lady jane Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 16 minuten geleden zei Quinn: Goed idee. Welk boek? Ik heb net genoeg concentratie voor Christie, ben ik bang. @Cleo66 grote knuffel. Pieter Aspe, ook thrillers i.v.m. concentratieproblemen Deze heet Pijn, Belgische serie ik slaap er heelrijk op haha Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 in een wokpan alles door elkaar gehusseld wokken: aardappels, braadworstje en allerlei groenten. in die volgorde erin gemikt. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 Nancy maakt biefstuk, ik eet bij @nancy lady jane, nancy en Tatum reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 Ik heb nu in trappenhuis geverfd maar daar komt op sommige plekken raar gekringel onder de verf. Alsof ik over olie heb geverfd. Kan een trappenhuis deels van plastic zijn? Mijn vriend schoot verschrikkelijk in de lach toen hij het zag, ik moest hem bijna reanimeren lady jane, nancy en niks reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 @Musashi wij kunnen de rode draad doorknippen en het anders doen, de liefde wint uiteindelijk Musashi en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 4 minuten geleden zei Reacher: gekringel onder de verf Volgens mij heb je dan te dik gesmeerd en komt er lucht onder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 Ik eet sowieso elke dag bij @Yvonne En bij @lady janeals ze friet maakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 @Reacher en dan het toetje bij @Lika zeker? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 2 minuten geleden zei Quinn: @Reacher en dan het toetje bij @Lika zeker? Da’s een goed idee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 En de afwas doe ik dan thuis! Quinn, nancy en Musashi reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 5 minuten geleden zei Quinn: Volgens mij heb je dan te dik gesmeerd en komt er lucht onder. Nee het is de verf. De verf haat mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 10 minuten geleden zei Reacher: gekringel onder de verf. Harsplekken in het hout misschien, die geven dat effect. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 (bewerkt) Ik ontmoette vandaag een gezin met een verstandelijk beperkte, autistische jongen. Terwijl we op een afstandje een gesprek hadden kwam de jongen steeds op me af en werd dan teruggetrokken door de ouders. De jongen kon niet praten maar wilde me graag knuffelen maar ja... corona, het werd een heel gevecht. Ik zei "laat hem maar, het is goed" en toen kreeg ik de allerwarmste knuffel. Hij liep een paar stappen weg en kwam weer terug voor nog een knuffel, hij aaide mijn haar met zijn wat spastische handen, hield mijn handen vast, ging met me dansen... Tsjonge, ik ben er emotioneel van. Afgezien van mijn lief is het meer dan een jaar geleden dat iemand me aanraakte, de lieverd heeft geen idee hoe het me raakte. Ik moest denken aan de jongste zoon van @Cleo en of hij ook zo gul zijn liefde rondstrooit. 10 mei 2021 bewerkt door Yana rapilos, Lieke7777, Reacher en 10 anderen reageerden hierop 11 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 Ik vind je een schat @Yanajij ziet de wereld door mooie ogen lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 thnx Yana, dit raakt mij ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 voor ik eindelijk ga koken wil ik toch even zeggen hoe fijn de sfeer hier ook weer heel snel kan zijn. die verbondenheid is ook verslavend nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 Rabarber gekookt, kijken of mini dat kan waarderen. Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 Zalmlasagne met asperges (zonder look btw want dat vond ik dus heel raar toen ik dat hier een paar keer las ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 51 minuten geleden zei Yana: ITsjonge, ik ben er emotioneel van. Afgezien van mijn lief is het meer dan een jaar geleden dat iemand me aanraakte, de lieverd heeft geen idee hoe het me raakte. Dank je voor dit delen goedenavond alweer, ik val zo maar binnen en las alleen de laatste blz. Ben helemaal munt en dit bericht doet me zo goed. had ik even nodig, er gebeuren ook mooie dingen, gelukkig wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 @Artemis dan adviseer ik je om het fijn bij deze pagina te laten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 Zojuist zei Quinn: @Artemis dan adviseer ik je om het fijn bij deze pagina te laten dank je, ik voelde al zoiets, dus ik laat het bij vanaf hier en niet meer terug lezen Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 De zon schijnt, ik heb gewerkt, gedrumd en gewandeld, nu staat manlief voor me te koken, vegetarische kipblokjes, met rijst, en groente, de avond kan beginnen bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 @Artemis dat klinkt goed! D heeft aardappels en wortels gekookt, dus we eten nu aardappelpuree uit een zakje en appelmoes bumperjim en Artemis reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 53 minuten geleden zei Musashi: Zalmlasagne met asperges (zonder look btw want dat vond ik dus heel raar toen ik dat hier een paar keer las ) Myep het kan niet òveral in Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 4 minuten geleden zei Quinn: ! D heeft aardappels en wortels gekookt, dus we eten nu aardappelpuree uit een zakje en appelmoes Heuh? Zijn die dan weg gekookt of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden