Spring naar bijdragen

Dinsdag 4-5-2021


Aanbevolen berichten

5 minuten geleden zei lady jane:

Ik zwaai in gedachten ook altijd even naar jou
als ik naar jullie Aldi fiets, paar keer per jaar

Hihihi... ik zie je (ook in gedachten natuurlijk) al helemaal voorbij fietsen. Met zo'n hevig heen en weer zwaaiend hoofd. :)

Bij de Aldi kom ik eigenlijk maar twee keer per jaar. Als ik naar de tandarts ga. Die zit boven de enige (geloof ik) Aldi in deze stad. Wel meerdere Lidl's. Ook lang niet gek. Er is al jaren sprake van dat er hier praktisch om de hoek ook een Lidl komt.
Tot nu toe is het alleen nog maar "jaren sprake van.." Daar koop je helemaal niks voor. Dus naar Dichtstbijzijnde Dirk. Armzalig in z'n groenten, maar dan wel weer op loopafstand. Eén keer per week Jumbo met de fiets met (grote) fietstassen, en één keer per week Appie voor m'n moeder en dan meestal met de auto..
Zo, nu heb ik meerdere supermarktnamen genoemd, dan is het geen reclame en mag je de namen noemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn man gaat ook naar meerdere winkels: Lidl, AH, Deen en Vomar. Veel plezier, man! :) Van mij mag ie. En oh ja, ik geef géén boodschappenlijstjes mee, hij vermaakt zichzelf wel. En ik zie wel wat hij meeneemt. Of niet :lol:. En daar brouw ik dan wat van. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei nancy:

Vocatus, heb je nu je test gehad om 11 uur? 

Ja heb ik. Ben benieuwd. Morgen resultaat. Vrees het ergste. Koorts is nu gezakt door aantal paracetamol en ibu. Maar ik hoest echt met ewn geluid dat me doet denken aan stervende zeehond. Plus ik tril erg, word ik beetje bang van. Moeite om te typen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Quinn:

Hey, jij ook? Cool :)

 

Die van mij is oud, en daar hoor ik totaal niet goed meer mee. Maar audicien wilde dat ik eerst naar audiologisch centrum zou gaan. Onder de 65 en fors gehoorverlies. Had gehoopt op ding in oor, maar dat gaat hem niet worden, dan niet. Nu weer naar audicien, uitzoeken, uitproberen en dan over 2 maand weer terug komen. Heb jij ook echt een gehoorapparaat @Quinn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Terug van het grote winkelcentrum.

Ja, was een mierenhoop dus.

Maar een prachtige DHPlus radiootje rijker.

Gehad van vriend, alvast voor moederdag.

Hoe vreselijk lief is dat,en hij is nog niet eens vader van mijn kinderen :heart:

Hij is wel een uur bezig geweest om het te installeren.

Al die nieuwerwetse dingen :unsure:

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Quinn:

Ja, maar wegens chronische oorontsteking gebruik ik hem al een tijdje niet. Maar toch, toen ik hem net had, het geluid was fantastisch.

Zonde dan man. Ik heb veel te lang uitgesteld. 88 decibel gehoorverlies, dat valt in de categorie ernstig gehoorverlies. Was er hier niet iemand die op het consultatiebureau werkte? Ik ben dus slechthorend geboren. Moet mini extra getest worden, of is goed opletten en gewone testen genoeg? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei Vocatus:

Dank je. Met mijn overgewicht, roken en door alcohol verpest immuunsysteem kan ik echt geen corona gebruiken

Hier hetzelfde. Zelfs diabetes en hartklachten erdoor ontwikkeld....tja, je denkt dat het jóu niet overkomt, totdát het je overkomt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei spirit:

Zo heb ik al met al best wel weer veel gedaan. Vanavond als klap op de vuurpijl mijn luie omastoel. Maar hoe krijg ik die vent nou zo snel mogelijk weg. Zal hem koffie aanbieden en dan zal hij toch wel weggaan? 

Dan zeg je gewoon dank je wel en tot ziens maar weer. Ik ben erg moe. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei nancy:

Mijn man gaat ook naar meerdere winkels: Lidl, AH, Deen en Vomar. Veel plezier, man! :) Van mij mag ie. En oh ja, ik geef géén boodschappenlijstjes mee, hij vermaakt zichzelf wel. En ik zie wel wat hij meeneemt. Of niet :lol:. En daar brouw ik dan wat van. 

Zo doen wij het ook altijd.

Enfin "wij"

de Stier doet de boodschappen

en daar brouwt de Stier dan wat van :D 

Soms doe ik het.

Er is altijd voor wekenlang eten in huis en er is nooit een vastgesteld programma. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei knakker:

Kijk, dat vind ik nou wel een creatieve manier van koken. Ik ben óf heel anarchistisch aan het koken, gewoon op gevoel met wat kruidenpotjes schudden enzo, óf ik zit juist heel pietepeuterig een recept te volgen, en alles tot op de gram af te wegen.

Ik heb ook altijd graag getallen maar tis lastig want mn vrouw is intuitief. Dan vraag ik aan de Stier hoe lang de rollade in de oven moet. "Niet te lang". Oh OK. "Is te kort wel goed?" "Nee ook niet te kort"

Bedankt Stier nou weet ik weer waarom ik met jou getrouwd ben :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei nancy:

Nog 60 berichten en dan ben ik na bijna 10 jaar ook een oudgediende! Dan hoor ik dus ook EINDELIJK bij de oude garde en zal ik eindrlijk ook serieus genomen worden :lol::lol::lol:.  

Nu weg hier, ik word melig. 

Feestje! Dacht dat jij allang bij de oude garde zat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...