bolletje Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 (bewerkt) Het ezeltje heette Nononono 13 april 2021 bewerkt door bolletje Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 7 minuten geleden zei bolletje: Het ezeltje heette Nononono ja wist ik Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 10 minuten geleden zei Vocatus: Ik laat het ff over aan andere spelers ongeveer, ik kijk niet op 1 miljoentje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 20 miljoen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 11 minuten geleden zei Tatum: 20 miljoen ook, maar ik vraag naar ongeveer de jongste en ongeveer de oudste versteend hout. Denk groot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 (bewerkt) het is natuurlijk goed, versteend hout is tussen de 2,5 miljoen en 400 miljoen jaar oud. Fossiel. dan denk ik, hoe belangrijk zijn wij met onze max 100 jaar..... ik geef um door aan @Tatum, want ik ga eten en dan bankhangen, niet teveel prikkels na 20 uur fijne avond 13 april 2021 bewerkt door Artemis Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Elk antwoord was goed geweest. Nou eet smakelijk dan maar. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Wie wil er een vraag stellen? @Adrian? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Wat is versteend hout eigenlijk? Hout dat zomaar steen is geworden? Dat kan toch nie? God ik weet niks meer zonder wikipedia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 @Tatum, ik kan even niks bedenken.. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Ik ben er weer. Het goede antwoord op de duizendpoot vraag is nog niet gegeven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Hij heeft er geen eentje over, hij heeft er 1 te weinig juist. Das een grap van mn opa RIP. Toen was ik een jaar of 5. Toen hij hem vertelde was het een konijn maar zelfs met een konijn stonk ik er nog in Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Ja, hè hè.. Waar was je vanmiddag? Vocatus werd er al helemaal zenuwachtig van... Hij komt inderdaad 1 pootje tekort. Heeft nog nooit ook maar één pootje over gehad. Ik heb hem ooit in de Donald Duck gelezen in de 'Ditjes en Datjes' rubriek en is één van de weinige dingen die ik daaruit onthouden heb. Dat verklaart een hoop. bumperjim en Vocatus reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Die versteende hout vraag was een tussenvraag en de duizendpootvraag was de laatste echte vraag.@bumperjim is de enige echte rechtmatige volgende vraagsteller. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 YES!! OK de vraag. Ik zie m net op tv. Wie speelt tegen wie vanavond? (Tip: het zijn dames) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 13 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Zojuist zei bumperjim: YES!! OK de vraag. Ik zie m net op tv. Wie speelt tegen wie vanavond? (Tip: het zijn dames) Nederland tegen australie lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Maar dat zag ik niet op tv Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 @lady jane tegen de rest van de dames van dit forum lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 (bewerkt) 1 uur geleden zei bumperjim: Wat is versteend hout eigenlijk? Hout dat zomaar steen is geworden? Dat kan toch nie? God ik weet niks meer zonder wikipedia hout dat steen is geworden inderdaad. Ik kocht een stukje in een zweefwinkel en kreeg de bijbehorende informatie. dat vond ik zo mooi, steen dat 2,5 tot 400 miljoen jaar geleden een boom was. Zooo oud, bomen die in steen veranderen. Toen de eerste dino's nog niet rond liepen. Ik heb het in mn broekzak om mij te herinneren aan de relativiteit van alles. Dust in the Wind daarom deze tussenvraag... nou ja. dus. Wou ik even delen 13 april 2021 bewerkt door Artemis aanvulling Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Ah, vandaar dat het liedje in m'n kop zat! Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 (bewerkt) @QuinnOver versteend hout of over Lady Jane tegen het forum? 13 april 2021 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 13 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 4 minuten geleden zei Quinn: Ah, vandaar dat het liedje in m'n kop zat! Die snap ik niet @Quinn. Haha sowieso veen brainfog nu in ontwenning, moet veel posts dubbel lezeb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Nou wie tegen wie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 49 minuten geleden zei Artemis: Ik heb het in mn broekzak om mij te herinneren aan de relativiteit van alles. Dust in the Wind @Tatum dit schreef @Artemis Quinn en Artemis reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Frankrijk tegen .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden