ikkanhet Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 1 minuut geleden zei Rover: Veel sterkte! Lijkt me geen pretje, maar zoals je zegt even erdoor en vanavond is het weeral achter de rug... Dank je wel. Jij ook veel sterkte vandaag en denk maar gisteren is gissteren en is voorbij. Rover reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 2 uur geleden zei ikkanhet: .. ga fris en fruitig verder. Vanmiddag even naar het ziekenhuis voor 2e reeks spuiten in mijn hoofd. 44 minuten geleden zei ikkanhet: Hier weer eens behoorlijk de zenuwen voor ziekenhuis vanmiddag, weet inmiddels dat het best snel gaat. Maar toch, iedere keer weer. @ikkanhet, dat nonchalante in je 1e bericht en dan de bibbers in je 2e bericht.. herkenbaar. Sterkte ermee. Ook al is het de zoveelste keer, het blijft gewoon brrrrrr..... Hou het daarna wel alsjeblieft bij dat lekkere gebakje voor bij de koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 7 minuten geleden zei Kohtje: @ikkanhet, dat nonchalante in je 1e bericht en dan de bibbers in je 2e bericht.. herkenbaar. Sterkte ermee. Ook al is het de zoveelste keer, het blijft gewoon brrrrrr..... Hou het daarna wel alsjeblieft bij dat lekkere gebakje voor bij de koffie. Dank je wel, lief van je. Hou het zeker bij het lekkere gebakje en misschien vanavond een glas bubbels maar dan 0.0 % rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 lieve Niks, van harte gefeliciteerd, niksie mag je vingers aflikken niks en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Goedemorgen allemaal, Allereerst, de hartelijke felicitaties voor onze bovenste beste @niks Vele gezonde gelukkige jaren toegewenst @ikkanhet Sterkte vanmiddag Voordat je het weet is het weer avond en heb je allang alles weer achter de rug Hier prima geslapen gelukkig Vroege Ommetje ook alweer achter de rug en meteen een paar boodschappen gedaan Straks weer naar de tuin Prachtig weer vandaag ! Vocatus en niks reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 @ikkanhetSterkte vanmiddagVoordat je het weet is het weer avond en heb je allang alles weer achter de rug Dank je @rapilos daar gaan we voor rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Het is vandaag een dagdraad van niks. V An H A r T E G e f E L i C It E e R d !!! niks, lady jane en Vocatus reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 ik werd na 9en wakker Raps maar ja weer tot 2 uur beachvolley gekeken gek hoor, ik voel me weer jong als ik zoiets zie wat een capriolen die, vooral de mannen, uithalen Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Pfff, dat zou ik niet uithouden hoor Jane, tot 2 uur ! Vind het al laat als ik om half elf naar bed ga Maar wel lekker, als je je er weer jong door gaat voelen Je bent tenslotte zo oud als dat je je eigen voelt lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 2 minuten geleden zei rapilos: zo oud als dat je je eigen voelt jij komt volgens mij ook uit brabant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Zo oud als je jezelf voelt, moet het waarschijnlijk zijn Ik twijfelde al En nee, ik kom niet uit Brabant lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Brabantse nachten zijn lang lalalala Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 9 minuten geleden zei Bor: Het was mij veel te warm Te warm? Het was vannacht 2 graden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Ik bedenk net dat roken best smerig is. Ja, wat een openbaring hè? Na deze ga ik de volgende maar een poosje uitstellen. No pressure. IJsje voor @Bor met nootjes. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Toch voor dagje strand gekozen. Belasting kan nog wel ff wachten. He Yvonne? Jij bent vast al klaar ermee inmiddels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 34 minuten geleden zei Vocatus: Te warm? Het was vannacht 2 graden Da's dooi, hè? Voor Friezen en Friezinnen vééél te warm. Vocatus, Moeps en Quinn reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 2 minuten geleden zei lady jane: Toch voor dagje strand gekozen. Belasting kan nog wel ff wachten. He Yvonne? Jij bent vast al klaar ermee inmiddels Nou ja, naar wat ik de laatste tijd hier gelezen heb is beach-volleybal toch een behoorlijke belasting. Veel plezier, @lady jane. Hier boodschappen/koffie middagje bij moeke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Zo ff haasten hier kreeg onverwachts bezoek van de man van mijn overleden vriendin de eerste keer na haar sterven. Wou ook niet zeggen heb geen tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 32 minuten geleden zei ikkanhet: Zo ff haasten hier kreeg onverwachts bezoek van de man van mijn overleden vriendin de eerste keer na haar sterven. Wou ook niet zeggen heb geen tijd. Succes met de spuiten . Heb je wel kunnen zeggen wat je op je hart had ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Zojuist zei Lieke7777: Succes met de spuiten . Heb je wel kunnen zeggen wat je op je hart had ? Dank je wel, ja gelukkig wel is de lucht tenminste weer geklaard. Komt binnenkort nog een keer terug koffie doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Zucht. Met mijn collega gaan wandelen bij staatsbosbeheer. Alleen hij had de verkeerde kleur gepakt. Ben net terug van 11,5 km wandelen. Echt flinke pijn in benen Haha het is nog niet mijn dag vandaag Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 4 uur geleden zei Rover: RosaIkkanhetYvonneQuinn Rover IJsvogel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 De cursus is toch wel heavy en heel confronterend. Blijkbaar zit ik toch wel anders in elkaar dan ik dacht...ik hoop nu eindelijk toch echt eens tot duurzame oplossingen te komen...we zullen doorgaan... Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 3 minuten geleden zei Pinkman: Dan slaap je goed vanavond Dat mag ik hopen haha. Denk t wel. Alleen die landal bedjes zijn niet gemaakt voor mannen van 1,95 meter en 110 kilo. Jeez, echt 70 cm breed, 1,90 lang en dun Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 1 minuut geleden zei Bor: want daar ben ik veel te jong voor. Hoeveel jaren jong ben jij eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden