Bob Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 1 uur geleden zei Reacher: Straks gaan jullie me nog vertellen dat Suske en Wiske is ipv Wiske en Suske Wikse en Sukse toch? Kom op zeg. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 Zoiets vergeet je toch niet? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 @Bobhad het goed toch? ik had gegoogled en het was Wiske en Suske. Bob heb jij een vraag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 47 minuten geleden zei Reacher: @Bobhad het goed toch? Nee joh, ik zat maar wat te geinen en had het zeker niet goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 2 uur geleden zei Bob: Nee joh, ik zat maar wat te geinen en had het zeker niet goed. Serieus Bob, je gaf per ongeluk het goede antwoord, Google het maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Ik schreef Wikse en Sukse. Dasniegoe. Voor de zekerheid ook maar even gegoocheld. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Oh, ik had niet goed opgelet, nee dat is inderdaad fout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 1 uur geleden zei Artax: Knakker is op de goede weg... Ik wacht verder rustig af. O jottem. Want daar ben ik dol op. En goed in. Op wachten. @haddock kun jij niet eens even alle Wiskes en Suskes gaan lezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 9 minuten geleden zei Artax: Wellicht was het ook niet zo een goede vraag. Laten we verder gaan met een algemene vraag die iedereen leuk kan vinden. Ik vind het een harstikke leuke vraag! Maar ja ongeduldig hè. Sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Paul de Leeuw John de Wolf Erik van Muiswinkel Hans van Mierlo Louis Couperus (koe, zie je hem?) nancy, lady jane en Lika reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Maurice de Hond Joop den Uyl Bert Haanstra Ruut Schimmelpenninck Bert Visser lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 11 minuten geleden zei Artax: Nou, zal mij benieuwen of Knakker dit goed rekent. Niet bekend genoeg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Samen komen jij en @Bobeen heel eind Q Ik zie hier een tien voor twaalf duootje geboren worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 (bewerkt) 28 minuten geleden zei Bob: Ruut Schimmelpenninck Bert Visser Ik twijfelde al over de spelling. Toch maar even opgezocht nu. Moest zijn: Luud Schimmelpennink (uit de provotijd, o.m. bekend van het witte fietsenplan) Bert Visscher 1 juni 2021 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 toch een schimmel en een vis stickertje verdiend Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Ik denk even na over een leuke vraag @knakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 Ik maar 242 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 44 Ik ben niet goed met geografie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 Of is het topografie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 Welk woord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 Slagboom? haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 Klap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 Slagboom is goed maar beuk vind ik leuker Eigenlijk wachten we op een vraag van Quinn geloof ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 Ik vind slagboom weer beter, n slag is met de vlakke hand. N beuk is wat anders. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 Hij was wel leuk @Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden