Lika Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 @ikkanhet bij mij helpt het wat warmte verdragen betreft enorm dat ik niet meer drink. Ik kan er beter tegen en zweet een stuk minder. Hoop dat je dat ook zult kunnen ervaren. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 Goedemorgen We waren een weekendje weg maar zijn eerder naar huis gegaan vanwege het weer. Helemaal prut in een tent en we konden natuurlijk ook niet naar een museum ofzo. Dus weer lekker in eigen huisje dag 78, ruim 11 weken nuchter en het gaat prima. Zelfs het songfestival en dronken buren waren geen trigger. Het gaat goed!! nancy, Lieke7777 en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 Mooi zo @VIII! Fijn dat het goed gaat. @harald hi. Stukje achter c aangerend, blijft een uitdaging om die bij te houden als ie er echt voor gaat. Zo maar weer een douche. VIII reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 Jammer dat het zo regende @VIII gelukkig ben je het op alcohol trigger goed doorgekomen toppie . VIII reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 Het lijkt erop dat de pillen beginnen te landen. Minder waas en watten in m'n hoofd, het voelt allemaal wat gebalanceerder. Nu dat eten nog graag, ben alweer een kilo kwijt. nancy, Musashi en VIII reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 Fijn @Quinn Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 47 minuten geleden zei Lika: @ikkanhet bij mij helpt het wat warmte verdragen betreft enorm dat ik niet meer drink. Ik kan er beter tegen en zweet een stuk minder. Hoop dat je dat ook zult kunnen ervaren. Bij mij komt het grotendeels door de dvn dus ben er bang voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pedro Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 Wij zijn hier altijd blij met regen. Gisteren de hele dag, heerlijk en goed voor het land. Volgens de voorspelling donderdagmiddag nog wat en daarna zal het wel over zijn tot in september. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pedro Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 Klinkt positief @Quinn Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 De zomer ben ik ook bang voor, dat begint al in maart die angst. Die is ontstaan door de overgang. Ik had het heel heet altijd en daarnaast nog de opvliegers er over heen, 10 jaar lang, dat heeft me toen ook helemaal uitgeput. Kan nog steeds niet tegen warmte 20 graden is al teveel dus dat wordt maanden lang boven in bed liggen met de airco aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 Jeetje hier staat de verwarming dagelijks op 21 graden @karin123 20 graden is te koud voor mij . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 Hier staat hij altijd op 19 graden. Komt door alle spanningen en angst dat ik het warm heb en dan ook nog de warmte van buiten er tegen aan dat gaat niet dus dat wordt binnen zitten maanden lang. Ik haat de zomer, word er depressief van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 (bewerkt) Ik haat winter want ik heb het altijd koud sta minimaal 2 keer per dag onder een hele warme douche . 24 mei 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 Sorry verkeerde draad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 Zo zie je maar dat ieder weer verschillende in elkaar zit . Zomer betekend voor mij heerlijk warme zonnestralen ontdooien . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 (bewerkt) Maar moet bekennen dat als ik aan het werk ben en ik sta mensen te verzorgen en de climat control is weer eens kapot op het werk dat ik dan ook sta te puffen hoor in die warme badkamers. Ik werk gesloten afdeling dus er kan ook bijna geen raam los alleen een bovenlichtje. 24 mei 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 Ha @harald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 En heb jij nog een favoriet zomer of winter seizoen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 Haha ja @harald kan je goed tegen de zomer ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 (bewerkt) De eerste investering die we deden toen we ons huis kochten, was een zwemvijver, echt geen moment spijt van gehad, zeker met de hittegolven tijdens de laatste zomers. Ik kan het echt iedereen alleen maar aanraden...ons huis zelf is (te) klein en beetje onafgewerkt daarentegen maar dat kan me dan eigenlijk echt niet deren...ook niet de commentaren van een ander als wij dan maar in de vijver zitten terwijl iedereen puffend rondloopt...wie laatst lacht... bevestigt eigenlijk nog maar eens dat de beste beslissingen eigenlijk altijd degene waren waar (bijna) niemand het mee eens was en ons/ mij voor zot verklaarden...dus eigenlijk gewoon nog een bevestiging van je eigen gevoel te volgen...altijd de beste keuze! maw ik kan niet wachten tot het warm(er) wordt! 24 mei 2021 bewerkt door Musashi Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 Geweldig @Musashi een zwemvijver foto ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 Ik moet echt gaan douchen moet over een uur naar mijn werk vertrekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 Gisteren heb ik de hele dag in het bos gelopen, grotendeels door de miezerregen. Maar ik vond het toch heerlijk. Nergens aan denken en gewoon gaan. Ik heb een waterafstotende broek en goede jas met capuchon. Niemand maakt mij wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 Van de D ecathlon trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 @Lieke7777 goh durf niet goed voor herkenning... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden