Spring naar bijdragen

Woensdag 19 mei 2021


Reacher

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei knakker:

Ik begrijp natuurlijk de motivatie wel om vegetariër te worden, maar bedoelde slechts dat ik iets gewoon plantaardigs vaak lekkerder vindt dan iets wat de smaak nabootst van vlees.

Nee joh, dat was mijn antwoord op iets wat Spud zei. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zegt Spud, met een boelveel negatieve associaties achter de rug. Ik ben alleen een beetje minder ruzie zoekend geworden. Ik heb mijn eigen mening wel behouden maar toen ons mam vertrok scheen ik niet zo defensief meer te hoeven te zijn. Behalve dan over het feit dat iedereen de rol van mijn moeder wilde vervangen maar zo werkt het gewoon niet bij een verlies.

Mijn moeder is onvervangbaar, ze liet mij goed achter zoals ik haar los kon laten. Dus een moederloze Spud is eigenlijk een spud die zich bewust is van het feit dat haar moeder niet meer bestaat in dit leven. En contact maakt met mensen.Ik teer op de wijze hoe mijn moeder me los heeft kunnen laten. Want dat kunnen veel moeders niet.

In alle vrijheid en vol vertrouwen. Ik ben dus geen slachtoffer ik ben de dochter van mijn super mam, iemand die altijd de pijn voor een ander droeg. Dat doe ik niet, maar gewoon zeggen dat ik van mijn moeder houdt en om om meer mensen ben geven wel.  En daar heb ik alcohol niet meer zo voor nodig. Al is het mijn valkuil wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei knakker:

Oh @Reacherzou ik jou misschien om een poezologisch advies mogen vragen? Wij hebben twee kittens van een half jaar oud. De ene zit al een twee maanden op hetzelfde gewicht terwijl de ander lekker doorgroeit. Paar dagen geleden een klein beetje groen snot uit neus. Verder gewoon pompiedom, alleen wat rustiger. Ik ben van nature altijd geneigd om te denken: niks aan de hand. Of is dit misschien toch reden even langs de dierenarts te gaan?

Tuurlijk mag dat :) Zijn ze even oud en komen ze uit hetzelfde nest? En hebben  ze vaccinaties gehad? Komen ze buiten? 
 

En zelfs als ik op al vragen antwoord heb dan is het waarschijnlijk toch altijd goed om even met de dierenartsassistente te overleggen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei knakker:

Even oud, zelfde nestje inderdaad. Komen (nog) niet buiten. Wel de gebruikelijke vaccinaties gehad.

Ja, beter even met de dierenarts zelf bellen inderdaad. Maar ik vind het ook leuk om met een Reacher over poezen te praten :)

Da’s waar! :) zijn het jongens of meisjes? Hoe zien ze eruit? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch nog benieuwd waarom vleeseters denken dat vleesvervangers per se op vlees moeten lijken :-) welke vorm moeten ze dan hebben? Vlees wordt werkelijk in elke vorm al verkocht, dus dan lijkt het er al snel op he. En we weten wat de echte vorm is van vlees toch? Die bewegende dingen die soms in de wei staan, maar meestal in een gezellig druk klein hokje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei knakker:

Cool. Dat is wel zoals ik me een kat met die naam voorstel. Stoïcijns. Is dit die terugloper?

JazekerT! Dan gaat hij op zoek naar zijn oude Aartsvijand om een robbertje mee te vechten.
Maar sinds kort heeft hij in deze nieuwe buurt ook een Nemisis gevonden waar hij tegen kan gillen. 

ik zie mogelijkheden. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijke poezen @knakker en @Reacher.:heart:  Hier vanavond toevallig ook vegakipstukjes gegeten, maar ik eet ze zelf ook niet omdat ik van mn kinderen hoor dat ze zo echt smaken, dat staat me juist tegen, liever dat het er niet op lijkt, maar ja als het vleeseters over de streep kan trekken:). Vandaag eindelijk weer naar de sportschool geweest, heerlijk weer! Wel nodig ook.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...