Spring naar bijdragen

Dinsdag 4-5-2021


Aanbevolen berichten

13 minuten geleden zei bumperjim:

Dan vraag ik aan de Stier hoe lang de rollade in de oven moet. "Niet te lang". Oh OK. "Is te kort wel goed?" "Nee ook niet te kort"

Wat verstaan mannen hier dan eigenlijk niet aan? Bij ons is dat ook altijd van hetzelfde...en dan zegt hij: dat is geen antwoord...jawel wat is het anders!? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Musashi:

Wat verstaan mannen hier dan eigenlijk niet aan? Bij ons is dat ook altijd van hetzelfde...en dan zegt hij: dat is geen antwoord...jawel wat is het anders!? 

Als een man een vraag stelt wil hij gewoon onmiddellijk een oplossing!!!

:D 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei knakker:

Nou mensen, wat een ziekte hier. Beterschap allemaal. Wel apart inderdaad, wat @adri02aangaf: dat er sinds corona vrijwel geen griep meer rondgaat. Het schijnt dat als een virus zo dominant is dat het de andere als het ware wegdrukt. 

Wat denk je van afstand houden, mondkapjes ed. Werken ook tegen de griepbesmetting. Ben alleen bang dat we te steriel worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Musashi:

Amai zowaar hiermee een van de grootste wereldproblemen ontrafelt, hopla :D

Bijna. Als c loopt te miepen over het één of ander, wil ie de helft van de tijd ook geen oplossing van me horen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Quinn:

En als een vrouw over een probleen vertelt, wil ze vooral geen oplossing horen. 

Klopt @Quinn

Vrouwen willen gewoon hun verhaal kwijt, een luisterde oor, verder geen raadgevingen of oplossingen ofzo.

Echt hoor, onthoud dat maar:)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei knakker:

Indrukkend @nancy, 10.000 berichten. En je bent ook altijd zo gewoon gebleven ;) Ga je er straks wel echt een Heel Speciaal Bericht van maken, van nummer 10.000? Dat het niet ineens “spruiten, aardappels en een gehaktbal” wordt per ongeluk. Dat zou ik wel jammer vinden.

Is helemaal niet zoveel, hoor, juist weinig ná 10 jaar. Jane zit hier één jaar langer en zit op 46.000 berichten, Yvonne op 25.000, Kohtje op 14.800, Rapilos op 14.700 en ga zo maar door. 

bewerkt door nancy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei knakker:

Indrukkend @nancy, 10.000 berichten. En je bent ook altijd zo gewoon gebleven ;) Ga je er straks wel echt een Heel Speciaal Bericht van maken, van nummer 10.000? Dat het niet ineens “spruiten, aardappels en een gehaktbal” wordt per ongeluk. Dat zou ik wel jammer vinden.

Ik ga proberen er een Speciaal Bericht van te maken...probéren, hè....:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik best wel een goede dag. Wel redelijk futloos eigenlijk, maar ik heb toch aardig wat dingen gedaan:) 

Ik las net pas dat @Quinnin het dagpact van gisteren mij nog wat geschreven had, ik was al optijd naar bed gegaan. Het mijn hond gaat het heel erg goed! Hij heeft laatst 1 behandeling gehad bij de chyropaktor en dat heeft hem duidelijk goed gegaan. Na de behandeling verplicht 7 dagen niks anders gedaan dan wandelen en fietsen en afgelopen zondag heeft hij voor het eerst weer manwerk mogen doen en dat ging super. Geen last en hij had er ook heel erg veel plezier in. We hebben niet het volledige programma manwerk gedaan, omdat ik eerst zeker wilde zijn dat hij helemaal goed was.  Hij heeft mogen aanblaffen, en een korte vlucht mogen doen. Lange vlucht doen we aankomende zondag pas weer.

 

Ondanks dat het weer niet zo heel erg lekker is vandaag ga ik straks nog wel even een lekkere lange wandeling doen met mijn hond in de hoop dat we ook zijn speelkameraden nog tegen komen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei 19Geeky91:

las net pas dat @Quinnin het dagpact van gisteren mij nog wat geschreven had, ik was al optijd naar bed gegaan. Het mijn hond gaat het heel erg goed! Hij heeft laatst 1 behandeling gehad bij de chyropaktor en dat heeft hem duidelijk goed gegaan. Na de behandeling verplicht 7 dagen niks anders gedaan dan wandelen en fietsen en afgelopen zondag heeft hij voor het eerst weer manwerk mogen doen en dat ging super. Geen last en hij had er ook heel erg veel plezier in. We hebben niet het volledige programma manwerk gedaan, omdat ik eerst zeker wilde zijn dat hij helemaal goed was.  Hij heeft mogen aanblaffen, en een korte vlucht mogen doen. Lange vlucht doen we aankomende zondag pas weer.

Heb dit stukje 6 keer opnieuw gelezen maar nog niet door of het nu over een man of over een hond gaat. :D

bewerkt door Vocatus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...