Quinn Geplaatst 2 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2021 Morgen. Nieuwe dag, nieuwe kansen. 't Is nog verschrikkelijk koud hier. Als het een beetje wil, belt er vandaag iemand over hoe nu verder. Hoop ik althans. Zoon komt vandaag en misschien neemt ie z'n zus mee. Zou ik fijn vinden. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 2 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2021 Goeie morgen, koud maar heldere lucht. Dat belooft een zonnige dag te worden! ik duim voor jou @Quinn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 2 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2021 (bewerkt) Koud en helder hier ook. Vandaag weer vrij en naar t bos. Bekend bos op 3 kwartier rijden. Eenmaal daar een Kort Rondje maken met de hond die nog herstellende is. Zien of de mateloze maat weet te houden (Of is het mateNloze sinds de hervorming? Maar dat betekent al iets anders ) 2 maart 2021 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2021 (bewerkt) Goeie morgen mensen. Ik vind het weer prima hoor, als je buiten ruikt ruik je het voorjaar en weet dat dit eraan komt. 2 maart 2021 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2021 Een hele mooie, fijne en super goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2021 1 minuut geleden zei Bor: Wat ontbijten we? Wit bolletje met Zeeuws spek. Meergranen cracker met aardbeienjam. Wat ben je vrolijk @ikkanhet Ja vandaag gaan we een andere auto ophalen dus heb er heel veel zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2021 Goedemorgen. Weet het nog niet zo vandaag qua wat betreft zin. Wil gewoon vrij zijn denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2021 Goedemorgen frummers. Beetje dampig buiten nog. En 2 graden buiten, maar eerlijk gezegd voelt het minder koud. Straks vast weer zon. De douche is weer vrij, was draait, nu eerst een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2021 Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 maart 2021 Brinta en koffie. Probeer niet te roken en heb alles open om de geur wat weg te krijgen. Zo even naar de AH voor wat kindvriendelijke eetdingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2021 Yvonne ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2021 Een hele goede morgen allemaal, Hier ook weer een stralend blauwe lucht @Bor, Jij hebt goed pech zeg, daar in het noorden Zie op t.v. dat jullie steeds in de mist\wolken hangen Maar er komen vast betere tijden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2021 En verder ben ik bezig om al mijn stress-dingen uit mijn leven te bannen Alle papieren voor een aanvraag, die weken lang op tafel hebben gelegen, gisteren aangetekend op de bus gedaan Tafel, heerlijk leeg nu, op een fruitschaal en een bos bloemen na Gisterenmiddag, mijn adres van donderdag opgezegd Dat was een mevrouw, waar ik altijd voor kookte, boodschappen voor deed en mee ging wandelen Deze mevr. is vorige week van de trap gevallen, en kwam van het ziekenhuis in een verzorgingshuis terecht Vorige week opgezocht in het ziekenhuis (hoorde bij mijn werk dus) Daar 4 uur gezeten Nu was het de bedoeling dat ik haar ook een aantal uren in het verzorgingshuis op ga zoeken, een beetje bij haar zitten enzo Nou nee, dat is niets voor mij dus De tijd kruipt dan, ik wil wat te doen hebben Zit bovendien veel liever in mijn volkstuin En vorige week mijn adressen van de vrijdag in naburige plaats opgezegd Werd me ook veel te veel en te zwaar overmorgen auto wegbrengen voor APK Geeft ook stress (ja, sorry, ben nou eenmaal een beetje raar ) Maar dan....wordt het vrijdag En heb ik helemaal niets meer te doen, behalve naar mijn tuin gaan als ik daar zin in heb Maar ik heb toch een craving gehad, de afgelopen weken Dat gaat vanaf nu vast een heel stuk beter (hoop ik dan toch) Lieke7777 en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 maart 2021 @Cleo66 tweelingzus. Heb ik sinds de kerst niet meer gezien, omdat ze kwaad is. @rapilos toch allemaal gelukt, knap gedaan. Hoop voor je dat de craving met de stress mee vertrekt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2021 Dat doe je goed @rapilos, lekker hoor. En ja ruimen ruimen ruimen, op allerlei manieren, dat helpt echt. Lekker genieten dus. @ikkanhet leuk de nieuwe auto halen, veel plezier straks! Hier een bakje met gepureerde blauwe bessen, zemelen en yoghurt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2021 @Quinn, ik zal duimen voor je dat zuslief mee komt.. Zetumop man, geen peuken dan nu even... en volhouden hoor!! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2021 Dank je @Quinn Hoop ook dat de craving met de stress vertrekt, maar ik denk het wel Ja @Yvonne Veel ruimen, dat help ook zeker Ben ik ook van plan Meer dan genoeg te ruimen hier (kleding, heel veel "belangrijke "papieren van soms wel 8 jaar oud, schuur die opgeruimd moet worden ) Ik ga mijn best doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2021 Goede morgen ' jongens allebei weer de deur uit voor school . Ontbijten en dan douchen . Weer aan de slag in huis ' einde middag schema therapie bij Brijder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2021 Ontbijt verse gebakken meergranen brood hagelslag met een glas cola light . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2021 Zeker heel moeilijk @Cleo66 ik heb echt het gevoel iedereen in de steek te laten Ze vonden het ook allemaal heel erg dat ik weg ging, maar ben nu toch erg opgelucht dat ik de knoop heb doorgehakt En beter, dan maar weer naar de fles grijpen he En ja, begrijp heel goed, dat je je hecht aan de begeleidster Goed, dat je daar nu toch iets meer afstand van neemt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2021 Eet smakelijk @Lieke7777 Maar cola bij je ontbijt ?? Brrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2021 goeiemorgen frummers Rapilos, goeie timing om in het voorjaar je agenda leger te maken, dan helpt de tuin je wel door de lege uurtjes heen. En in de volgende winter ben je denk ik ook wel door de cravingtijd heen, dan zit niet drinken stevig in je systeem gebeiteld. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2021 we kruisten A3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2021 (bewerkt) 29 minuten geleden zei rapilos: Eet smakelijk @Lieke7777 Maar cola bij je ontbijt ?? Brrr Lekker hoor ' ik lust geen koffie brrrr om dat nou te drinken bij je ontbijt bah Lekker je agenda leeg maken ' je hoofd opruimen .. goed bezig. 2 maart 2021 bewerkt door Lieke7777 rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2021 32 minuten geleden zei adri02: @rapilosGoed dat je al die werkadressen opzegt. Maar ik herinner me dat je één of twee jaar geleden of daaromtrent al eens eerder helemaal met werken gestopt bent, en dat beviel toen niet, waardoor je binnen de kortste keren weer aan het werk was. Wat maakt dat je nu denkt dat het stoppen je alleen maar opluchting zal brengen? Straks zit je je op je tuin te vervelen. Of ben je er nu beter op voorbereid? Klopt helemaal @adri02 Maar dat was toen in de winter, en was er ook niets te doen op de tuin toen Nu start het voorjaar, en weet zeker dat ik me geen moment zal vervelen op de tuin heb pas 15 verschillende soorten zaden gekocht en pootaardappelen Er moet nog gesnoeid en gewied worden Nee, ik zal me op de tuin echt niet vervelen En mocht ik weer willen werken, kan ik me altijd zo weer aanmelden Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden