haddock Geplaatst 22 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2021 Dat heb je goed! Jij mag. Reacher, lady jane en Bob reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2021 12 minuten geleden zei Reacher: Lang genoeg gewacht. Bijna 10.000! zoveel???? goeie genade.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2021 en die moeten wij allemaal in leven houden?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 23 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 (bewerkt) Das toch niet zoveel? Das 1 tandarts op bijna 2000 Nederlanders. Hoeveel klanten heeft een tandarts op een dag. 10? Dat is circa 2500 klanten per jaar. Als iedereen eens per jaar naar de tandarts gaat dan zitten ze al bijna 80% vol. Ik weet nog wel destijds in Nederland toen ik verhuisde, het gedoe om een nieuwe tandarts te vinden die nog patiënten aanneemt... Hier trouwens ook op het platteland. Maar het voordeel van Frankrijk is, eerst zeggen ze we nemen geen nieuwe patiënten meer aan, maar als je dan een beetje gezellig doorkletst dan kan het uiteindelijk toch wel 23 juni 2021 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 Wie weet de volledige naam van Barbie? De pop Barbie hè. Die wat met Ken heeft. Of had. Volgens mij is ze tegenwoordig met Christie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 Ja, stellen jullie de vragen maar, ik kan momenteel even niks meer bedenken! Thnx. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 23 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 Dat is hier op het platteland ‘krekt gelyk’. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 23 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 Dan heb ik nog wel een vraag. Wie schreef de volgende tekst (hier weergegeven in Nederlandse vertaling). "Ik schrijf anders dan ik praat, ik praat anders dan ik denk, ik denk anders dan ik moet denken en zo gaat het verder tot in de diepste duisternis." lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 23 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 O wacht, er staat ook nog een vraag open over Barbie. Sorry, ik lette niet op, maar goed dan staan er nu twee vragen open. Dat zijn we wel gewend hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 5 uur geleden zei bumperjim: Ik weet nog wel destijds in Nederland toen ik verhuisde, het gedoe om een nieuwe tandarts te vinden die nog patiënten aanneemt... Ja, je hebt helemaal gelijk Jim, het lijken er heel veel, maar we zijn dan ook met heel velen..... En tsja.... wat betreft het tekort aan tandartsen: dat is wéér zo hoor. En zeker op het platteland.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 23 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 Barbie kledingpop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 @Bob klinkt kafkaësk. Barbie heet vast Barbara. Barbara Mattel? Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 23 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 1 uur geleden zei Quinn: @Bob klinkt kafkaësk Inderdaad. Franz Kafka schreef in 1914 aan zijn lievelingszus Ottla: "Ich schreibe anders als ich rede, ich rede anders als ich denke, ich denke anders als ich denken soll und so geht es weiter bis ins tiefste Dunkel." nancy en Quinn reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 9 uur geleden zei Reacher: Wie weet de volledige naam van Barbie? De pop Barbie hè. Die wat met Ken heeft. Of had. Volgens mij is ze tegenwoordig met Christie. Barbiedoll Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 Mooi citaat @Bob Hint: Barbie heet Barbara …… Roberts. Ze heeft een tweede voornaam. Die naam is de meest tuttige vrouwennaam OOIT. Tenzij iemand op het forum zo heet, dan is het de minst tuttige meisjesnaam ooit. lady jane en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 Dorothea? Of, op z'n Amerikaans, Dorothy? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 maak er dan Dotty van, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 23 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 Ik heb een enorme leuke vraag, wacht ff mn beurt af,..maar ik popel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 23 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 3 uur geleden zei Quinn: @Bob klinkt kafkaësk. Barbie heet vast Barbara. Barbara Mattel? knap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 Ik heb het opgezocht. Dat verzin je toch niet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 9 minuten geleden zei Vocatus: knap Ben ik. Heb Barbie ook opgezocht en ben het met nancy eens, arme meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 Millicent. Ik geef de beurt door! karin123 en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 En nu eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 @Artax Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 Gaat het goed met je, Artax?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden