Yana Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 Lady Jane bedoelde jou niet @Vocatus, ze had het tegen 'koh', oftewel Kohtje. 1 uur geleden zei bumperjim: Ik vond dit juist wel een leuke vraag omdat hij niet domweg op te googelen is @bumperjim, jawel joh, ik had die foto in 1 tel gegoogeld. Wat ik zei: rechtermuisknop en dan Google lens'. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 (bewerkt) @Vocatusen @bumperjim, Bor deed helemaal niet mee met deze vraag. Zij heeft ook zo haar problemen momenteel, dus jullie moeten niet nog een probleem naar haar toeschuiven. 24 maart 2021 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 (bewerkt) @Vocatus, in mijn beleving moeten mensen op dit forum vooral verantwoording afleggen aan zichzelf. Niet aan andere forumleden. Ik heb iets nieuws geleerd, misschien ook iets voor jou: Let it go, ofzo (met dank aan @Quinn) 24 maart 2021 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 Haha, we kunnen dit beter het-grote-misverstanden-draadje noemen. Hebben we zin in nog een vraag? Niet googelen hè, het gaat hier om parate kennis. En als we dat niet kunnen vertrouwen maakt het nog niet uit, het is gelukkig geen kwestie van leven en dood. Welke struik/boom is dit? Groeit niet in NL maar de takken zijn soms wel bij de bloemist te koop (te makkelijk misschien?). Tatum en Lieke7777 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 Aan de blauwe lucht en feestelijk fluitende vogeltjes te zien en horen is dit de struik/boom die naast jullie camper staat. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 Haha, @Kohtje, ik reken het goed (had ik ook maar moeten vragen wat de naam is). Jij bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 Maar je vraagt toch welke ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 Ja. Die dus. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 3 minuten geleden zei Lieke7777: Maar je vraagt toch welke ? Welke boom? Kun je beantwoorden met: "die boom naast jouw camper". Bij: 'Hoe heet die boom', of 'wat is de naam van die boom', gaat dat niet. Affijn, we gaan nog even door op de grote-grote-misverstanden-draad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 Maar ik wil mensen die weten hoe de struik/boom heet, wat voor soort het is, niet tegen de schenen schoppen. De eerste die dat weet mag, wat mij betreft, de volgende vraag bedenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 Zojuist zei Yana: Affijn, we gaan nog even door op de grote-grote-misverstanden-draad Dat is voor mij de charme van deze quiz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 Zojuist zei Yana: Welke boom? Kun je beantwoorden met: "die boom naast jouw camper". Bij: 'Hoe heet die boom', of 'wat is de naam van die boom', gaat dat niet. Affijn, we gaan nog even door op de grote-grote-misverstanden-draad Hahahahaha iedereen leest het anders ook ..leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 Nee, nee Kohtje, ik ben de vragensteller dus ik mag beslissen. Dat is ook een regel Jij bent! En de naam van de boom is: mimosa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 Zojuist zei Kohtje: Maar ik wil mensen die weten hoe de struik/boom heet, wat voor soort het is, niet tegen de schenen schoppen. De eerste die dat weet mag, wat mij betreft, de volgende vraag bedenken. Het zijn geen gele banaantjes trossen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 " ik heb nog een brug in de aanbieding " Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 (bewerkt) Ik nog een strand in aanleg.... Ik moet zeggen: " dit draadje maakt me wel heel vrolijk!" 24 maart 2021 bewerkt door Tatum Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 2 minuten geleden zei Yana: Nee, nee Kohtje, ik ben de vragensteller dus ik mag beslissen. Dat is ook een regel Jij bent! En de naam van de boom is: mimosa. Ok, ok.... Nou, omdat ik vermoed dat @Lieke7777 staat te trappelen een vraag waar zij waarschijnlijk het antwoord wel op weet.. Wie weet welke brug Lieke7777 'in de aanbieding' heeft? Yana, Tatum en Lieke7777 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 Ikke! Die van de volgende foto! Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 Ik lig dubbel... Lieke7777 en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 Zal ik ? Durf ik ? Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 (bewerkt) Verhip, dilemma. In eerste instantie lijkt het antwoord van @Tatum goed en mag zij de volgende vraag stellen, maar het antwoord is alleen goed als ze zelf géén foto plaatst en de eerstvolgende fotovraag van @Lieke7777 daadwerkelijk de foto van haar 'aanbieding' betreft... Kortom, Tatum mag alleen als de eerstvolgende fotovraag de brug van Lieke is.. maar dan moet ik in de toekomst kijken... dat kan ik niet. HEEEELLLP 24 maart 2021 bewerkt door Kohtje Tatum en Lieke7777 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 Jullie zijn veel te ingewikkeld voor de vroege ochtend Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 Je hebt gelijk Quinn. Hou het simpel. Tatum mag. Lieke je was te langzaam.... Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 Zojuist zei Kohtje: Je hebt gelijk Quinn. Hou het simpel. Tatum mag. Lieke je was te langzaam.... Ik zat te zoeken in mijn foto's Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 Lieke zoek maar door. Mijn antwoord was melig gegeven en mijn foto past niet. Formaat moet aangepast worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden