bumperjim Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 14 minuten geleden zei Yana: Ik heb computerwerk te doen vandaag, op de momenten dat ik een beetje vastloopt heb ik dan de neiging om hier te gaan lezen of anderszins de tijd weg te klikken. Dat komt sommige mensen vast bekend voor. Helemaaaaal niet! En ook niet het feit dat je steeds vaker vindt dat je weer vastgelopen bent. ("Je eigen drama creëren"???) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 (bewerkt) @niks, oudste is midden dertig en heeft zelf 2 kinderen , maar de tijd gaat zo snel en je ziet het direct weer voor je 30 mei 2021 bewerkt door Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Oh dan had je mijn moeder kunnen zijn! Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Oh, ik ben jouw moeder, gauw een ander account aanmaken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 hahahaha @niks en @Yanaeen heleboel niksen inderdaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Goedemorgen Dagpact: zbb VIII Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 21 minuten geleden zei niks: Een nieuwe mijlpaal kaart. Het gaat nog niet hard, tot grote frustratie van de dame in kwestie zelf. Super, wat leuk. Gaat hard en nu ze gaat kruipen en dadelijk lopen kom je handen te kort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 5 minuten geleden zei Artemis: Oh, ik ben jouw moeder, gauw een ander account aanmaken ben jij denk ik van rond mijn leeftijd kids zijn 32 en 31. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 1 minuut geleden zei ikkanhet: ben jij denk ik van rond mijn leeftijd kids zijn 32 en 31. ik ben heeeeeeeel oud maar blijven steken in mijn ontwikkeling , ben nu net zo oud als mijn eigen kinderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 1 minuut geleden zei Artemis: ik ben heeeeeeeel oud maar blijven steken in mijn ontwikkeling , ben nu net zo oud als mijn eigen kinderen Ow maar ik ook hoor ik doe het spreekwoord hoe ouder, hoe gekker eer aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Ik weet heel vrij zeker dat @jopie vandaag jarig is Van harte gefeliciteerd Joop, ik wens je een prachtig jaar toe, dat je maar mag genieten van je eigen warme, krachtige, heldere zelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 (bewerkt) Gefeliciteerd @niks en mini! Ik weet niet of wat Elly en Rickert eronder schrijven klopt. Lijkt me een gevalletje Nivea. Misschien gaat ze wel kruipen om dichter bij mama te blijven. 30 mei 2021 bewerkt door Reacher Een plaatje teveel niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Alleen drinken mijn kids gelukkig alle twee nooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Dat lopen duurt nog wel even. Ehm @Yana net zo zeker al met @bumperjim? Nou ja wat geeft het, feliciteren is altijd leuk! Dus gefeliciteerd @jopie Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 1 minuut geleden zei Reacher: Gefeliciteerd @niks en mini! Ik weet niet of wat Elly en Rickert eronder schrijven klopt. Lijkt me een gevalletje Nivea. Misschien gaat ze wel kruipen om dichter bij mama te blijven. aaaaaah mooi, ik vind elly en rikkert zo leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Gefeliciteerd @jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Ik ga douchen, dan de tuin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 @Etty je schreef Ga vandaag iets liefs doen. Doen! Iets liefs voor iemand doen is altijd fijn. @niks gaat ze ook zo snel in de achteruit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 (bewerkt) Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag @jopie 30 mei 2021 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 @Reacher vooral bij mama weg kruipen denk ik. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Nog niet @Quinn ze stond, of zat al even op handen en knietjes, maar nu heeft ze ontdekt dat ze ook vooruit kan. Maar nog niet heel snel hoor. Dan valt ze weer op haar buik, woest is ze dan! Er zit een kop op hoor! Quinn en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 @jopie: bijzondere en mooie vrouw Dat het komende jaar je veel thuiskom momenten moge opleveren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Douchen nu! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 @jopie mocht je niet jarig zijn, het @Yana s schuld Van harte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 DAGPACT: zbb VIII Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden