Reacher Geplaatst 13 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2021 Ik ben de eerste!!! Yassss!!! Eindelijk na vier jaar Dagpact Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2021 Haha! Goedemorgen @Reacher! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tallie Geplaatst 13 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2021 Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 13 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2021 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 13 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2021 Goeie morgen! Regen en wind precies herfst, buiten dat het heel vroeg licht wordt al weer...lente dus toch in aantocht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2021 Goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2021 Goedemorgen frummers, Hahaha @Reacher, leuk, dat verdient een bloemetje Ik was al een poosje op, nu tijd voor een bakje Wat een pokkeweer... dacht ik van de storm af te zijn... krijgen we halve storm met plensbuien , blèèè.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2021 DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 13 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2021 Dagpact: reacher yvonne zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 13 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2021 Oei, ik had het pact van Reacher over het hoofd gezien, sorry Goedemorgen trouwens zbb.. Reacher en Zbb reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2021 7 minuten geleden zei Zbb: Dagpact: reacher yvonne zbb ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2021 Oh maar dan heb ik toch graag jouw kleurige letters erboven staan @Yvonne Bedankt voor het bloemetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 13 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2021 Goedemorgen allemaal. @Zbbheb je gister per ongeluk van de dagpact gehaald geen idee wat en hoe dat nou is gebeurd. zo straks eerst eens even werken, en dan vanmiddag met de middelste naar paardrijles ze krijgt eerst een privé les en mag hopelijk in april meedoen aan de groepslessen. Gelukkig kan dit binnen de privé les anders had ik afgemeld wat een weertje zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2021 Ik heb alweer twee keer kattenkots opgeruimd vanochtend. Terwijl ik de eerste batch aan het doen was ging Socrates er eens goed voor zitten en jawel hoor... die scène uit de Exorcist is er niets bij lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 13 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2021 6 minuten geleden zei Fabienne1985: Goedemorgen allemaal. @Zbbheb je gister per ongeluk van de dagpact gehaald geen idee wat en hoe dat nou is gebeurd. zo straks eerst eens even werken, en dan vanmiddag met de middelste naar paardrijles ze krijgt eerst een privé les en mag hopelijk in april meedoen aan de groepslessen. Gelukkig kan dit binnen de privé les anders had ik afgemeld wat een weertje zeg Geen probleem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2021 6 minuten geleden zei Reacher: Ik heb alweer twee keer kattenkots opgeruimd vanochtend. Terwijl ik de eerste batch aan het doen was ging Socrates er eens goed voor zitten en jawel hoor... die scène uit de Exorcist is er niets bij Oh boy, heeeeel herkenbaar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2021 13 minuten geleden zei Reacher: Oh maar dan heb ik toch graag jouw kleurige letters erboven staan @Yvonne Kan geregeld worden hoor DAGPACT: Reacher Yvonne zbb Ikkanhet Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2021 Kijk! Dat is toch veel vrolijker! Tenslotte is ieder dagpact een mooie beslissing om het vandaag droog te houden Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 13 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2021 15 minuten geleden zei Reacher: Terwijl ik de eerste batch De eerste batch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2021 Hij zit alweer zijn volgende bak voer naar binnen te werken. Ik kan er alvast naast gaan staan met de dweil... ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 13 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2021 Vergeten goedemorgen te zeggen. Dus: "goedemorgen". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2021 Ha @Sandro! Ik heb het boek dat je noemde niet gelezen. Hou me op de hoogte als het wat is? Je gaat alweer een tijdje goed hè! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2021 3 uur geleden zei Reacher: Ik ben de eerste!!! Yassss!!! Eindelijk na vier jaar Dagpact Reacher je weet het he Reacher; vroege vogels, zijn niet voor de poes Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 13 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2021 Zojuist zei Reacher: Ha @Sandro! Ik heb het boek dat je noemde niet gelezen. Hou me op de hoogte als het wat is? Ja, zal ik doen. Ben wel benieuwd. Heb nu al van meerdere mensen gelezen dat de Nederlandse versie een stuk minder is dan de Engelse. Hoop het niet. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden