Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Alleen merk ik op dat knakker niet schreef dat hij zelf van mening is dat renaldo61 in eindeloze herhaling blijft hangen, maar dat er (andere) mensen op het forum zijn die dat vinden.

Geplaatst
2 uur geleden zei Bob:

Alleen merk ik op dat knakker niet schreef dat hij zelf van mening is dat renaldo61 in eindeloze herhaling blijft hangen, maar dat er (andere) mensen op het forum zijn die dat vinden.

Dankjewel Bob!

Geplaatst

Ik heb al verschillende stappen in mijn herstel gezet vind ik.

Maar toch nog dit omdat ik ook lichamelijke beperkingen heb. Ik had de gewoonte in een grootwarenhuis dikwijls gebruik te maken van het aanwezige wc, nu vandaag gisteren kreeg mijn begeleidster te horen dat ik dit eigenlijk niet mag. Nu ja ook goed, maar dit betekend dat ik vanuit mijn huidige woonst er niet meer naartoe zal kunnen wandelen. En de winkel alleen nog maar zal kunnen bezoeken samen met begeleiding en auto. 

Mijn belangrijkste stap in mijn herstel was dat ik nu 516 dagen geleden besloot die dag geen alchohol te gebruiken. Ook de dag daarna lukte me dit. Wat al een hele prestatie was. De tweede belangrijkste stap denk ik was dat het eeuwige gevecht met mijn psychiater stopte. Niet dat we het nu over alles eens zijn, maar de grootste meningsverschillen zijn bijgelegd of achter ons gelaten. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...