Kohtje Geplaatst 5 april 2021 Rapport Share Geplaatst 5 april 2021 57 minuten geleden zei Tatum: @Kohtjehet zal een rommeltje zijn geweest op de dagdraad met veel alcohol. Ik ga het niet terugzoeken. Deze draad voelt dan veilig voor mij. Veilig als in: geen trek oproepend. Geen gedoe met alcohol. Ah, @Tatum, ik las je verkeerd. Ik dacht dat je je terugtrok ván dit draadje en vervolgens zag ik je gewoon steeds weer verschijnen. Maar je zei: ik trek me terug óp dit draadje. Sorry, mijn fout. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 5 april 2021 Rapport Share Geplaatst 5 april 2021 57 minuten geleden zei Lieke7777: Nou hè ' begrijp ik helemaal ' Had zelf wel 5 verschillende winkels hoor waar ik heen ging . Ik was de schaamte inmiddels voorbij en haalde zonder blikken of blozen iedere dag 2 flessen wijn ( liefst liters) en 2 flesjes van het zwaarste bier dat op voorraad was. Achteraf komt het schaamte gevoel wel. Wat zullen ze wel niet denken en geroken hebben (klein team, ken ze allemaal bij naam) Tatum en Lieke7777 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 5 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 april 2021 @Majaook herkenbaar. De schaamte voorbij zullen we die fase maar noemen. Vlak voor sluitingstijd beschonken toch nog méér halen. 2 vrouwen van de winkel die tegen elkaar zeggen: " tja.....de laatste noodzakelijke boodschappen". Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 5 april 2021 Rapport Share Geplaatst 5 april 2021 Weet je wat ik het verschrikkelijkste vond bij ons de ah heeft een inpandige gall naast de service desk . En die gall is echt niet normaal zo fel verlicht en soms moest je wel 5 minuten wachten of meer voor je af kon rekenen .en je stond dan vol in de picture eigenlijk . Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 5 april 2021 Rapport Share Geplaatst 5 april 2021 Wijn halen had ik nooit zo moeite mee alsof dat met mijn gedachten gewoon maar wijn was en dat dacht ik ook 4 flessen gewoon toch. Het ging mij meer om de Vodca die ik echt overal en nergens moest kopen gewoon als het uitkwam ff 20 min verder op of zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 5 april 2021 Rapport Share Geplaatst 5 april 2021 6 minuten geleden zei Lieke7777: Het ging mij meer om de Vodca die ik echt overal en nergens moest kopen gewoon als het uitkwam ff 20 min verder op of zo. Ik liet de wodka meekomen met de wekelijkse bezorging van de Appie thuis. Ben zo blij van dat moeten bedenken hoe aan alcohol te komen af te zijn! Geeft veel rust. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 5 april 2021 Rapport Share Geplaatst 5 april 2021 Idd geen katers , geen drank management problemen meer . @Maja ja was ook een optie geweest maar het was niet aan te slepen hier Moet bekennen dat ik afgelopen jaar toch wel al een leuk bedragje gespaard heb en wat grotere uitgaven gedaan heb zoals een laptop en een goede noice canseling koptelefoon een tatoeage mijzelf ook cado gegeven. Ook wel een voordeel van niet drinken . Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 5 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 april 2021 Wat voor tattoo heb je genomen, @Lieke7777? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 5 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 april 2021 (bewerkt) 30 minuten geleden zei Artax: Ik verheug me op weer een maand geen katers en verzuim. Mijn baas ook . Morgen fris naar werk. XXL fris als ik aan het weer denk en mijn fiets... 5 april 2021 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 5 april 2021 Rapport Share Geplaatst 5 april 2021 1 minuut geleden zei Tatum: Wat voor tattoo heb je genomen, @Lieke7777? Zie pb Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 5 april 2021 Rapport Share Geplaatst 5 april 2021 Ook mijn man doet de boodschappen. Laatst moest ik even snel iets halen en toen kreeg ik wel triggers bij de wijn afdeling. Hard doorgelopen. Geen wijn in huis en bier boeit me niet. Man drinkt bier, 2 flesjes max. Geen probleem voor mij Fijne dag . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 5 april 2021 Rapport Share Geplaatst 5 april 2021 Zo pasen is voorbij ben zelf nog lekker 2 dagen vrij voordeel van parttime werken . Werk 20 uur per week . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 15, goed gezelschap. Hm, ik krijg geen meldingen van deze draad.... volg het wel, even bij gelezen. Veilige setting. Samen Dry April maakt inderdaad ECHT het verschil, ik hoef het niet meer alleen te doen. Ik durfde pas op dit forum aan te melden en mee te doen toen ik 2,5 maand alcoholvrij was. 15 is een mooi getal, ik ben visueel ingesteld en zie een groep van 15 mensen, krachtig De eerste week zit er bijna op. Fijne avond Tatum, Maja, Musashi en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19Geeky91 Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 33 minuten geleden zei Isabeau: Hoe gaat het vandaag lieve mensen? Die hagel en sneeuw doet meer verlangen naar warme chocolademelk met slagroom. Wel 2 dagen van craving momenten achter de rug. Even bikkelen hier dus Hier ook aardig wat lastige momenten hoor. Gelukkig heb ik mijn werk, mijn hond en wilt iedereen heel graag van hun oude schuttingen af, waardoor ik lekker kan bouwen/knutselen. Een paar dagen terug kwam ik ergens om iets op te halen en die mensen zaten aan het bier. Dat was wel een enorm lastig moment, maar ik heb gelukkig vol kunnen houden. Ik ben zo enorm blij dat ik een hond heb kunnen adopteren. Dat helpt mij enorm goed, aangezien hij een hond met een rugzak is en erg veel aandacht en training vraagt. De trots dat hij zicht hecht aan mij en ik aan hem, helpen mij er echt heel erg doorheen lady jane, Johan55, Musashi en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 8 april 2021 Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 Doorzetten mensen. Hier gaat het weer als vanzelf. Het niet drinken dan haha. Ik vergeet soms zelfs de drank en kan gemakkelijk een watertje nemen als anderen wat drinken. Maar ik heb die moeilijke periode ook gehad en dat zal echt niet de laatste zijn. Ondertussen voel ik me sterker en beter. De herinnering aan 'gezellig' een wijntje bij het eten en dan elke dag is weg. Omdat ik nu merk dat ik ook na het avondeten mijn energie nog heb. Ik kan zelfs in de auto stappen als ik zou willen. Dus hou vol. En wil je toch inschenken kom dan eerst ff op het forum. Pak even je hond of neem een douche en bekijk dan nog eens of je wil drinken. Sterkte allemaal. Musashi, Tatum, Von en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 8 april 2021 Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 22 uur geleden zei Artemis: De eerste week zit er bijna op Gedaan Artemis! Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 8 april 2021 Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 1 uur geleden zei Johan54: Gedaan Artemis! Check Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Join the club van stoppers met cravings @Isabeauen @19Geeky91. Ook ik was liever lid van de lalalie-wat-gaat-het-makkelijk-club. De laatste dagen veel worstelen. Mijzelf dwingen tot een omkeer van gedachten en vooral klussen doen in huis en tuin. Radio aan en beuken. Niet naar de supermarkt. Resultaat zou zijn een joekel van een binge die ook rustig meerdere dagen aanhoudt. Het mag niet, het kan niet (mantelzorgtaak voor moeder) en - nog belangrijker- ik wil het niet. Dat nare stemmetje moet zwijgen, ik wil er niet naar luisteren. Ben nu op 9 maanden, dat geef ik niet terug. Vermoeidheid en teveel op bord zijn de triggers en zorgen voor onrust. Probeer hier wat aan te doen, maar is lastig. Nachten gebroken door neurologische aandoening waar nu de medicijnen niet genoeg werken. Zat aan tax, maar heb nu toch toestemming van neuroloog om 1 capsule extra te nemen met lagere dosering. Vandaag ophalen bij apotheek. Kans op terugval? Hier blijven schrijven, het helpt! Musashi, Tatum, lady jane en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Sterkte Maja en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 9 maanden alweer, wat goed @Maja! Ik wens je toe dat het gauw makkelijker wordt. Maja en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 7 uur geleden zei Isabeau: Vandaag dag 3 van cravings Ik wens je een betere dag vandaag. Jij bent niet de craving en hoe langer je niet drinkt hoe makkelijker het wordt. Misschien is het een idee om tegen die gast te zeggen: "je kan craven wat je wil, maar ik doe niet met je mee". Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 lady jane, Tatum, Von en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 (( @Maja)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Heel veel KMW voor diegene die het vandaag nodig hebben Dit is een fijn draadje, ik neem mijn herstel dit keer (eindelijk) heel serieus en ben nu meer er mee bezig dan ik was toen ik nog in gebruik was maar het is oké en mag er zijn. Dag voor dag. Tatum en Johan55 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 9 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Dat is een mooi gezegde, @VIII, die onthoud ik! VIII reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden