Smaragd Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 Goedemorgen, 7 uur achtereen geslapen dat is zo fijn, zonder onderbrekingen, dat is het cadeau en voordeel van niet drinken voor mij. Wel altijd een ochtendhumeur, moet niet te druk om mij heen zijn. De katten zo blij dan, soms kan ik dat niet velen, zo druk de raarste capriolen halen ze dan uit alsof ze zelf gedronken hebben dan, ws hebben ze gewoon adhd, kan ook nog. Maar niet op mijn rug springen en zo driftig door het huis rennen meteen. Meteen weer eten gegeven en dan gaan ze weer slapen, vervelende verwende klieren zijn het dan. Ja ik weet ook heus wel dat zij de baas zijn Hoef je niet voor mijn rug te springen, doet heel pijn met die nagels!! Moet eerst 3 bakken koffie op, dan douchen en dan ben ik er weer. Wil veel doen vandaag, broertje komt ook helpen zo lief. Fijne dag allen en sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken Laten we er een leuke zaterdag van maken voor ons allen zo ver als mogelijk. Verdienen wij ook gewoon! DAGPACT Smaragd Musashi, Lonster en Rosee reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 Goedemorgen frummers, en goedemorgen Smaragd, wat lijkt me dat heerlijk: 7 uur achterelkaar slapen. Afijn, ook met onderbrekingen heb ik lekker geslapen. En ook hier moet het 's morgensvroeg gewoon rustig zijn, punt uit! Maar ja, huisdieren hebben hun eigen regels hè? Hoewel de hond en oudste kat er net zo over denken, dat is prettig, maar de jongste kat, ons draakje, vindt dat ze alle aandacht die ze 's nachts niet krijgt 's morgens vroeg extra moet ontvangen, stapelgek kun je daar van worden, hihi. Mooi, eerst maar een bakje. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 Goeie morgen! Beestje heeft al 7 pillen gehad, moet 2x daags. Hij is toch niet de oude, zal ook nooit meer zijn. Het is afwachten, dagen, weken, maanden...? Zolang hij het maar goed heeft nu... Vandaag nog wat werk doen, ben niet klaar geraakt gisteren en moet af... Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 Goedemorgen Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 Goedemorgen Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 Goeiemorgen allemaal, Ochtendhumeur heb ik gelukkig nooit. Kom altijd zingend mijn bed uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 Goedemorgen Dagpact Smaragd Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 Er gaan meteen alarmbellen bij me af als jij je niet meteen op het dagpact zet @Zbb Gaat het? Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 Dagpact Smaragd Reacher ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 Goedemorgen! Het is niet altijd feest, al denkt mini daar anders over op dit moment. In de avond en nacht huilen en nog eens huilen. Vannacht gaat ze een nachtje bij opa en oma slapen (hoop ik voor ze). Voel me een ontaarde moeder, maar een nacht slapen is zo welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 Allemaal een goedemorgen. Ik heb lekker geslapen. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 Zojuist zei ikkanhet: Dagpact Smaragd Reacher ikkanhet Adrian Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 1 minuut geleden zei niks: Goedemorgen! Het is niet altijd feest, al denkt mini daar anders over op dit moment. In de avond en nacht huilen en nog eens huilen. Vannacht gaat ze een nachtje bij opa en oma slapen (hoop ik voor ze). Voel me een ontaarde moeder, maar een nacht slapen is zo welkom. Hey niks, leuk dat je even komt buurten. Gekkie, heeft toch niets met een ontaarde moeder te maken dat je ook een keer goed wilt slapen. Lijkt me vrij normaal. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 1 minuut geleden zei niks: Goedemorgen! Het is niet altijd feest, al denkt mini daar anders over op dit moment. In de avond en nacht huilen en nog eens huilen. Vannacht gaat ze een nachtje bij opa en oma slapen (hoop ik voor ze). Voel me een ontaarde moeder, maar een nacht slapen is zo welkom. @niks!!! Daar ben je! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 Ja hier ben ik. Met wallen en een kop koffie voor mijn neus. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 Als je zelf niet slaap kun je toch ook niet goed voor mini zorgen? Lijkt me logisch dat je even moet bij tanken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 Ik zou de koffie aan een infuus hangen Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 Jij weet zelfs hoe dat moet, toch? niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 Ik lees net over je hond @MusashiFijn dat jullie nog even tijd met hem hebben Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 Het goede nieuws is dat we een buiten jacuzzi hebben gekocht. Maandag wordt hij bezorgd. Gaan we 's avonds in bad, deuren dicht en we horen niets. Reacher, Smaragd en ikkanhet reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 Grapje uiteraard, geen zorgen Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 Geen zorgen het lukte me niet om op het dagpact te komen. gisteren ook de antabus genomen. als iemand mij erop wel zetten? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 Wel lekker! Denk ik. Ik heb zelf geen jacuzzi, dus ik weet het eigenlijk niet. Koelt het ook water als het zomer is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 (bewerkt) Dagpact Smaragd Reacher ikkanhet Adrian Zbb 20 maart 2021 bewerkt door ikkanhet Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden