niks Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Ja best zwaar, het hoort erbij, maar vind het nog steeds lastig. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Poeh, Niks, dat valt niet mee. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Jee Niks. Wat fijn inderdaad dat je dan thuis zo opgewacht wordt . niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Hé bah @niks is ook niet makkelijk. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 11 minuten geleden zei Bor: Nu moeten wij tegen jullie voetballen @Vocatus Hoe dan ook, even goeie vriendjes oké?! Hahaha ja hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 In Maastricht 2 corona patiënten overleden omdat de stroom was uitgevallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Moeilijk @niks maar wat fijn dat er thuis rekening met je is gehouden niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 20 minuten geleden zei niks: Ja best zwaar, het hoort erbij, maar vind het nog steeds lastig. Misschien helpt het als je denkt dat het voor de mensen waarvoor je zorgt soms ook gewoon goed kan zijn het einde is gestreden en er is rust voor ze. ? Zelf vind ik terminale zorg het mooiste fijnste intiemste wat je kan geven voel mij altijd erg bevoorrecht om hier deel van te mogen uitmaken . Iemand op zijn van zijn of haar meest kwetsbare momenten er te mogen zijn . Er voor te zorgen dat het goed gaat maar ook voor betrokken familieleden er te zijn . nancy, niks en rapilos reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Zo sta ik er ook zeker in @Lieke7777. Het is alleen een beetje veel nu. S zijn opa, vandaag 2. Het is rennen op zo'n dag als vandaag. Normaal mag ik kolven, heb ik gewoon mijn pauze. Nu mijn pauze gehouden tijdens het kolven. Geeft niet want we doen het samen. Vanavond gaan we even zoomen met degene die vandaag dienst hadden. Dat is wel fijn. Nu douchen en eten. Quinn en Lieke7777 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Zojuist zei spirit: Wat ik eng vind zijn de duizelingen in mijn hoofd terwijl ik gewoon zit of lig. Nooit gehad. Ik herken dit heel erg volgens mij scheef ik hier gisteren ook over . Bij mij kwam dit puur door het drinken .. Vlakt natuurlijk niet gelijk uit dat het bij jou ook zo moet zijn maar misschien stelt het gerust. Goed drinken zout en eten ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 2 minuten geleden zei spirit: Wat ik eng vind zijn de duizelingen in mijn hoofd terwijl ik gewoon zit of lig. Nooit gehad. Nee, lijkt me niet prettig inderdaad. Gaan ze wel weer vanzelf weg na een tijdje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Dat is mooi @niks even de dag nog napraten met collega's via zoom .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Ovenschotel bloemkool, krieltjes, prei, spekjes, tijm, yoghurt en kaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Witlof met ham en kaas, Krieltjes uit de airfryer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 1 uur geleden zei Vocatus: Helaas weer derde. Mist topsnelheid. Jammer Wat nou derde? Het was n beetje suffe race, het end was echter leuk! En er komen nog genoeg kortere circuits. Lewis liet wel even zien waarom ie zo vaak wint. Maar Max is minstens on a par denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Met zoon uren gewandeld en samen bij de Griek gegeten. In de schaduw en koude wind. Nu met ijskoude handen in de trein. En doggybag lekker de resten voor morgen mee. Te moe om op iedereen te reageren. Wel Quinn en zn twins happy birthday both! Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 1 minuut geleden zei haddock: Wat nou derde? toen ik dit typte lag hij derde nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Champignons op toast met hot chutney, lasagna, wentelteefjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 pasta met kip, pesto, parmezaanse kaas, rucola en pijnboompitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 (bewerkt) Pokébowl door dochter genaakt. Zin in! @Quinnheb ik je nou al gefeliciteerd?? Bij deze: gefeliciteerd!! Enne... een stukje red velvet graag. 2 mei 2021 bewerkt door Lika Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 18 minuten geleden zei haddock: Wat nou derde? Het was n beetje suffe race, het end was echter leuk! En er komen nog genoeg kortere circuits. Lewis liet wel even zien waarom ie zo vaak wint. Maar Max is minstens on a par denk ik. Lewis is goed, maar heeft ook het voordeel dat hij in de beste auto rijdt. Ik durf te wedden dat als Max een betere auto zou hebben, hij Lewis een poepie zou kunnen laten ruiken. Maar goed, Red Bull is er mee bezig... Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 10 minuten geleden zei nancy: Lewis is goed, maar heeft ook het voordeel dat hij in de beste auto rijdt. Ik durf te wedden dat als Max een betere auto zou hebben, hij Lewis een poepie zou kunnen laten ruiken. Maar goed, Red Bull is er mee bezig... Ik denk dat ze mekaar niet zoveel schelen, pardon the French. Zou ze samen wel in 1 team willen zien. Lewis had als oude wolf n slipup maar maakte dat zomaar weer goed, klasse. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Ja, blijft mooi om hem te zien rijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Wel weer fijn voor Lewis dat Bottas braaf aan de kant voor hem ging. Die stalorders haat ik,..laat ze toch gewoon tegen elkaar rijden nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 17 minuten geleden zei spirit: Ja, dat wel, maar het is iets wat ik niet ken nooit gehad ook Wel iets om met je huisarts te bespreken, lijkt me. Maar dat had je zelf ook al bedacht neem ik aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden