Spring naar bijdragen

Pubquiz vragen


Vocatus

Aanbevolen berichten

23 minuten geleden zei Yana:

't Is wat, ik hou niet zo van gedichten en ik snap er meestal de ballen van. Dit gedicht las ik ook met een beetje tegenzin want lang en rare taal maar halverwege stonden de tranen in mijn ogen en aan het einde liepen ze over mijn wangen.

Precies zo had ik dat ook. Behalve dat met die tranen en zo. Terwijl ik het idee heb dat nou juist dát de essentie van het hele verhaal is.  Ik mis dus duidelijk iets. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Yana:

Ah, oké meneer de voorzitter.

Hoe heette de alcoholistische zwerver die zo meesterlijk door Wim de Bie werd neergezet?

Yana,..nu geef ik je de beurt. En stel je een vraag die ik niet weet hahaha. Nog nooit een Kooten en de bie aflevering gezien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Vocatus:

ik dacht 34,..maar je hebt gelijk. Knap hoor. Weet je de vraag van @Yanaook?

Dank je. Ik was vroeger Mozart fan en we hadden zo'n klein boekje bij de Mocona koffie met zijn levensgeschiedenis. Hij speelde al viool toen hij 3 jaar was. Ik heb tussen mijn 20ste en 30ste in een kamerkoor gezongen en we deden het Requiem van Mozart, indrukwekkend. 

 

en nee, op de vraag van @Yana ik pieker me suf, zie hem zo voor me :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Yana:

Ah, oké meneer de voorzitter.

Hoe heette de alcoholistische zwerver die zo meesterlijk door Wim de Bie werd neergezet?

Meesterlijk type, Hey Bie l*l  en dan scheldt hij hem helemaal vol, Bie versus Bie-de-dronkaard 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Artemis:

Dank je. Ik was vroeger Mozart fan en we hadden zo'n klein boekje bij de Mocona koffie met zijn levensgeschiedenis. Hij speelde al viool toen hij 3 jaar was. Ik heb tussen mijn 20ste en 30ste in een kamerkoor gezongen en we deden het Requiem van Mozart, indrukwekkend. 

Ieder zn eigen niveau he. Ik wist het van Suske Wiske album ' het wondere wolfje' :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Vocatus:

Ieder zn eigen niveau he. Ik wist het van Suske Wiske album ' het wondere wolfje' :lol:

Ik ben opgegroeid met klassieke muziek, mijn pa was Bach kenner, speelde virtuoos piano. Draaide de hele dag klassiek. Mn ma hilversum 3 , mn broer drummer, mn zus piano en ik zang, gitaar, drums. Klassiek tot mn 30 ste en na mijn scheiding ging ik helemaal los op pop, rock , hoe heftiger hoe beter  

bewerkt door Artemis
aanvulling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Artemis:

Ik ben opgegroeid met klassieke muziek, mijn pa was Bach kenner, speelde virtuoos piano. Draaide de hele dag klassiek. Mn ma hilversum 3 , mn broer drummer, mn zus piano en ik zang, gitaar, drums. Klassiek tot mn 30 ste en na mijn scheiding ging ik helemaal los op pop, rock , hoe heftiger hoe beter  

ik ben dol op Postmodern jukebox. Ken je die band? DIe gooien alle nieuwe hits in jaren 50/60/70 sausje. Zoals deze:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei kunsie:

Golden earing George Kooiman, Cesar Zuiderwijn ennnneeee ik kan niet op de zanger komen en die vierde weet ik echt niet

eerste helft 100 % goed, George kooijmans met een s , en cesar Zuidewijk met een k :D

bewerkt door Artemis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...