Quinn Geplaatst 7 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2021 @Fabienne1985 mijn hemel wat knap zeg zo even 10 km rennen. Heb ik het nu goed onthouden dat je tot woensdag nuchter moet blijven om dan met de Antabus te beginnen? Bijna. Woensdag heb ik een vervolgafspraak en dan krijg ik antwoord of antabuse wel of niet verantwoord is in mijn situatie. Ik wil echt die afspraak nuchter afwachten en uitzitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 7 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2021 Dank voor het voorbeeld @Jopie. Mooi dat jouw broer kan of leert accepteren dat hij is zoals hij is. Het is een hele klus om te leren in vrede te leven met jezelf maar het kán wel (?). Alle anderen tevreden houden daarentegen is onmogelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 7 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2021 In het kader van 'je eigen ding doen' heb ik vandaag gewandeld met sokken in sandalen nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2021 5 minuten geleden zei Cleo66: Ik pb je wel @Yana. Heel fijn als er mensen zijn die zich hier in willen verdiepen. Verder wil ik niet teveel ruimte innemen over mijn autisme want dat lijkt me ook weer storend voor anderen. Was ook totaal niet de bedoeling omdat weer uit te lichten. ik wilde alleen vertellen waarom ik die Chineze boeken op dit moment niet lees alhoewel mij de materie wel interessant lijkt. je hebt toch ook ergens hier een eigen draad op 'wie is wie'? lijkt me DE plek om te vertellen hoe en wie @Cleo66 is. aan ruimte geen gebrek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 7 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2021 1 uur geleden zei Zbb: Ik heb maar een kleintje hoor 32 voeter Dat is nog altijd 10 meter.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2021 alleen sandalen als ik geen sokken hoef. alleen sandalen als er geen kans op 'bekenden tegenkomen' is. alleen sandalen in het buitenland als het erg, erg, erg warm is. hoezo sandalenman? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2021 1 minuut geleden zei Adrian: Dat is nog altijd 10 meter.. als je er ook woont is dat niet zo heel erg groot, denk ik. maar weten doe ik het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 7 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2021 Woont Zbb daar op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 7 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2021 Ben ontzettend moe van alles. Het zal wel weer overgaan, maar intussen is het vervelend. Alsof er matglas tussen mezelf en de wereld is gezet toen ik even niet keek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 7 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2021 30 minuten geleden zei Adrian: Dat is nog altijd 10 meter.. Ja klopt een goeie 10 meter. ik was vanmiddag aan het varen en dacht bekijk het allemaal maar,ik vaar lekker door. en zo lig ik in ene keer op de Grevelingen. Was eerst niet de bedoeling,maar ik had geen zin om terug naar de haven te gaan,blijf lekker hier een paar dagen bivakkeren. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 7 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2021 6 uur geleden zei Adrian: @Fabienne1985, je klinkt als een engel! De Heer heeft je gered en gezegend. Haha nu er nog uitzien als een engel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 7 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2021 1 uur geleden zei Quinn: @Fabienne1985 mijn hemel wat knap zeg zo even 10 km rennen. Heb ik het nu goed onthouden dat je tot woensdag nuchter moet blijven om dan met de Antabus te beginnen? Bijna. Woensdag heb ik een vervolgafspraak en dan krijg ik antwoord of antabuse wel of niet verantwoord is in mijn situatie. Ik wil echt die afspraak nuchter afwachten en uitzitten. Heel goed van je, heb je het al eerder genomen? Ik zelf heb er echt baadt bij ( al moet de kracht natuurlijk niet alleen uit een pilletje komen natuurlijk) dus je bent nu echt al wat dagen droog dus begrijp ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 7 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2021 Oeeh wat was het weer een zalige zondag ( op een enkel hobbel na) lekker in het Drents Friese natuur gelopen, wauw wat is het daar mooi zeg en wat fijn dat ik dit weer gewoon kan doen zonder bang te zijn dat ik het loodje leg ( paniekaanval) ( de hobbel) heb iets op marktplaats staan en kreeg daar bericht over ze wilde het wel overkomen, zag er allemaal heel betrouwbaar uit of ik 1 cent wilde overmaken want dan wist ze dat ik echt was, ik probeerde dat te doen maar lukte niet, ik toch maar even gaan googelen blijkt dit oplichters praktijken te zijn, heb gauw alles van mijn rekeningen gehaald en de kinder rekeningen ook leeg gehaald, pas laten blokkeren. Gelukkig was er nog niets weg, kreeg het er Spaans benauwd van. Dus wijze les en wees niet zo dom als mij trap er niet in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 7 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2021 27 minuten geleden zei Fabienne1985: Heel goed van je, heb je het al eerder genomen? Ik zelf heb er echt baadt bij ( al moet de kracht natuurlijk niet alleen uit een pilletje komen natuurlijk) dus je bent nu echt al wat dagen droog dus begrijp ik? Heb ooit refusal gehad, een tijdje, maar daar heb ik ook doorheen gedronken. Sinds donderdag heb ik niets meer gedronken, dus dat is nog maar vier dagen. Heb je melding bij marktplaats gedaan trouwens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2021 Die fout met die cent overmaken overkwam mij ook in 2019 @Fabienne1985 gelukkig had de bank het door en meteen alle rekeningen geblokkeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 7 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2021 21 minuten geleden zei Quinn: Heb ooit refusal gehad, een tijdje, maar daar heb ik ook doorheen gedronken. Sinds donderdag heb ik niets meer gedronken, dus dat is nog maar vier dagen. Heb je melding bij marktplaats gedaan trouwens? Ja heb ik gedaan, en bij de bank, en fraude team. Voel me wel een beetje een gans, stond er gewoon niet bij stil. Hopelijk drink je er nu niet doorheen, vier dagen is toch al heel mooi begin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 7 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2021 6 minuten geleden zei ikkanhet: Die fout met die cent overmaken overkwam mij ook in 2019 @Fabienne1985 gelukkig had de bank het door en meteen alle rekeningen geblokkeerd. Ik had het gelukkig zelf gauw door en al mijn geld weggezet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 7 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2021 26 minuten geleden zei Quinn: Sinds donderdag heb ik niets meer gedronken, dus dat is nog maar vier dagen. Je kan/ mag ook zeggen ‘al’ vier dagen hè. Dan kan het ook goed zijn dat je daarvan zo moe bent? Je lichaam zal vast moeten recupereren, en dan nog al dat lopen erbij...je vraagt toch veel van je lichaam ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2021 19 minuten geleden zei Fabienne1985: Ik had het gelukkig zelf gauw door en al mijn geld weggezet Bij ons wilde ze toen grote bedragen afschrijven maar toen in ook snel wilde handelen had de bank de rekeningen al geblokkeerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 7 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2021 Hier zit de antabus er weer in moet morgen hier ergens boodschappen zien te doen,en het zou toch zonde zijn om alsnog voor gaas te gaan. pff wat heb ik het moeilijk mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2021 Houd vol @Zbb! Wst @Artaxzegt. En thee drinken nu? Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2021 voor de avondklok?? morgenochtend = beter Zbb lekker vroeg te kooi dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2021 Ja. Is zo @lady jane. Zag de tijd niet. Dacht aan chocola... Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 7 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2021 3 uur geleden zei Kohtje: als je er ook woont is dat niet zo heel erg groot, denk ik. maar weten doe ik het niet. Nee om op te wonen niet heel erg groot nee. maar voor in me eentje net groot genoeg. zou best groter willen hoor maar die dingen kosten nogal wat en het moet ook weer niet te groot zijn zodat ik het niet alleen kan mannen. ik ben tevreden en in principe heb ik hier alles wat ik nodig heb en wat ik niet aan boord heb is goed op te lossen met een beetje improviseren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 7 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2021 7 minuten geleden zei lady jane: voor de avondklok?? morgenochtend = beter Zbb lekker vroeg te kooi dan maar Ja daar zeg je wat ik weet eigenlijk niet eens of ik wel aan een eilandje mag liggen na 21:00? het zal allemaal wel het is me thuis,wat wouden ze eraan doen een boete geven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden