Quinn Geplaatst 3 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2021 7 minuten geleden zei Vocatus: @Quinn coke, sex, alcohol..haha ben jij wellicht 1 van de rolling stones undercover? Daar ben ik niet oud genoeg voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2021 oude ziel, toch?♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2021 Sex drugs rock and roll .. Waar? Hier nog in de negeerstand naar elkaar zo gezellig . Dus een ver van mijn bed show... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2021 (bewerkt) In elk geval een rimpelige. Ziel dus, de mijne. 3 maart 2021 bewerkt door Quinn Omdat Bor het raar las lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2021 @Lieke7777 negeren vind ik een van de vervelendste situaties. Echt heel naar. Kun je er iets mee doen om het toch uit te praten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2021 *, je mag hier ook geen * meer zeggen nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2021 Goedemiddag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2021 16 minuten geleden zei Bor: Dat leest best apart zeg maar Quinn Nou nog steeds @Lieke7777? Misschien goedmaakseks een idee? Echt niet .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2021 14 minuten geleden zei Quinn: @Lieke7777 negeren vind ik een van de vervelendste situaties. Echt heel naar. Kun je er iets mee doen om het toch uit te praten? Komt wel weer ' en dan geen woord meer verder er over uitpraten . Ok ga er niets mee doen meer. Ik heb zo mijn best gedaan om alles te doen ' behandeling ' training gedaan ' enz mijn behoefte open te gooien maar ik kan gewoon niet aan zijn maatstaven blijven voldoen .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 3 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2021 (bewerkt) 37 minuten geleden zei Quinn: Vocatus is lief Ik werd ook gecorrigeerd door moderator omdat ik zei "ik voel me kl#ten. Is deze website gelocaliseerd in de bijbel belt? 3 maart 2021 bewerkt door Vocatus Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2021 Zo eitje gebakken met ham kaas voor kind ' zelf restje pasta pesto gegeten van gisteren . Zo stofzuigen dweilen verder niets denk dat ik echt lekker ga verven straks zin in .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 3 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2021 8 minuten geleden zei Bor: Jongens..herhaal het nou niet dan. @Vocatus Wil je die quote van @Quinn weghalen asjeblieft? Done. Nu beginnen aan wandeling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2021 51 minuten geleden zei Vocatus: Ik werd ook gecorrigeerd door moderator omdat ik zei "ik voel me kl#ten. Is deze website gelocaliseerd in de bijbel belt? Dat moet haast wel zo zijn idd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2021 1 uur geleden zei adri02: En een korte broek heb ik niet, da's voor kinderen. nou, als het echt idioot heet is.... kort zal je mij niet zien dragen, afritsen (ruim) onder de knie, of daar waar ik vermoed dat m'n knieen zitten, dat beenbuigpunt. (die staken van mij hebben geen duidelijke vormen) je zal ervan staan te kijken hoeveel verkoeling dat toch nog kan geven. geen sokken uiteraard... en dan ook niet van die degelijke schoenen... linnen gympies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 3 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2021 (bewerkt) 12 minuten geleden zei adri02: Het heeft vast meer te maken met 'algemeen aanvaarde omgangstaal'. Als het hier uit de hand loopt met het gebruik van krachttermen, ben je toch een deel van het forum kwijt en blijven alleen de zichzelf als streetwise profilerende types over. Dit vind ik nu heel netjes uitgedrukt. Zelf heb ik termen over mij heen gekregen als: rare valse seks geobsedeerde kwibus, psychopaat, pooier en paaier. Komen die termen uit de bijbel? En mogen ze daarom wel van de modderatoren? 3 maart 2021 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2021 Jaaaa een speedo heeft mijn man niet zo' n korte minuscule hoor .. maar voor onder zijn zwemboxer . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2021 @Lieke7777 klinkt als een patroon in jullie relatie? Niet uitpraten, maar gewoon doorgaan zodat het langzaam vanzelf verdwenen is? Als je het zelf dan ook los kunt laten, is het misschien niet eens verkeerd. Niet alles is tenslotte uit te praten. Of nodig om uit te praten. 53 minuten geleden zei Bor: Dat heeft Quinn niet zelf gedaan. @moderator niet gaan bannen, please? Nee hoor, zoveel waarschuwingen heb ik nog niet. Kreeg een aardig en best grappig mailtje. En ga echt heus proberen minder krachttermen te gebruiken. Tot het jeetje iedereen de neus uitkomt. @Vocatus dat citaat gaat echt te ver, ik ga het rapporteren. Fake bericht enzo. Speedo kan best geil zijn, bij het juiste lijf. Geen gele. Psych heeft gebeld, sta voor vrijdag gepland bij de -iater. Vooraf als het lukt nog wel even bloed laten onderzoeken. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 3 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2021 (bewerkt) 4 minuten geleden zei Bor: Geil. Ik waag het erop. Ik wilde net vragen, begint dat woord met een g? 3 maart 2021 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2021 Voor @Bor Roberto en Lieke7777 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2021 Klopt helemaal @Quinn dit is een patroon in onze relatie . Gebeurtenissen ' onenigheden niet uitpraten nemen zoals ze zijn vol op het vuur ff en dan ebt het weg zonder het er over te hebben . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2021 Deze heeft mijn man '' och och '" had hij ook maar dat goddelijk lijf Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 3 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2021 Mag ik jullie er aan herinner dat ik voor mensen die door alcohol een seksprobleem hebben gekregen of door seks een alcoholprobleem gekregen hebben een apart draadje begonnen ben? Ook voor mensen met Gilles de la Tourette. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2021 En Zij zag dat het geil was Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 3 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2021 (bewerkt) Dit is duur merkondergoed van mijn ex-masseur, met pouch. Onderstaande foto is door Marktplaats verwijderd toen ik het daar tweedehands te koop aanbood. Hier dus ook. 3 maart 2021 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2021 Zojuist zei Pinkman: @Bor Ken je Dries Roelvink? Die heeft zoiets in het geel. @Lieke7777 dan heeft je man een Speedo, verstopt hij hem onder zijn short. In wat voor wereld leven we. Hij zwemt er bijna niet mee ' tis dat het verplicht in Frankrijk is om het zwembad te mogen betreden .. Dus heeft hem op strand onder zijn short. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden