Spring naar bijdragen

Maandag 26 april 2021


niks

Aanbevolen berichten

@spirit  tramadol gehad van iemand?? Dus niet van je huisarts? En dat in combinatie met alcohol en je andere pillen? 

Diepe zucht....en als jij dan alwéér verwondingen oploopt en je hond moet daardoor de deur uit, nee, dan zorg je dus niet goed van haar. 

Ik hoop dat je snel opknapt. En dan met een plan komt voor jezelf. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry @spirit, je kunt nu wel beledigd doen, maar de berichten waren er ook naar. Eerst haal je bier, een bericht over medicijnen slikken van een ander, vervolgens is het stil. Dan verteld jou maatje dat hij gezien heeft wat drank met iemand doet. Komen er wat losse berichten over constant vallen, hond die weg moest. Komen er vragen, die niet beantwoord worden. Dan af en toe een los woord, vragen, geen reactie. Uiteindelijk is het allemaal privé, he goed recht hoor, maar ga nu niet verbaasd doen dat mensen zich hier zorgen hebben gemaakt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Kohtje:

En, @ikkanhet, misschien tussendoor even gewoon in de auto gaan zitten met instructieboekje (en evt. je man) om alle knopjes, lampjes en hendeltjes na te lopen, zodat je onderweg de juiste handelingen kunt uitvoeren zonder eerst naar de kant te gaan en het op te zoeken...
(Dat is zelfs verplicht, dat als je een motorrijtuig bestuurt, je de (noodzakelijke) functies adequaat weet te gebruiken.)

klopt, het meeste heeft mijn man me voor het rijden gewezen. morgen gaan we verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na een week keukenpauze/ junkfood/ man die kookt (hoe lief ook) heb ik toch een enorme behoefte aan veel verse groenten zo dus: verse kervelsoep en ovenschotel met koolrabi en champignons en patatjes id oven. Ook chipolata erbij.
Kind heeft er ook nood aan denk ik want ze heeft een verkoudheid...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei niks:

Sorry @spirit, je kunt nu wel beledigd doen, maar de berichten waren er ook naar. Eerst haal je bier, een bericht over medicijnen slikken van een ander, vervolgens is het stil. Dan verteld jou maatje dat hij gezien heeft wat drank met iemand doet. Komen er wat losse berichten over constant vallen, hond die weg moest. Komen er vragen, die niet beantwoord worden. Dan af en toe een los woord, vragen, geen reactie. Uiteindelijk is het allemaal privé, he goed recht hoor, maar ga nu niet verbaasd doen dat mensen zich hier zorgen hebben gemaakt. 

Precies Niks en het meest frustrerend vind ik als ik de moeite doe om de vragen op te schrijven, dat je dan geen reactie krijgt. Zoiets van" Val maar dood mens".

Spirit je reageert alleen op vragen die voor jou net uitkomen verder laat je mij vallen. Niet erg hoor. En ja ik maakte me zorgen om je hond niet om jou, die tijd is  al lang geleden gestopt. Je hebt er geen flauw idee van hoe de hond zich voelt als je gezopen hebt. De dieren worden onzeker want hun baas veranderd. Ze begrijpen dit gedrag van je niet.

Van de week vroeg ik je (en die vragen stel ik iedere keer wanneer het fout is gegaan) Wat ga je nu doen hoe ziet je toekomst eruit. Nooit krijg ik hier antwoord op. Dan heb ik het gevoel dat ik dood kan vallen.

In die 11 jaar dat ik nu hier ben heb ik bijna iedereen zien veranderen, groeien, maar jou helemaal niet. Ik heb het gevoel dat je nog steeds denkt dat anderen jouw rotzooi moeten opknappen. Jammer Spirit maar dat gaat niet gebeuren jij bent zelf helemaal verantwoordelijk voor je eigen leven. En jij zelf doet helemaal niets, zelfs niet nadenken hoe je die drankverslaving aan moet pakken.

Geef mij nu eens een duidelijk antwoord, wil jij wel van de drank af, hoe zie jij jouw toekomst, en hoe kunnen wij je helpen????. Ik zou het heel erg op prijs stellen als je hier een antwoord op kunt geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook mijn woorden Bolletje, al ben ik hier nog niet zo lang als jou. Wel lees ik lang genoeg herhaling. Tramadol slikken, gekregen van iemand, vind ik ook vragen om problemen. 
 

Spirit het wordt echt tijd dat je actie onderneemt. Als je dat wilt. Wie weet wordt het contact met je zoon en kleinkinderen dan ook weer beter. Begrijp mij niet verkeerd, het is hard wat ik zeg. Maar als dit mijn moeder zou zijn, duwt zij zichzelf alleen maar verder van mij af. Verschrikkelijk zulk geschreeuw om aandacht. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...