Quinn Geplaatst 16 april 2021 Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 1 minuut geleden zei Artemis: Ik heb nog geen antwoord op de bassist van Golden Earring Rinus Gerritsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 16 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 Zojuist zei Quinn: Rinus Gerritsen. niet gegoogled? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 16 april 2021 Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 Zojuist zei Quinn: Rinus Gerritsen. goed, jij bent aan de beurt voor de vraag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 16 april 2021 Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 (bewerkt) Natuurlijk niet, daar is geen lol aan. Edit: aan googlen dus 16 april 2021 bewerkt door Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 16 april 2021 Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 1 minuut geleden zei Artemis: goed, jij bent aan de beurt voor de vraag Nee joh, @kunsie had er meerdere, zag ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 16 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 1 minuut geleden zei Quinn: Nee joh, @kunsie had er meerdere, zag ik. gaat het niet om. Gaat om volledig antwoord. Stel maar vraag uit je eigen kennis Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 16 april 2021 Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 1 minuut geleden zei Quinn: Nee joh, @kunsie had er meerdere, zag ik. klop, ze had 3 van 4 dus @kunsieis aan de beurt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 16 april 2021 Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 1 minuut geleden zei Vocatus: gaat het niet om. Gaat om volledig antwoord. Stel maar vraag uit je eigen kennis you're the boss kunsie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 16 april 2021 Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 O ja, je bent een tiran vandaag. Euh, actualiteit dan maar. Wat is het hoogste gebouw in Nederland? Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 april 2021 Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 Euromast. Of was ie nou ondertussen al ingehaald?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 16 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 1 minuut geleden zei nancy: Euromast. Of was ie nou ondertussen al ingehaald?? nee die vistoren in rotterdam,..weet alleen de naam niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 16 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 er moet toch een rotterdammer hier zijn. @Bor. begint met zalm of tonijn ofzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 april 2021 Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 spirit, maar die is de grote afwezige vandaag Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 16 april 2021 Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 Het hoogste gebouw in Rotterdam staat volgens mij op de kop van Zuid, heet dat de Maastoren? Geen idee of dat ook de hoogste van NL is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 16 april 2021 Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 (bewerkt) Oe, @Vocatus zit in de richting, maar onze strenge voorzitter zou het niet goed rekenen. Niet meer @adri02 En die van @Yana ook niet meer 16 april 2021 bewerkt door Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 16 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 Dames en heren,..ik heb een leuk idee. Nou ja dat vind ik zelf haha. Ik lag net op bed,..halfslapend en moest eraan denken. Zullen we een pubquiz avond organiseren? @Quinn @haddock @Bor @lady jane? Ik doe dit af en toe op werk. Ik heb een kahoot account en kan dat. Voor diegene die Kahot niet kennen;..dit is een website waar je geheel anoniem op afstand zonder contact kan inloggen. En dan kan men vragen stellen etc. Leuk idee? Ik maak met @Quinnde vragen,...40 vragen. Iedr kan anoniem achter laptop invullen. En er zijn 3 prijzen. Interesse? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 16 april 2021 Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 Lijkt mij heel leuk...maar ik sta niet in je lijstje tot mijn grote verdriet Vocatus en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 16 april 2021 Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 Het idee is leuk @Vocatus doen! Niets voor mij, heb er de concentratie noch de tijd voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 april 2021 Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 Volgens mij staat er hier ng n vraag open? En ik vind dit ruim meer dan voldoende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 april 2021 Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 niks voor mij Vocatus ik heb zelfs de pubquiz die dochter maakte aan me voorbij laten gaan sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 16 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 1 uur geleden zei lady jane: niks voor mij Vocatus ik heb zelfs de pubquiz die dochter maakte aan me voorbij laten gaan sorry geen probleem,..was maar een idee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 16 april 2021 Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 Wat is nu het antwoord van die toren? Ik ken Rotterdam niet dus ik heb geen idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 17 april 2021 Rapport Share Geplaatst 17 april 2021 Niemand zei dat het in Rotterdam moest zijn toch? En voor zover ik Rotterdam ken (en dwz vrij goed maar wel lang geleden) stampen ze elke keer voordat ik er kom weer nieuwe gebouwen uit de grond, maar staat er nog steeds niks hogers dan de Euromast 180m. Die zendmast bij IJsselstein is nog hoger maar noem je dat een gebouw? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 17 april 2021 Rapport Share Geplaatst 17 april 2021 10 uur geleden zei Vocatus: Dames en heren,..ik heb een leuk idee. Nou ja dat vind ik zelf haha. Ik lag net op bed,..halfslapend en moest eraan denken. Zullen we een pubquiz avond organiseren? @Quinn @haddock @Bor @lady jane? Ik doe dit af en toe op werk. Ik heb een kahoot account en kan dat. Voor diegene die Kahot niet kennen;..dit is een website waar je geheel anoniem op afstand zonder contact kan inloggen. En dan kan men vragen stellen etc. Leuk idee? Ik maak met @Quinnde vragen,...40 vragen. Iedr kan anoniem achter laptop invullen. En er zijn 3 prijzen. Interesse? ik sta er ook niet bij omdat ik vroeg naar bed moet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 april 2021 Rapport Share Geplaatst 17 april 2021 Het antwoord: Sinds 10 maart is het hoogste gebouw de Zalmtoren in Rotterdam, 165 meter hoog en er wordt nog gebouwd. Stond laatst in de krant. @kunsie wil jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden