eruit gaan wel. Ben ik nu nog niet sterk genoeg voor ben ik bang. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 Goeiemorgen @VIII VIII reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 9 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 1 uur geleden zei ikkanhet: hahaha dat zou dan mijn eerste zijn. Voor mij ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 9 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 13 minuten geleden zei ikkanhet: Wij zijn eruit gaan niet weg voor september. Mijn man drinkt nu ook niet maar als we een paar dagen eruit gaan wel. Ben ik nu nog niet sterk genoeg voor ben ik bang. Wijs besluit. Zonde om het droog staan op de tocht te zetten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 Voel me best een slappeling nu hebben we geen huisdieren om rekening mee te houden. Moet er rekening met mij worden gehouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 Zojuist zei Maja: Wijs besluit. Zonde om het droog staan op de tocht te zetten! Ja dat zeker en ken mezelf en weet hoe snel mijn gedachten kunnen omslaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 1 uur geleden zei Descartes33: Ik kreeg een paniekaanval op het terras. Hoe gebeurt zoiets, weet je dat of overvalt het je volledig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 Goeiemorgen @Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 goeiemorgen frummers, met veel zon weer. Over tatoeages; ik had mijn vakantiegeld aan mijn kinderen gegeven, ik ga toch niet weg, dochter heeft er een weekend maastricht van geboekt zoon wilde het niet eerst want heeft geen wensenlijst, gisteren een foto van iets blijvends wat hij ervan heeft gekocht; een giga tatoeage. Wat een mop! Wel een mooie, zelfs al houd ik er niet van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 Goeiemorgen @lady jane Heb je je kinderen ff lekker verwend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 Zo is het maar net. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 oei Bor, ja dat is eng he. En je hart heeft nu ook veel te verduren op allerlei gebied. take care vrouw♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 Goeiemorgen @Bor he bah je had een paniekaanval, sterkte lieverd hopelijk wordt je snel wat rustiger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 overleg anders even met je arts misschien helpt eenmalig een tablet codeine om de hoest te dempen. Maar als je echt zo beroerd bent, dan is online meekijken toch ook nog mogelijk. Soms zijn de levenden net een tikkie belangrijker dan de doden Bor. Klinkt cru, maar bedoel het als zorg voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 Kun je niets krijgen van je huisarts om het morgen wat rustiger te krijgen @Bor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden