Spring naar bijdragen

Dinsdag 2 maart 2021


Quinn

Aanbevolen berichten

Was de eerste  keer  vandaag na de intake  die ik 3 weken  geleden  gehad  heb.

Ene kant jammer maar de andere kant voed het niet  doorgaan van  deze  afspraak  mijn weerstand  tegen deze afspraak  . 

Niet  persé  de  weerstand  maar deze  behandelaar  ligt mij  nu  nog niet  zo .

 Ze is zo anders  dan  mijn huidige  .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben even van slag een beetje, kreeg een melding van mijn browser Firefox dat mijn
mail adres tussen de gehackte gegevens van Ticketcounter stond. Wat de laatste 2 dagen
nogal in het nieuws is ook. Schrikken. Maar snap weinig van de adviezen die erbij staan.
Impulsief maar vast ww van bank veranderd, dat geeft de meeste risico's denk ik. Maar om nu
alles te gaan veranderen? Ongevaarlijke sites? Mijn mail? Mijn tel.nr? IP adres? Maar die zijn
juist hetzelfde nog.
Het enige ticket die ik via hen heb besteld was 5 jaar geleden en sindsdien zijn ww al veranderd.
Ik heb zoon om raad ge appt, maar die reageert vaak laat. Heeft iemand hier er verstand van?
Dan graag via pb

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Bor:

Yes. Yes. YES! 

Ik heb m'n muziek, afspeellijsten terug gevonden! Ik had er trek van, ik heb erom gehuild zelfs, zo ongelukkig voel ik me zonder 'mijn' muziek. 

Nu heb ik trek van blijdschap. :huh:

Fijn dat je ' je muziek  weer terug  hebt  ..  wel goed dat je nu weet waar je trek op hebt    ga je dan nog blijer  worden  ? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei lady jane:

Ik dacht eerst dat ik recent via hen tickets had besteld (David Bowie Amsterdam)
maar heb het gelukkig kunnen checken. 5 jaar terug dus.
 

oeps, ja, dat heb ik dus ook regelmatig.. dat je denkt dat iets gisteren was, blijkt het al jaren geleden.

soms lijkt tijd voorbij te vliegen, en soms lijkt ie niet vooruit te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei rapilos:

 

Maar ik heb toch een craving gehad, de afgelopen weken :unsure:
Dat gaat vanaf nu vast een heel stuk beter (hoop ik dan toch)

@rapilos, hoelang heb je al last van cravings en wanneer ben je gestopt met drinken? Ging je nog wel eens 'in de fout' of terugvalllen is beter gezegd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Kohtje:

oeps, ja, dat heb ik dus ook regelmatig.. dat je denkt dat iets gisteren was, blijkt het al jaren geleden.

soms lijkt tijd voorbij te vliegen, en soms lijkt ie niet vooruit te gaan.

David Bowie was een jaar terug ongeveer Koh, maar een ander ticketcenter blijkbaar
die kortingsbon voor de kapper was wel 2016 en daar heb ik geen wachtwoord voor
aan hoeven maken. gelukkig gooi ik geen oude mails weg en heb mn boekje met ww-en ook
nog uit die tijd. Dus het loont soms om laks of lui te zijn
en mijn geheugen is een zeef;)
 

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei lady jane:

ja he, ik moest mijn jas uit doen, zo warm
even boterhammen eten en dan nog maar een keer
of lekker fietsen, dat kan ook weer zonder kou.

Het verbaast me altijd dat zo'n klein landje als nederland zo in temperatuur kan verschillen. Hier in zuiden 17 graden en in groningen of noordwijk nu 13

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...