Spring naar bijdragen

Maandag 22 maart 2021


Maja

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei ikkanhet:

Ja behoorlijk en maakt nog wel meer lastig maar we blijven lachen hoor.

Ja   ging van de week  naar kruitvat  en dan voel je het  gewoon  staat er nog een traag iemand  voor je.

Dus snel de auto  in en elke  meter die je dichter bij huis komt  :blush:

Ook  wel eens in Frankrijk  midden in een winkel  centrum  geen wc in de buurt . En mocht  ook nergens gaan.

Gelukkig  was er naast de rivier een stuk park ..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. @Bor sterkte!! @Yana wat vervelend die onzekerheid, ik duim voor je dat je vakantiehuisjes snel weer open kunnen. Hoe gaat t met je werk @Cleo66 is t te doen allemaal? Hier ook werken vandaag en de gewone dagelijkse dingen. Heb behoefte aan verandering, moet t voorlopig even in de kleine dingen zoeken. @Yvonne zo herkenbaar dat de dagen steeds sneller gaan. Niet normaal vind ik het. 

bewerkt door Rosee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Lieke7777:

Ja   ging van de week  naar kruitvat  en dan voel je het  gewoon  staat er nog een traag iemand  voor je.

Dus snel de auto  in en elke  meter die je dichter bij huis komt  :blush:

Ook  wel eens in Frankrijk  midden in een winkel  centrum  geen wc in de buurt . En mocht  ook nergens gaan.

Gelukkig  was er naast de rivier een stuk park ..

Als ik eerst zo moest gaan zoeken was het te te te laat :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Lieke7777:

Inderdaad ,  maar denk dat  je hier  gewoon niet meer vanaf komt .

 

Zodra iedereen gevaccineerd is zullen in elk geval de complicaties een stuk minder heftig zijn.
Punt is dat nog bij lange na niet iedereen gevaccineerd is.  Wereldwijd ook nog eens. En nee,
dat virus zelf is wel een blijvertje, voorlopig. En er zullen ook wel weer nieuwe gevaren opduiken.
Er zijn gewoon teveel mensen. De natuur probeert ons 'slimme' mensen elke keer weer nog slimmer
af te zijn.

Oei, begeef ik me nu op het pad van de (wereldvreemde) complotten?? Nou ja, dan ben ik aanhanger
van het complot dat de natuur in elkaar heeft gedraaid om een soort van evenwicht te blijven zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben het met je eens @Kohtje de mens is een grote plaag momenteel op de wereld. De kwantiteit sowieso, over de kwaliteit zullen we maar niet beginnen. Uiteindelijk zijn we met z'n allen een grote groep sprinkhanen. Ergens gaat het ophouden. 

Een en al vrolijkheid weer. Ook maar niet doen.

Weekend was hier ook verder best prima. Samen is voor mij absoluut fijner.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Lieke7777:

Inderdaad ,  maar denk dat  je hier  gewoon niet meer vanaf komt .

Ik ben ook bang dat we hier niet meer vanaf komen.. Ook al kan er straks versoepeld worden, kleinere coronamaatregelen zullen er blijven.. Ik denk dat de mondkapjesplicht nog wel even doorgaat..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Ik doe vandaag maar beter mee met het dagpact.

Liefst zou ik mij willen verstoppen in een kamertje met laptop en heel veel blikken bier. Muziek luisteren, in mijzelf verdwijnen, niet denken of juist zwijmelen, de vergetelheid voelen. Heel wiebelig voel ik mij. Maar heb genoeg te doen, het is geen optie en schiet geen donder op natuurlijk. Dat weet ik ook wel.

@Lieke7777niet zo heel raar, zwaar werk en wij worden ook een dag ouder(relatief oud dan natuurlijk want wij zijn gewoon nog heel jong :D ). Niet fijn nee :rose:

DAGPACT:
Yvonne
zbb
ikkanhet
Quinn
Jane
Bor

Pats

Spirit

Adrian

Smaragd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Adrian:

Ik ben ook bang dat we hier niet meer vanaf komen.. Ook al kan er straks versoepeld worden, kleinere coronamaatregelen zullen er blijven.. Ik denk dat de mondkapjesplicht nog wel even doorgaat..

