Bob Geplaatst gisteren om 12:59 Rapport Geplaatst gisteren om 12:59 Milkshake! Wow. Dat had ik echt niet verwacht.
Mariposa Geplaatst gisteren om 14:13 Rapport Geplaatst gisteren om 14:13 Het was mijn vraag, maar we waren ineens een vraag verder... Ik dacht daarom ik geef zelf het antwoord maar.
Reacher Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Nee hoor @Mariposa, als je dit draadje terugleest dan lopen er heel vaak verschillende vragen parallel aan elkaar omdat het soms lang duurt voor iemand tijd heeft om te antwoorden. Dat houdt het hier wat levendig. Het is hier soms een chaos maar dat maakt het ook leuk.
Quinn Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden O leuk, het is weer een puinhoop. Verloren zielen zonder quizmaster. Wat is de vreemdste plek waar een olifant is aangetroffen?
Mormel Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Ik zou zeggen in de lucht, maar ik denk dat ik eerst maar eens de regels voor dit topic op zoek.
Bob Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Op 4-3-2021 om 18:27 zei Vocatus: Iemand bedenkt een kennisvraag (niet googlen, gewoon kennis die je zelf hebt). En mensen geven een antwoord (niet googlen). Is het na 5 replies niet geraden mag de laatste een nieuwe vraag stellen. Voor @Mormel, uit het eerste bericht op deze draad.
Lonster1 Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden oh. ik had eerder wel gegoogeld naar leuke pubquizvragen. Dat je het antwoord niet googelt lijkt me evident. De olifant: in een pashokje?
Artax Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden 5 uur geleden zei Reacher: Het is hier soms een chaos Leuk! Chaos! Reacher reageerde hierop 1
Artax Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden (bewerkt) Over die olifant: ronddobberend op een ijsschots? 9 uur geleden bewerkt door Artax
Quinn Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Hint: ik hoorde het vanochtend op de radio. Tenminste, als ik niet aan het hallucineren was.
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden In de Indische Oceaan. https://panorama.nl/artikel/680673/marine-officieren-zien-vreemd-object-in-de-oceaan-als-ze-dichterbij-komen-geloven-ze-hun-ogen-niet-95014
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Welk land heeft de laatste editie (2025) van de Afrika Cup gewonnen? lady jane reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik dacht dat het antwoord was dat er ooit olifanten in de Amsterdamse grachten hebben gelopen.
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Well, ik kan niet bewijzen dat het niet zo is.
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Eh.. nee. Het enige dat ik kan vinden is dat er in de 17e eeuw een olifant door een brug zakte in Amsterdam. Dat zal dan een brug boven een gracht zijn geweest. Maar dan is de oceaan nog steeds een raardere plek om een olifant tegen te komen. Gelukkig liep het goed af.
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nou, de olifant in Amsterdam vind ik ook best bizar. Hoewel, er zijn ook olifanten in Emmen. Hmm. Vreemde wereld.
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Grmmbl in de Amsterdamse gracht, wijsneus! 😝
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Beter in de gracht dan op de barbecue, snotaap. Reacher reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden