niks Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Zojuist zei Reacher: Bizar! Over onze kleine mini? Die persoon zou ik wel eens aan de oren willen trekken Een volwassen vrouw hé! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Jullie hebben er straks allebei wel weer een strafpunt bij vrees ik @Quinnen @niks Hoe hou ik jullie toch op het rechte pad niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 1 minuut geleden zei niks: Een volwassen vrouw hé! Aan haar neushaar!!! Hard! Echt... geen woorden voor.. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 11 minuten geleden zei niks: @Quinnkom.maar naar voice, finale en neem @Reachermee. Nope, lig in bad. Wel lief. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 13 minuten geleden zei niks: Of die niet mee leest. Straks is @Kohtje meatloaf Heeft m'n accent me verraden, of wat is het? Lika, niks en lady jane reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Als mensen het gewoon zeggen ja @knakker. Maar als het niet de bedoeling was dat ik het zou horen, niet. Echt met een minachtende blik kijk dat kind helemaal kaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 getver Niks, zo iemand zou ik nooit meer kunnen mogen erg he heb jij dat ook denk je? stel dat haar eigen kinderen zoiets horen zo ontstaat pestgedrag ook soms, grrrrr niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Ik ken haar niet hoor. Maar goed ook. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 zo iemand wil je ook niet kennen niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Misschien wel @knakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Zucht... 't is wat hè, mensen... Heb me net maar afgemeld voor een paar "nieuwsbrieven" oftewel digitale reclamefolder van groothandels. Waarom jezelf pesten? niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 2 minuten geleden zei spirit: Daar heb jij een punt @knakkermensen vinden al gauw ergens wat van. Lekker laten vinden.. Eigenlijk moet je daar boven staan. Je noemt zelf iemand een vetklep! Quinn, Reacher en lady jane reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 @niks o gij fantastische diplomaat lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nun Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Vanmiddag lekker het water op geweest, was lekker. Nu net lasagne op en nu effe lekker languit op de bank. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 daarom hoef je nog niet te bodyshamen spirit (zo ik ken ook eens een moderne uitdrukking) we zijn méér dan ons uiterlijk he Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 of is het nou fatshamen? pffft............. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Je kunt iemand toch geen gore vetklep noemen @spirit . Toe nou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Gewoon lekker doorgaan ook @spirit wat een bord voor je harses. Bah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Zooo moe na 2 dagen werken . Morgen lekker niks doen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 @spirit zeker wel. Wat heeft bodyshamen met humor te maken? 1 minuut geleden zei spirit: Whaha, heb jij geen humor @Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 1 minuut geleden zei spirit: Vond het geen frisse verschijning in ieder geval ..... zal ik zelf maar in de time-out gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Ah negatieve aandacht vragen... daar doe ik niet aan mee. Ik verhuis naar een ander draadje. Later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 @Reacher waarom? Omdat iemand anders domme, ondoordachte dingen blijft zeggen? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 (bewerkt) dollen is iets anders spirit wat jij doet is schelden respectloos 4 juni 2021 bewerkt door lady jane Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Als zoveel mensen pissig op je reageren, kun je je ook afvragen wat je verkeerd doet of zegt @spirit zelfreflectie, heet dat. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden