Spring naar bijdragen

Zaterdag 5 Juni 2021


Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei niks:

Ja maar dan is het toch geen verslaving? 

Nee dus. Niet alles wat lastig is om uit te geraken is een verslaving ;) 

Niet dat ik er ervaring mee heb, ik schrijf slechts wat ik van jou begrepen denk te hebben :) 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Reacher:

Ik zie verliefdheid ook als een drug, het is obsessief, je vergeet er alles door en je wordt er zwaar raar van. Het is niet te verwarren met liefde.
Ik denk dat in een zwaar verstoorde relatie de liefde geen rol meer speelt. Een verliefdheid misschien juist wel. 

Tis meer een Stockholm syndroom in dat geval lijkt me

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei niks:

Thanks, het voelt gewoon niet fijn. Het gevoel van, jij gaat niet bij hem weg omdat je verslaafd aan hem bent. Wou een kots emo doen, maar die is er niet. 

LOL ja suf hè op een alcoholistenforum missen er toch essentiële emo's :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei niks:

Thanks, het voelt gewoon niet fijn. Het gevoel van, jij gaat niet bij hem weg omdat je verslaafd aan hem bent. Wou een kots emo doen, maar die is er niet. 

Je krijgt het gevoel dat de oorzaak dan naar jou geschoven wordt of zo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei niks:

Ja dat denk ik wel. Natuurlijk had ik veel eerder weg moeten gaan, of niet zover moeten laten komen. Daar voel ik mij ook best schuldig over. 

Of er nooit aan moeten beginnen. Maar ja achteraf is achteraf.

(er mist ook een schouderophaal emo)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Quinn! Vooral moe, arm doet pijn. Blij dat het erop zit. Ben wel benieuwd welke kant we nu opgaan, wél klachten, geconstateerde zuurstoftekort in hart maar verder geen diagnose? Dus geen behandeling of zo? Ik wacht maar weer af. Bij vrouwen is het vaak onduidelijk, zit het vaak in de kleine vaatjes, moeilijk te diagnosticeren en niks aan te doen. Maar de kans op een hartaanval is er wél. Wachten maar op afspraak met de cardioloog. Duurt twee tot vier weken.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei niks:

Was even boos op je. Uitgelogd en nagedacht. Maar je hebt het niet over een zwaar verstoorde relatie, maar over verliefd zijn. Dat stadium ben je allang voorbij in zo'n relatie. 

Ik denk dat ik nu beter begrijp wat jij juist bedoelde. Ik heb gelukkig/spijtig genoeg geen persoonlijke ervaring, ik ben niet veel verder geraakt als verliefd te zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vroeger (90 dagen geleden) lag ik elke zaterdag & zondag tot 2 uur ‘s middags op de bank, uit te brakken van alle drank en de week… 

Vanmorgen stond ik fris op om 9 uur, gedoucht en aangekleed, een nieuwe fiets voor mijn jongen opgehaald (kind was zo blij :)) en heb ik net de hele achtertuin met de hogedrukreiniger schoongespoten. Straks nog naar mijn ouders, even een spiegel ophangen en dan blijven we eten. Morgen verder in de tuin en nieuwe plantjes neerzetten. 
Al zou ik willen, ik heb geen tijd meer om te drinken :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Bor:

Ik vind het goed geregeld met de zorg in Nederland hoor maar waarom moet je nou weer 4 weken wachten. En waarom wilden men je aan het werk hebben intussen. 

Onbegrijpelijk vind ik dat. 

Husband ook hoor, loopt erg groot risico en toch zeggen ze, je kunt je vinger nog wel bewegen. 

Duh.. 

Ik moet twee tot vier weken wachten, dat is een afspraak die de cardiologen onderling hebben gemaakt in de ziekenhuizen waar ik loop, om ondertussen achterstallig werk vanwege corona weg te werken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DAGPACT:

Claudius

Quinn

ikkanhet

Artemis

VIII

Tatum

 

Goedemiddag, @niksgefeliciteerd.

Vandaag ben ik blij dat ik niet hoef te drinken.

IK was ook een ster in het uitzoeken van foute mannen. Maar ik liet me nooit mishandelen. Na de eerste klap ging hij de deur uit. Ja, ze woonden altijd bij mij.

Nu wil ik het anders, maar dat is moeilijk. Het heeft te maken met patronen doorbreken. Ik heb nooit liefde gekend, ook als kind niet. Het is me niet geleerd. 

Ik kan kiezen voor alleen blijven. Ik kan alles alleen. Stap zo het vliegtuig in voor een warme vakantie. Maar ik wil ook wel eens wat leuke aandacht en een warme omhelzing. Vooral dat ben ik gaan missen. 

Nu ik dit schrijf besef ik dat het om lage eigenwaarde gaat. Een goede man verdiende ik niet. Of herkende ik niet. 

 

 

bewerkt door Tatum
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...