Misschien niet. Maar daar komt een maatschappij overheen, of went eraan. Van HIV zijn we ook nog steeds niet af tenslotte. En condooms zijn dan niet wettelijk verplicht, maar moreel wel. Beheersbaar maken, daar gaat het eerst om.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Smaragd ik vierde afgelopen  week mijn 26 ste jaar zv ;)  

@Quinn ja dat  doe ik ook maar het is niet anders mijzelf  die  rust  geven  . 

Ter info   ik ben erg hypermobiel en vermoeden op fibromyalgie  .  

Ik wil graag een afspraak  maken  met de huisarts  aangezien  mijn polsen en vingers  ook mee gaan doen  . Misschien toch  maar eens langs de reumatoloog. 

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Smaragd:

Hoi,

Ik doe vandaag maar beter mee met het dagpact.

Liefst zou ik mij willen verstoppen in een kamertje met laptop en heel veel blikken bier. Muziek luisteren, in mijzelf verdwijnen, niet denken of juist zwijmelen, de vergetelheid voelen. Heel wiebelig voel ik mij. Maar heb genoeg te doen, het is geen optie en schiet geen donder op natuurlijk. Dat weet ik ook wel. 

Nee dat wil jij niet   , dat wil je alcoholisme  brein  die zit je te narren dat dit allemaal  beter is . 

Muziek luisteren   kan ook  zonder  alcohol toch ... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lieke7777gefeliciteerd!!! :rose: Wat een tijd he. Ik vanaf 1995 in de zorg, opleiding begon in 1992. Hoop dat we het tot ons 67e volhouden :rolleyes::D Blijf het wel nog steeds heel mooi dankbaar werk vinden, net als jij denk ik. Ondanks sommige frustraties die ik zo ook herken.

En nee natuurlijk ga ik het niet doen(drinken) maar zo vervelend dat ik het wel denk/voel. Blijf ik heel rot vinden. Want ik zou dan kunnen denken, gewoon 1 dagje en dan weer niet. Zo werkt het niet helaas bij mij. Weet het. Ga weer door. Idd een rustdagje voor jou mag ook best wel!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Quinn:

Misschien niet. Maar daar komt een maatschappij overheen, of went eraan. Van HIV zijn we ook nog steeds niet af tenslotte. En condooms zijn dan niet wettelijk verplicht, maar moreel wel. Beheersbaar maken, daar gaat het eerst om.

Beheersbaar maken..., dat heb je mooi gezegd..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Adrian:

Beheersbaar maken..., dat heb je mooi gezegd..

Dat weet je niet. Misschien heeft hij wel een verschrikkelijk lelijk accent.  Maar mooi getypt is het wel.

 

@Smaragd, lekker doorgaan zoals je de laatste dagen gaat. Zo ga je goed en groeien je kansen
om het tot je 67e in de zorg vol te houden.  Wat ga je daarna eigenlijk doen? ;)
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei Smaragd:

@Lieke7777gefeliciteerd!!! :rose: Wat een tijd he. Ik vanaf 1995 in de zorg, opleiding begon in 1992. Hoop dat we het tot ons 67e volhouden :rolleyes::D Blijf het wel nog steeds heel mooi dankbaar werk vinden, net als jij denk ik. Ondanks sommige frustraties die ik zo ook herken.

 

Correctie  26 jaar was het begon in 94 en in maart 95 diplomeerde  ik was de verkorte zv opleiding  .

Als ik eerlijk  ben hoop ik niet  dat ik tot mijn 67 vol hoef te maken  . 

En dan gaat het niet om het zorg geven aan de mensen zoals  je weet werk ik pg klein schalig maar  ik loop enorm  aan tegen allerlei organisatie ( op mijn  locatie  )   dingen  aan die mij verdrietig boos   maken en mij geen geluk in het werk  brengen  .  Ik ervaar veel  eenzaamheid  op mijn werk .

Daarentegen  laat mijn  lichaam het  enorm  afweten ' ik ben op zoek  naar omscholing  of ik ga nog een keer hoppen in de organisatie  heb een vacature  gezien  . En tuurlijk is het gras niet  groener maar ik zal best het willen  onder zoeken  bovendien  scheelt het 20 min reistijd dus  al 40  min op een dag .

Ook heb ik mail  gehad  mbt aanmeld procedure  BEP training  vanuit  Brijder  .

 

 

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...