Roberto Geplaatst 24 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 Voor het eerst sinds een tijdje durfde ik deze dagdraad weer eens snel door te scrollen. Tijd voor een liedje? Wat eten wij vandaag? Von reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 @Musashi soms is hoofdpijn gewoon hoofdpijn. Maar vervelend is het wel. @Cleo66 senseo... nou ja, er zit cafeïne in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 27 minuten geleden zei spirit: Dat zou een hoop verklaren @nancy. Nu je het weet, kan je er naar leven. Toch wel even schrikken zeker? Ja, zeker schrikken. Ik weet er niks vanaf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 Waarom mag je nog geen auto rijden @Renaldo61 ? Of lukt het niet ? @Cleo66 gelukkig dat het vandaag goed ging met werken en het gevoel beter is opluchting voor je zeker ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 @nancy vervelend dat je diabetes hebt zeg ? Ben je al bekend ermee geweest ? Dat je zelf de waardes gaat prikken al morgen . nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 Tjee @nancy. Wat raar om te horen lijkt me. Zeker als het zo uit het niets komt. Krijg je goede hulp? Kan denk ik veel verklaren van algeheel niet goed voelen. Bah voor je. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 Ik lig al in bed. Vroeg. Vind ik fijn. Beetje liggen. Heb zin dat de lente door gaat. De zon en even naar buiten. Zo fijn. nancy en Von reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 31 minuten geleden zei Lieke7777: @nancy vervelend dat je diabetes hebt zeg ? Ben je al bekend ermee geweest ? Dat je zelf de waardes gaat prikken al morgen . Nee, ik weet er niks van. Ik heb nu een apparaatje met priknaalden en met nog een dingetje, ik weet niet eens hoe het heet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 Even opgezocht: teststrip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 (bewerkt) @nancy succes ermee met prikken ' het is niet zo moeilijk ' zijn wel rotprikjes maar misschien vind je het meevallen .. 24 februari 2021 bewerkt door Lieke7777 nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 (bewerkt) 4 uur geleden zei nancy: Vanmorgen bloed wezen prikken, jaarlijkse controle ivm hart. Vorig jaar niet gehad, wánt covid-19. Nu dan eindelijk wel. Lab belde huisarts, huisarts belde mij ( ipv afspraak halverwege maart): uitslag diabetes . Goh. Morgen meteen aan de medicijnen en zelf elke dag prikken voor de waarden en over twee weken afspraak h.a. Zou dat nou eindelijk verklaren waarom ik al zolang lamlendig ben en veel kleine, vervelende klachten heb?? Voel me al tijden ziek. Ik hoop dat het nu op zijn plek valt Nancy. En misschien zal het ook meer rust/structuur betekenen, en wat kalmer aan doen mbt je werk? Naast je studie heb je ongelofelijk veel hooi op je vork denk ik wel eens. Nu wat meer voor jezelf zorgen. En als je eenmaal door deze rotfase heen bent, zal het misschien ook meevallen? sterkte! 24 februari 2021 bewerkt door lady jane nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tallie Geplaatst 25 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2021 Goedemorgen allen simds het stoppen met alcohol elke dag om vijf uur klaar wakker pff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 25 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2021 Yayy!! Wat een tijdwinst Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2021 Positieve benadering @bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 25 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2021 Klaar wakker is positief toch? Ik werd om 6 uur gewekt maar wakker is anders voorlopig. Gewoon te laat naar bed gegaan (wel droog dat wel). Dochter op de bus gezet en ik kan zo weer slapen als ik dat wil. Trouwens ik ga het nog doen ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2021 Schrikken @nancy! Toch kan het betekenen dat je je beter zult gaan voelen als je eenmaal op de juiste medicatie zit. @Kohtjezijn vrouw heeft ook diabetes dus misschien kan hij je er ook meer over vertellen, hoewel ik me kan voorstellen dat er naast de twee types verschillende gradaties zijn. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 25 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2021 Wel fijn als je een oorzaak hebt gevonden, dan kan je er wat mee. Dan kan je ook meteen stoppen met schuldig voelen als je alwéér lamlendig bent. nancy en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2021 Trusten @TallieMeer wakker is meer tijd om dingen te doen. (Mijn peptalk van vandaag) Ik ga klaarwakker aan het werk. Ik ben de vroege ochtend gaan waarderen. Mits ik genoeg nachtrust heb gehad, dat inderdaad ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tallie Geplaatst 25 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2021 @Reacherben toch nog even naar bed gegaan gelukkig nog even geslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 25 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2021 @Bor Ja ik vind het ook wel grappig steeds die verwarring. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2021 zo zie je maar weer dat er zelfs aan ergernissen ook leuke kanten zitten Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden