ikkanhet Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 DAGPACT: zbb VIII Quinn ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 DAGPACT: zbb VIII Quinn ikkanhet Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Goedemorgen frummers, ik heb me gigantische verslapen.. en nog wel met zulk heerlijk weer. Snel een bakje neerzetten hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 (bewerkt) zbbVIIIQuinnikkanhet Artemis Spirit Yvonne 30 mei 2021 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 gefeliciteerd jopie, straks een stevige boterham bij de koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 15 minuten geleden zei Yvonne: zbbVIIIQuinnikkanhet Artemis Spirit Yvonne Tatum Goedemorgen op deze stralende zondag. Mijn mantra: ik ben blij dat ik niet hoef te drinken vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 @spirit ik heb ook zo'n zus. Laatst weer 5 x door haar via whatsapp uit haar leven gezet. Definitief nu geen zus meer doet ze al zolang ik leef, één verkeerd woord van mij en ik lig weer 3 jaar in het vriesvak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Mis @Claudiusal een paar dagen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 ik stap trouwens steeds meer over op signal, vind whatsapp te onveilig worden, het is dat het nog moet omdat je anders echt op een andere planeet woont, maar steeds meer mensen stappen over op signal en duckduck cybercriminelen en whatsapp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 (bewerkt) Ik zie dat @jopie inderdaad jarig is vandaag ... Van harte Joop, dat er maar een jaar vol gezondheid, balans en moois op de plank ligt voor jou. 30 mei 2021 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 1 minuut geleden zei spirit: Vreselijk dit. Had een oom die ook regelmatig met zijn 3 kinderen met een flinke slok op achter het stuur kroop. Had hij ook nog zo'n kleine bestelauto van de zaak, waar de kinderen dan gewoon los achterin zaten. Zat geen achterbank in. Gelukkig is mijn tante gescheiden toen van deze man. Ze is nu alweer jaren gelukkig met een andere man. Ja zo kwam er hier vroeger ook een over de vloer, met 2 kids van zijn vriendin. Zodra die binnen was griste hij in zijn binnenzak en was het van zo nu eerst een bavarie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Ik heb nooit met drank op auto gereden althans niet vanaf ik mijn rijbewijs heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Ik zat net even terug te lezen nog. Medefrummers hebben strafpunten / waarschuwingen gekregen vanwege vrijdag????? Te gek voor woorden. Of eigenlijk: schandalig! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 1 minuut geleden zei ikkanhet: Ik heb nooit met drank op auto gereden althans niet vanaf ik mijn rijbewijs heb. Uhmmmm, dus jij reed in een auto zonder dat je een rijbewijs had én dat deed je met drank op ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Goedemorgen. @jopie gefeliciteerd! Een heel mooi nieuw levensjaar gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 1 minuut geleden zei Yvonne: Uhmmmm, dus jij reed in een auto zonder dat je een rijbewijs had én dat deed je met drank op ? ooit een keer toen mijn ex midden op een hele lange straat de auto neerzette en me daar alleen liet staan inderdaad. Toen hadden we nog geen mobiele telefoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Oeps, ik dacht dat je je verschreef, maar het was dus echt...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 9 minuten geleden zei Yvonne: Ik zie dat @jopie inderdaad jarig is vandaag ... Hoe zie jij dat vraag ik me altijd af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Zojuist zei Yvonne: Oeps, ik dacht dat je je verschreef, maar het was dus echt...... Helaas wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Wij gaan zo bij de buufjes koffie doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Ik heb een paar keer stomdronken auto gereden, godzijdank is er nooit wat gebeurd. Trouwens, ik was zo stoned als een gebakje toen ik rijexamen deed , glansrijk geslaagd zowel voor theorie als praktijk, kreeg nog complimenten dat ik zo relaxed reed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Ik val nooit stil ben een echte kletskoud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Zojuist zei Yana: Ik heb een paar keer stomdronken auto gereden, godzijdank is er nooit wat gebeurd. Trouwens, ik was zo stoned als een gebakje toen ik rijexamen deed , glansrijk geslaagd zowel voor theorie als praktijk, kreeg nog complimenten dat ik zo relaxed reed Wow dan mag je echt wel van geluk spreken dat er nooit iets gebeurd is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 4 minuten geleden zei knakker: Zo dadelijk komt hier een kennis van mijn vrouw op de koffie. Iemand waarbij ik meestal na vijftien minuten niet meer goed weet wat te zeggen. Ik zal mijn Lijstje Met Spontane Vragen er maar weer eens bijpakken. Haha, dat doet mijn lief ook weleens. Ik hou gewoon mijn mond als ik niks te zeggen heb, dat maakt het voor hem alleen maar moeilijker om een gesprek op gang te houden natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Heb wel met examen op school meetstal van tevoren wat genomen voor de zenuwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden