Lieke7777 Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 11 minuten geleden zei heideaf: Moet ik nu liegen? Morgen ziekenhuis. Ik ga mijn voorkeur voor jonge vrouwen nooit verbergen. Ik probeer ook @ikkanhet te helpen. Op een rare manier voor vele. Je hebt toch ook app contact ? Dan kan je individueel steunen als maatje ? Beetje vreemd je account verwijderen en dan weer terug binnen xx tijd . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 36 minuten geleden zei nancy: Geen zin om terug te lezen. Cardioloog net gesproken: hartspier heeft zuurstoftekort. Binnen twee tot vier weken hartcatheterisatie en dan stent(s) of dotteren indien nodig. Wat een bericht zeg , houd je haaks denk aan je . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 (bewerkt) @nancyDa’s juist goed! Room to improve. 12 mei 2021 bewerkt door haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Laat gaan........ Takes all sorts. Maak je niet druk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 48 minuten geleden zei ikkanhet: Jammer hoe het gaat alles valt uit elkaar Vreemd hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aivy84 Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 4 uur geleden zei ikkanhet: Als twee druppels Hahahaha ik heet geen daisy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Zojuist zei aivy84: Hahahaha ik heet geen daisy En toch heb ik bij jou een niet pluis gevoel sorry alvast mocht ik het mis hebben . nancy en Artemis reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aivy84 Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 10 minuten geleden zei Lieke7777: En toch heb ik bij jou een niet pluis gevoel sorry alvast mocht ik het mis hebben . 11 minuten geleden zei Lieke7777: En toch heb ik bij jou een niet pluis gevoel sorry alvast mocht ik het mis hebben . Dan geef ik je mijn fb dan kan je zien dat ik echt ben .. staan meerdere fotos op waaronder deze... Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Hoe echter het lijkt hoe minder het is lady jane en Artemis reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 1 uur geleden zei nancy: Cardioloog net gesproken: hartspier heeft zuurstoftekort. Binnen twee tot vier weken hartcatheterisatie en dan stent(s) of dotteren indien nodig. Goed dat er kijkoperaties en evt. vrijmaken van de bloedbanen op komst is. Ik heb het meerdere malen gehad maar de laatste stent werd alweer jaren geleden geplaatst en sindsdien geen hinder meer (afkloppen). Het meest verrassend vond ik het nog als je 2 dagen na de ingreep weer vrolijk thuis rondhuppelt zonder pijn op de borst, haddock, Reacher, nancy en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aivy84 Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 (bewerkt) 16 minuten geleden zei aivy84: Dan geef ik je mijn fb dan kan je zien dat ik echt ben .. staan meerdere fotos Dit is mn fb.... hopelijk is t nu pluis... heb het ook via pb verstuurd maar voor als ineens iedereen gaat twijfelen 12 mei 2021 bewerkt door aivy84 Prive Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aivy84 Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 1 minuut geleden zei Artax: @aivy84 je geeft je anonimiteit op voor wat? Zelf zou ik dat nooit doen, nergens goed voor. Als ik jouw was dan haalde ik die laatste posting snel weer weg. Ja snap ik maar ik kan er heeeel slecht tegen als mensen zo doen... ik ben echt en ik ben zeker pluis.. zit hier voor t zelfde.. doet me wel verdriet als er zo wordt gedaan... vandaar ik kon niet anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aivy84 Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 1 minuut geleden zei knakker: Oh, is het hier intussen de gewoonte om je paspoort te laten zien bij binnenkomst? Nee totaal niet mag ik hopen maar als er iemand zegt dat ze me niet vertrouwen of iets doet dat zeer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Zojuist zei aivy84: Nee totaal niet mag ik hopen maar als er iemand zegt dat ze me niet vertrouwen of iets doet dat zeer Het spookt even de afgelopen dagen alsnog dat heb ik ook via pb gezegt welkom en haal eruit wat werkt voor je. Schroom nu niet om te delen. Alsnog sorry . aivy84 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 @nancy wat schrikken zeg! Het is toch je eigen lijf waar zich dat allemaal de laatste tijd afspeelt. En de hele dag ook nog eens in de stress gezeten... Heftig! Maar wat een wijs maar stokoude kapitein hierboven zegt: heel veel ruimte nog voor verbetering! Wat zul je je straks beter voelen! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Er zijn de laatste tijd mensen vertrokken en weer teruggekomen en dat geeft onrust @aivy84. Trek het je niet aan en bedenk dat achterdocht een eigenschap van de achterdochtige is, niet van jou. Welkom en zie het hier maar als een oefenparadijsje. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Hey @knakker! Hoe was het eiland? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 9 minuten geleden zei knakker: Wel een beetje een zure sfeer vaak Heel vaak ook niet. Veel warmte ook en support, mensen slepen elkaar door moeilijke avonden heen en geven schouderklopjes. Er worden onzekerheden gedeeld en er wordt meegeleefd, moed ingesproken en virtueel geknuffeld. Prachtig forum dit! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aivy84 Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Zojuist zei Bob: Er zijn de laatste tijd mensen vertrokken en weer teruggekomen en dat geeft onrust @aivy84. Trek het je niet aan en bedenk dat achterdocht een eigenschap van de achterdochtige is, niet van jou. Welkom en zie het hier maar als een oefenparadijsje. Tnxxx het is ondertussen al helemaal opgelost... ik had het begrepen van haar indd en dat is super lastig.. je deelt hier wsl lief en leed en dan wil je zeker zijn dat alles betrouwbaar is... super lief je berichtje!!! Maar ik zal ook rekening houden minder te denderen.. komt vast allemaal goed. Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Klinkt goed @knakker! De volgende keer gaan wij gewoon allemaal mee goed idee? lady jane en Bob reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 10 minuten geleden zei Yana: Heel vaak ook niet. Veel warmte ook en support, mensen slepen elkaar door moeilijke avonden heen en geven schouderklopjes. Er worden onzekerheden gedeeld en er wordt meegeleefd, moed ingesproken en virtueel geknuffeld. Prachtig forum dit! Helemaal eens! Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 2 minuten geleden zei knakker: Goed plan, laten we daar een Vreedzame Commune beginnen met groene thee en bij volle maan rare dansjes doen op het strand. Maak daar koffie van en bij volle maan slapen en ik doe mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 1 minuut geleden zei jopie: als er maar fik is, dan doe ik mee. Yes!!! Daar is ze dan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 We doen er zelfs Brinta bij @jopie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Zojuist zei knakker: Natuurlijk komt er vuur Joop. Anders is het niks. En ook koffie in overvloed voor Rietsj. Alles kan. Alleen die Brinta, is dat echt noodzakelijk? Als je een vreedzame commune wil, wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden