Spring naar bijdragen

maandag 24 mei 2021


Yana

Aanbevolen berichten

Zojuist zei adri02:

 Er gaat toch echt nog wel iets boven Groningen :D

Ssstttt...

En ja, IJsland, clichees zijn er niet voor niets. Moet prachtig zijn.

@harald maar op 26 km afstand, daar was het vast ook al meer dan mooi?

En omdat we het er toch niet over hebben... Ik heb nu de tv aan staan met iets over cheerleaders, echt een bizar programma. Absurdistisch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Quinn:

. En ik trek me graag terug, lijk een einzelgänger, maar ben eigenlijk gewoon een eenzame vent met veel vrienden. Voilà, meer tegenstrijdigheden

Ik denk dat het bij mij net omgekeerd is...ik lijk sociaal maar ben eigenlijk een einzelgänger...even contradictorisch in omgekeerde richting :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een vriendengroep is niet hetzelfde als echte vrienden. Uit studies is al gebleken dat de generatie die bijvoorbeeld is opgegroeid met Friends, enorm teleurgesteld is in het idee van vriendschap. Dat het niet zo uitpakte als ze hadden verwacht, zoals gezien op tv. De echte vrienden zijn voor mij degenen die dingen over mij weten die ik liever onderin de kelder houd. En toch nog bij me willen zijn. Dat zijn er echt geen twee handen vol. Maar dat zijn wel vriendschappen die door jaren zijn gegroeid. Eentje kan genoeg zijn @harald

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@adri02 hoe merkwaardig! Maar de auto was niet kapot, dus niks aan de hand. 

@Musashi heel genderfout gedacht van mij wellicht, maar is dat een man/vrouw verschil misschien ook? Of ben ik simplistisch? Of een mazzelaar misschien. Tegelijk, niemand kan mij echt nog pijn doen, denk ik soms.

@knakker Into the wild (heerlijke soundtrack) is gebaseerd op een waargebeurde geschiedenis. De familie van de jongen was niet blij met de film trouwens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei knakker:

 

Die serie waar van Ben Fogle waar jullie het over hadden, heeft dat iets te maken met de speelfilm 'Into the wild' van een jaar of tien geleden? Ging ook over iemand die alles achterliet om de eenzaamheid van Alaska in te trekken. Prachtige film, met nog betere soundtrack van Eddie Vedder.

 

Ik denk wel dat de titel van de reeks op dat boek gebaseerd is ja, een beetje dat concept: mensen die zich terug trekken in de natuur...

en Idd die soundtrack is hemels!

 

het moet wss op de muziekdraad maar soit...geen zin in :D

bewerkt door Musashi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...