ikkanhet Geplaatst 28 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 32 minuten geleden zei Tallie: Dat wakker zijn is bij mij ook een dingetje moest van de arts accepteren maar dat is wel lastig Ja als je slecht slaapt is ook niet bevorderlijk om overdag dingen te doen. Ben dan al moe voor ik begin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 4 uur geleden zei Tallie: Helpend denken en een zonnige dag ervan maken dat dacht ik in ieder geval. maar net op fb gezien dat mijn ex zijn relatie wereldkundig heeft gemaakt. Ik wist het al wel maar deed levert veel stress. Gelukkig kan ik niet drinken ivm de antabus maar oh wat is dit moeilijk Wat ik me afvraag waarom heb je hem nog facebook als je dit soort zaken moeilijk vind om mee geconfronteerd te worden? Je schreef eerder al dat je relatie met je ex eigenlijk helemaal niet zo gezond was? Wat maakt het dat je nog vast blijft houden aan dat gevoel als ik vragen mag? Is oprechte interesse uiteraard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tallie Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 2 minuten geleden zei Fabienne1985: Wat ik me afvraag waarom heb je hem nog facebook als je dit soort zaken moeilijk vind om mee geconfronteerd te worden? Je schreef eerder al dat je relatie met je ex eigenlijk helemaal niet zo gezond was? Wat maakt het dat je nog vast blijft houden aan dat gevoel als ik vragen mag? Is oprechte interesse uiteraard Ik heb hem niet meer op Facebook maar mijn dochter wel die had een reactie geplaatst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 Zo de dag is weer voorbij gevlogen zeg. Waren natuurlijk al mooi op tijd op, heb een lekker ontbijtje gemaakt en heb het plan opgepakt om wat aan mijn rijangst te doen, dus ben met de kinderen naar een bos hier 15 km vandaan gegaan, welliswaar eerst wel binnendoor maar dat ging eigenlijk heel goed, daar heerlijk een dik uur gelopen en de kinderen op de skeelers was wel erg druk in het bos vond ik. Daarna gauw naar de action gereden mijn gekochte spullen opgehaald, opzich wel handig hoor dat je het al ingepakt zo kunt ophalen. En vanmiddag nog een stukje snelweg gereden daar kreeg ik wel hartkloppingen van, maar gelukkig herstelde ik snel dus ik wil het morgen weer doen maar dan een stukje verder, zo probeer ik nu iedere dag toch wat te autorijden buiten het dorp en vooral de snelweg want ik merk dat dit mijn angst is. Ik krijg nu de laatste paar dagen steeds te horen dat ik er zo goed uitzie, naar mijn weten zie ik er niet veel anders uit dan nornaal, maar blijkbaar dan toch wel. Hadden jullie het gevoel dat toen je teveel dronk en daarna stopte dat dit te zien was in de spiegel? Wat hier de pot schaft is heel simpel hihi een pizza, mijn kinderen hadden vanmiddag een verjaardag en komen straks terug dus ik doe even makkelijk nancy en Lieke7777 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 2 minuten geleden zei Tallie: Ik heb hem niet meer op Facebook maar mijn dochter wel die had een reactie geplaatst Ah vandaar, en je zei eerder weleens dat je relatie onder andere gevolg is dat je bent gaan grijpen naar de alcohol, zou je echt weer terug willen naar een relatie waar jij jezelf niet happy voelde? Nogmaals echt alleen interesse en niet om je een slecht gevoel te geven, vind het super goed van je dat je al zolang de drank laat staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 Alles overziende gaat het gewoon ruk. De ene dag meer dan de andere, maar de tendens is ruk. En ik zie mezelf er ook niet uitkomen. Heb c beloofd dat ik morgen een afspraak maak met de huisarts om me zo snel mogelijk weer bij een psychiater te krijgen. Dat is een eerste stap. Daarna maar verder zien. Sta strak van de cafeïne en nicotine, maar dat is het vandaag qua vergiften. Ben niet sociaal vaardig vandaag, waarvoor sorry. Morgen vast weer beter. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tallie Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 13 minuten geleden zei Fabienne1985: Ah vandaar, en je zei eerder weleens dat je relatie onder andere gevolg is dat je bent gaan grijpen naar de alcohol, zou je echt weer terug willen naar een relatie waar jij jezelf niet happy voelde? Nogmaals echt alleen interesse en niet om je een slecht gevoel te geven, vind het super goed van je dat je al zolang de drank laat staan Nee wil absoluut niet terug moet zeggen dat ik dat pas ben in gaan zien toen ik nuchter werd. Weer een en relatie met hem zal weer voor problemen zorgen. En ik wil nooit meer terug in de vicieuze cirkel van alcoholgebruik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tallie Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 22 minuten geleden zei Fabienne1985: Zo de dag is weer voorbij gevlogen zeg. Waren natuurlijk al mooi op tijd op, heb een lekker ontbijtje gemaakt en heb het plan opgepakt om wat aan mijn rijangst te doen, dus ben met de kinderen naar een bos hier 15 km vandaan gegaan, welliswaar eerst wel binnendoor maar dat ging eigenlijk heel goed, daar heerlijk een dik uur gelopen en de kinderen op de skeelers was wel erg druk in het bos vond ik. Daarna gauw naar de action gereden mijn gekochte spullen opgehaald, opzich wel handig hoor dat je het al ingepakt zo kunt ophalen. En vanmiddag nog een stukje snelweg gereden daar kreeg ik wel hartkloppingen van, maar gelukkig herstelde ik snel dus ik wil het morgen weer doen maar dan een stukje verder, zo probeer ik nu iedere dag toch wat te autorijden buiten het dorp en vooral de snelweg want ik merk dat dit mijn angst is. Ik krijg nu de laatste paar dagen steeds te horen dat ik er zo goed uitzie, naar mijn weten zie ik er niet veel anders uit dan nornaal, maar blijkbaar dan toch wel. Hadden jullie het gevoel dat toen je teveel dronk en daarna stopte dat dit te zien was in de spiegel? Wat hier de pot schaft is heel simpel hihi een pizza, mijn kinderen hadden vanmiddag een verjaardag en komen straks terug dus ik doe even makkelijk Ik zag het zelf niet in de spiegel alleen op de foto een flink opgeblazen hoofd. Daar is wel eens een opmerking overgemaakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 gebakken lekkerbekje en idem witlof stronken Actifryfrieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 Geb aard blokjes met broccoli en varkenshaas voor ons ' de jongens een slavink. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 Croziflette https://frankrijkpuur.nl/recept-croziflette/ Gezond eten komt morgen wel weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 ziet er lekker uit BJ soort flammkuchen maar dan pasta als bodem wat sla erbij en je hebt een gezonde maaltijd, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 (bewerkt) @Quinnwou dat ik iets voor je kon doen. 20000 stappen vandaag, gezogen, gekookt en ramen gelapt en boodschappen ook nog. In beweging blijven was even het beste. Beetje bevangen door dat zwaard van Damocles. Lekker laten gaan zegt @Harp, want het valt toch niet... Mis je hier @Harp. Hoop dat het goed gaat. De vele stappen gecompenseerd met overmatig chocola eten. Morgen weer een dag. Werken. Geen zin,maar het kán ook zonder. Ik heb genoten van het weer en van allerlei heerlijke omgevingen in de buurt. Mooi land hebben we. 28 februari 2021 bewerkt door Lika bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 7 uur geleden zei Tallie: Heb wel een lorazepam ingenomen die ik voor moeilijke momenten heb. Ik heb deze dagdraad vandaag even door gescrold op benzo gebruik. Lorazepam is gewoon gif, zeker voor mensen met een alcoholprobleem. Niet meer slikken, zeg ik uit eigen ervaring. Voor je het weet zit ook op het benzoforum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 Lange boswandeling gemaakt met vriendin vandaag, en nog een uur gefietst, heerlijk. Daarna gezonde salade gemaakt, voor de jongens ovenfriet erbij. @Quinn hoop dat je je snel beter gaat voelen. En dat je kapt met de coke, zelfs de meest evenwichtige, positief ingestelde persoon is de dag erna depressief, doe dat jezelf ajb niet aan, het maakt alles 100 x erger (sorry voor mn gepreek maar weet nog zo goed hoe dat was) @Tallie Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 @Quinn Waardeloos dat gevoel! Ik wou dat ik iets opbeurends kon zeggen, maar dat kan ik niet. Daarom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 Bedankt, jullie zijn bijzonder. Geloof het of niet, het helpt. Jullie commentaar, kritiek, lieve woorden en alledaagse dingen ook. Leve het forum. *buigt* @Jopie het is altijd het juiste moment voor brinta. Het lijkt best goed te gaan met je bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden